Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3955
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » czw sie 13, 2015 17:52

k0nr4d, bardziej o chyba rev limiter... chodzi o strzały na postoju więc ciężko określić co dokladnie... już troche poczytałem popytałem i odpuciłem temat... wpadnie tylko NLS


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6193
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k0nr4d » czw sie 13, 2015 18:11

Rev limiter to jedynie przesunięcie odcinki na postoju, niczym to nie grozi. Strzały jak z artylerii to rev limiter+ALS. NLS za to odwdzięczy się zużyciem turbiny, nie ma to najmniejszego sensu w małym k03s, takie rzeczy się stosuje w dużych zabawkach typu T4/T5, które powodują większego laga między biegami.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3955
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » czw sie 13, 2015 20:56

No w 1.8t nie ma w ogóle odcinki wiec nie wiem jak z przesunięciem jest czy to jest robienie jej od nowa... no co do tych strzałów to już z połączniem z als chyba nie robi się zaciekawie w sensie zuzycia turbiny to wiem ale jak inne kwestie się mają ?


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6193
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k0nr4d » czw sie 13, 2015 21:18

Jako takiego łutututu w serii nie ma, ale odcięcie paliwa jest, u siebie dłubię z ciekawości cofnięty rev limiter na postoju bez boosta, kwestia doświadczalnego dobrania offsetu obrotów, żeby uzyskać odpowiedni efekt. Ale jak już kiedyś mówiłem jest to jedynie bajer do straszenia dzieci.
Co do als, to głównie kwestia zużycia turbiny, k03/k03s szybko powie papa, na sam początek pewnie pęknie żeliwo.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3955
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » czw sie 13, 2015 21:24

no wszystkie te akcje w seryjnych autach są bardziej dla efektu niż dla efektywności...
Tak czy siak turbo trzeba szukać nowe... wiem że narazie mam wgrany NLS ale nie aktywowany przez abs jest i dlatego i myśle o tym ref limiter teraz...


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6193
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k0nr4d » czw sie 13, 2015 22:02

Rev limiter do ogarnięcia w 3 minuty razem z korekcją sumy kontrolnej pliku ;) Masz wskaźnik ciśnienia turbo w ogóle? Jeśli nie, to możesz zrobić log vag comem bloku 118 i będziesz widział, jak wygląda doładowanie przy zmianie biegu.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3955
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » czw sie 13, 2015 22:10

jeszcze nie mam... czyli wsio do ogarnięcia w vag comie ? może się skuszę...


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6193
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k0nr4d » czw sie 13, 2015 22:20

Vagiem tylko logi ciśnienia turbo, odcinka to w programie do edycji map, ja używam Tuner Pro.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » pt sie 14, 2015 13:29

Witam.
Czy flansze/zabieraki od mk3 tdi/gti podejdą pod ori skrzynie z mk4 spiętą fabrycznie z silnikiem AUM ??
Chodzi mi o to czy wymiarami (wiadomo oprócz średnicy pod przegub) się nie różnią i też są wkręcane ??
bo słyszałem wersje, że są też wciskane.. czy może są takie i takie ?

pozdrawiam :pub:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » sob sie 15, 2015 07:21

W starszych 02A są wciskanie a w nowszych przykre camera. Chyba w 1996 była zmiana ale pewności nie mam.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » pt sie 21, 2015 13:04

Panowie chcę uspawać sam sobie Tip' a do 1.8T Aum. Wiem że potrzebuje z nierdzewki kolanko 90' 76mm, rure 76mm, rure 63mm, redukcje 76/63 oraz z sylikonów kolanko redukcyjne 90' 63/45, łącznik prosty 76mm. Pytanie tyczy się jakiej średnicy są podciśnienia wychodzące z tipa? Chodzi o Dv, odme, n75 itd. Chcę wywiercić otwory i wspawać te rurki.

Pozdro



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » sob sie 22, 2015 00:02

8mm oraz 10mm 15mm 20 mm . . Czym spawasz Tigiem ?
migomatem spawac nie polecam w sumie ładnie idzie ale spawy sa zbyt duże mam gdzieś foto jak mi to wyszło dla kumpla


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcin8412
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr gru 30, 2009 23:30
Lokalizacja: Czudec

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: marcin8412 » sob sie 22, 2015 06:48

Kolega ma już zrobionego tego tipa czy dopiero będzie spawal bo też mam wszystko tylko spawac. Podesłał byś jakieś foty jak ci to wyszło. Przepływke masz może jakaś większą ze używasz łącznika prostego 76



czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » ndz sie 23, 2015 13:09

homer21 pisze:8mm oraz 10mm 15mm 20 mm . . Czym spawasz Tigiem ?
migomatem spawac nie polecam w sumie ładnie idzie ale spawy sa zbyt duże mam gdzieś foto jak mi to wyszło dla kumpla
Tigiem spawam :) A mógłbyś podać dokładnie który wymiar jakiego zaworu sie tyczy? Byłbym wdzieczny :)

marcin8412 pisze:Kolega ma już zrobionego tego tipa czy dopiero będzie spawal bo też mam wszystko tylko spawac. Podesłał byś jakieś foty jak ci to wyszło. Przepływke masz może jakaś większą ze używasz łącznika prostego 76
Dopiero będę spawał :) Dobrze że napisałeś o tym łączniku ;) Trzeba będzie zastosować redukcje.

Fotki wykonanego napewno wstawie.

Edit:

Ok juz znalazłem sb jaki wymiar do ktorego zaworka.

Mam problem z innej beczki. Robiony był swap z 1.6 AEH na 1.8T AUM. Dziś napełniłem układ klimatyzacji czynnikiem i klima nie działa. Sprawdzałem i nie dochodzi napięcie na kostke 2 pinową przy sprężarce. Bezpieczniki sprawdzone. Kostka która została mi w podszybiu niepodpięta to kostka pomarańczowa. Jakie piny mam podpiąć żeby było napięcie na sprężarke i żeby klima ruszyła?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości