Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » czw sie 28, 2014 07:50

Powtórzyłem tylko to czego sie dowiedziałem .Fajnie było by to przetestować...odnośnie gt28 to montaż oczywiście u góry bo turbo wiszące w dół nie wlezie do poprzeczniaka?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » czw sie 28, 2014 13:35

http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=BCS" onclick="window.open(this.href);return false;

Może coś takiego zastosować.Pewnie turbo by później wstawało.



Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jackdaniel1125 » czw sie 28, 2014 21:01

Turbo ma wstawać wcześniej niż później :P Ogólnie z tego co wiem to w chinolach zastosowane są łożyska ślizgowe w ori garecie kulkowe więc pewnie dla tego jest różnica we wstawaniu. Czy wejdzie to się okaże i jak długo pojeździ też ;)


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » czw sie 28, 2014 21:26

mam info ze to turbo wstaje przy 4500...a na filnikach z YT silniki sie kreca do ponad 8k rpm i maja zmodyfikowane głowice zeby sie nie pourywały zawory wiec -kicha to turbo nie jest dla nas


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » czw sie 28, 2014 23:35

Fahoo pisze:mam info ze to turbo wstaje przy 4500...a na filnikach z YT silniki sie kreca do ponad 8k rpm i maja zmodyfikowane głowice zeby sie nie pourywały zawory wiec -kicha to turbo nie jest dla nas
Mowisz o fake GT28 czy tym? http://www.ebay.co.uk/itm/T25-T28-GT25- ... 338cab8e82" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » pt sie 29, 2014 07:05

o chinolach ogólnie ....jesli ktoś ma chęci mogł by to sprawdzic :pub:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » pt sie 29, 2014 18:48

Audi S3, turbo T3/7665 A/R 0.48 z re5pect.pl, kolektor chinol z kwasa...
Obrazek



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » pt sie 29, 2014 19:54

S., a masz może loga grupa 115?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pt sie 29, 2014 20:00

Jak na AR .48 to trochę wysoko się obudziła. Z wiarygodnego źródła wiem, że ori garrett gt28 tylko nie jestem pewien który model ale raczej 2860 przy 3tys obr powinien mieć 1bar.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » pt sie 29, 2014 20:49

Fahoo pisze:S., a masz może loga grupa 115?
Nie mam. Zdjęcie znalazłem na Facebooku "lamików" ;)
ADi997 pisze:Jak na AR .48 to trochę wysoko się obudziła. Z wiarygodnego źródła wiem, że ori garrett gt28 tylko nie jestem pewien który model ale raczej 2860 przy 3tys obr powinien mieć 1bar.
Może na mądrym kolektorze wyglądało by to innaczej, w tym przypadku jest to typowy chinol:
Obrazek
Na tym zdjeciu widać prawdopodobnie spasowanie "chinola" Otwory na szpilki w kolektorze rozwiercone chyba do M15 :helm: :helm:
Obrazek



Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jackdaniel1125 » pt sie 29, 2014 22:08

U mnie otwory pasują idealnie :D


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pt sie 29, 2014 22:14

A co myślicie np o takim chińskim odlewie ??

Obrazek

Aukcja ebay.co.uk


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » sob sie 30, 2014 12:42

"tydzien użytkowania" ;) Wisiało na nim GT28RS, zastanawiam sie czy była tam jakakolwiek podpora turbo...
Obrazek



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » sob sie 30, 2014 13:38

Tak to jest jak się Chinola kupuje xD ale Coś jakaś cienka ta rurka :P


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości