Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cycu86 » czw cze 12, 2014 12:47

Witam

jestem w trakcie swapa n1 1.8t agu z audi do mojego scirocco mk2. Mam pytanie odnosnie pół osi, wszedzie piszą że półosie z 16v scirocco będą pasować. ja mam u siebie półosie flansze 100mm.
Proszę mi powiedzieć czy bez problemów zepne skrzynie 1.8t agu z moimi półosiami scirocco czy jakieś przeróbki są potrzebne ??
wyczytale gdzieś że trzeba zamieniać flansze napędowe na skrzyni na te z starej typu 020. Czy to jest konieczne ??

mocowanie flanszy napedowej 020 wydaje się toche inne niż 02A. WIdać to na zdjeciu poniżej. 020 jest zabepieczona na pierścien segera, a sama flansza jest na wielo klinie. W skrzyni z 1.8t widać tylko mały otwór z śrubą imbusową w środku. jakby to mialo się dać zamienić miejscami ??

Obrazek



Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cycu86 » czw cze 12, 2014 15:42

nikt nie wie ?



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » czw cze 12, 2014 22:00

do 100 podepniesz , przeguby wew z twojego , a jaka to różnica jakie wsadzisz 80 słabsze 100 mocniejsze proste jak wsadzisz skrzynie z 1.8t to będziesz musiał wahacze mk3 wsadzić .


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cycu86 » czw cze 12, 2014 22:17

czemu bedę musiał wsadzić wahacze z mk3 ???? wahacze czy masz na myśli zwrotnice ?



michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » czw cze 12, 2014 23:51

Mam problem z dopasowanie przedniej łapy w mk2. Ktoś pomoże jakąś gotową receptą?? :)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pt cze 13, 2014 06:21

Jak dobrze rozumie czyli skrzynia 02A to lapa z passat b4
A co do wachaczy to chyba z mk3 gdy polosie tez ida z 1.8T do polosi z mk2 maja byc wachacze z mk2


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cycu86 » pt cze 13, 2014 10:45

czyli analogicznie do półosi z mk1 idą wahacze z mk1

straszny mętlik informacji, najlepiej to włoże i poprostu zobacze czy podpasują.



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » pt cze 13, 2014 14:25

homer21 pisze:ja mam chłodnice z 16v węże wzięte z 1.8t pasują , wyjscia po stronie pasażera , chłodnica nie musi być od vw audi :P
U mnie w mk2 1.8T siedzi chłodnica z Passata b2, 70cm szerokości, 32cm wysokości, króćce ma po stronie kierowcy, węże z 1.8T pasują dobrze. Górny trzeba było troszke wydłużyć. Do tego 2 wentylatory z FMIC.pl i przy temp. na zewnątrz 35c i przy dobrym butowaniu temperatura nie chce skoczyć wyżej niż 90c.
kacper_zet pisze:Koledzy jak podpiąć wskaźnik temperatury płynu chłodniczego z mk3 do czujnika z 1.8T AUQ ? jak podpinam czujnik między zegary, a masę to na zimnym temperatura od razu skacze do końca skali.
Opornik 330ohm wepnij w przewód żółto-czerwony idący ze skrzynki bezp. do zegarów. U mnie pokazuje idealnie pionowo stojącą wskazówke podczas gdy na VAGu jest 88c, reszte można dokalibrować na samym wskaźniku (nie giąć wskazówki) fabryka przewidziała zębatke do kalibracji ;)

Cycu86 pisze:Witam

jestem w trakcie swapa n1 1.8t agu z audi do mojego scirocco mk2. Mam pytanie odnosnie pół osi, wszedzie piszą że półosie z 16v scirocco będą pasować. ja mam u siebie półosie flansze 100mm.
Proszę mi powiedzieć czy bez problemów zepne skrzynie 1.8t agu z moimi półosiami scirocco czy jakieś przeróbki są potrzebne ??
wyczytale gdzieś że trzeba zamieniać flansze napędowe na skrzyni na te z starej typu 020. Czy to jest konieczne ??

mocowanie flanszy napedowej 020 wydaje się toche inne niż 02A. WIdać to na zdjeciu poniżej. 020 jest zabepieczona na pierścien segera, a sama flansza jest na wielo klinie. W skrzyni z 1.8t widać tylko mały otwór z śrubą imbusową w środku. jakby to mialo się dać zamienić miejscami ??

Obrazek
Flansze 100mm szukaj ze skrzyni z TDI, ABFa itp. Są skręcane na imbus.
Tak to u mnie wyglądało...
Obrazek
michal_m18 pisze:Mam problem z dopasowanie przedniej łapy w mk2. Ktoś pomoże jakąś gotową receptą?? :)
Passat b4 ze skrzynią na linki ;)(prócz VR6) Golf mk3 TDI/ABF
Ostatnio zmieniony pt cze 13, 2014 14:35 przez S., łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » pt cze 13, 2014 14:28

michal_m18, przedniej belki pod łapą nie idzie przykręcić bo nie pokrywają się otwory z tymi w podłużnicach ??
jeśli tak to miałem to samo.. musisz nawiercić nowy otwór w łapie ale w strone silnika i wejdzie wszystko :popcorn:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » pt cze 13, 2014 14:43

kappi pisze:michal_m18, przedniej belki pod łapą nie idzie przykręcić bo nie pokrywają się otwory z tymi w podłużnicach ??
jeśli tak to miałem to samo.. musisz nawiercić nowy otwór w łapie ale w strone silnika i wejdzie wszystko :popcorn:
U mnie w mk2 siedzi AUQ spięty ze skrzynią 5b, sanki z mk3, flansze z ABFa 100mm, półośki i wachacze z mk2, łapa z tyłu silnika od mk3 ABF, łapa na skrzyni od VR6, przednia łapa od mk3 TDI, przednia belka fabryczna od mk2, nic wiercić nie musiałem, wszystko siadło idealnie ;) Więc sądze że bez sensu wiercić i spawać łapy skoro pasuje od TDI i można ją kupić za grosze.

Tak to wyglądało podczas składania... pokrywa, kolektor ssący i rura z turbo do FMIC jest z Audi S3. Turbo nadal K03s
Obrazek



Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cycu86 » pt cze 13, 2014 15:09

no to czyli nie potrzebnie rozebrałem skrzynie na wodziki w celu przełożenia flansz bo nie będą pasowac :))



Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cycu86 » sob cze 14, 2014 13:19

Panowie ta poduszka na skrzynie biegów z passata VR6, to pasuje do golfa 2 czy do golfa 1 też ???



Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cycu86 » ndz cze 15, 2014 19:10

kolejne zapytanie, to odnośnie linek zmiany biegów. Macie jakieś patenty na skracanie linek ??



marog60
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 19:49
Lokalizacja: lubelskie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: marog60 » ndz cze 15, 2014 19:37

a po co chcesz skracac????



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości