Strona 3 z 7

: pn maja 31, 2010 01:46
autor: Gała
lokinios, Przy normalnym użytkowaniu jeżdżąc w mieście prędkościami do 120 km/h i nie pałując auta na każdych światłach moje auto na obecnym setupie spala mi 10-11 l przy mocy ok 260 koni. Miasto dosyć spore Białystok. Kiedy miałem auto w oryginale 180 koni paliło mi 8-9 litrów przy normalnej jeździe po mieście, nie na emeryta i również nie pałując go na każdych światłach.

A co do oszczędności to co komu potrzebne, ja nie odczuwam potrzeby montowania gazu po pierwsze dlatego że nie jestem przekonany do jego funkcjonalności, a po drugie uważam że jak kupuje się takie auto to trzeba się liczyć ze spalaniem. Mnie osobiście spalanie nie przeraża dlatego uważam że wstawianie gazu do 1.8T jest zbędne. Co innego gdyby auto paliło 20-25 litrów, chociaż gdy auto ma spalanie powyżej 20 litrów to raczej również nie kupi go osoba która chce oszczędzać na eksploatacji.

Tak jak mówiłem wcześniej ilu zwolenników tylu przeciwników, ważne żeby wymienić zdanie a nie się kłócić i starać się udowodnić na siłę swoje :pub:

EDIT: Dla wszystkiego, rocznie robię 15-20 tys. km zależy od tego jak zaplanuje wakacje itd. hm dużo, mało? Nie wiem bo to również jest dla każdego inna norma... ale przy pokonywaniu tylu km nie odczuwam potrzeby montowania gazu.

: pn maja 31, 2010 11:25
autor: lokinios
.Gała, ja nie odczuwam potrzeby montowania gazu po pierwsze dlatego że nie jestem przekonany do jego funkcjonalności, a po drugie uważam że jak kupuje się takie auto to trzeba się liczyć ze spalaniem. Mnie osobiście spalanie nie przeraża dlatego uważam że wstawianie gazu do 1.8T jest zbędne.-

do tej pory również tak uważałem :) a teraz tak jak mowisz dziele sie moimi pomysłami i czekam na opinie

: pn maja 31, 2010 11:58
autor: the flock
Na tym forum jest kilku gosci co maja dlubniete auto i zalozone LPG
http://www.racingforum.pl/index.php
Jesli mozna jezdic taniej nie tracac nic z wlasciwosci samochodu to dlaczego nie???? :smoke:

: pn maja 31, 2010 14:24
autor: Gała
the flock, Oczywiście kolego zgadzam się że jeśli jest taniej to jest to plus. Jednak tak jak mówię musiał bym pośmigać troszkę takim autkiem żeby się przekonać. Chciałbym też zobaczyć wykresy z hamowni autek z 1.8T na LPG.

: wt cze 08, 2010 00:52
autor: lokinios
witam po przemyśleniu i przeliczeniu $ zostaje na PB na razie jest na benzynę a przy niedużych przebiegach ok 20 k km /rok okres zwrotu inwestycji to okolo 3 lata. wiec chyba nie ma co sobie zawracac glowy lpg. aczkolwiek po zagłebieniu sie w temat na lpg forum wyglda na to ze wybierajac dobrą instlacje i co jeszcze ważniejsze dobrego instalatora mozna eksploatowac 1.8 t od 187 000 do 350 000 km na lpg bez wiekszych problemow

: wt cze 08, 2010 20:38
autor: the flock
lokinios pisze:witam po przemyśleniu i przeliczeniu $ zostaje na PB na razie jest na benzynę a przy niedużych przebiegach ok 20 k km /rok okres zwrotu inwestycji to okolo 3 lata. wiec chyba nie ma co sobie zawracac glowy lpg. aczkolwiek po zagłebieniu sie w temat na lpg forum wyglda na to ze wybierajac dobrą instlacje i co jeszcze ważniejsze dobrego instalatora mozna eksploatowac 1.8 t od 187 000 do 350 000 km na lpg bez wiekszych problemow


Jak zes to obliczyl ze wyszlo ,ze zwroci sie za 3 lata????? Przy 20tys.rocznie

: śr cze 09, 2010 22:25
autor: lokinios
w skrocie to roczna roznica kosztów w stosunku do Pb to 2164 zł
wiec po ok 2,5 roku będę zyskiwal na LPG

jak chcesz to moge screena z execela wrzucic?

a Tobie tak z praktyki jak to wychodzi ? Obrazek Obrazek

: czw cze 10, 2010 18:05
autor: the flock
Po co ci instalka za 5 kola??? w okolicach 3 tys.Bedziesz mial bardzo dobra instalke :pub:
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=142 ... ght=#14292
Opcje 5 bedziesz mial za okolo 2800-3000zl
opcje 6 okolo 3600-4000zl

: pn cze 14, 2010 22:21
autor: haps
Panowie, czyli podsumowując wtryski magic jety stag 300 (stag4 to podobno zminiaturyzowany stag300 i do tego w chinach robiony, a stag 300 u nas w polsce) to dobry wybór?

co do parownika to powiedzcie mi jak to jest, bo podobno jak sie kupi za duzy, to tez nie dobrze, ze wytwarza sie duze podcisnienie i silnik potrafi gasnac itp.., widze opinie nt skorpiona gt, polecacie ten reduktor do 1.8t?

w/w konfiguracja lepsza bedzie od brc dedykowanej do tego motoru? duza roznica w jezdzie miedzy stag300 z magicami/brc/prince??

: pn cze 14, 2010 23:12
autor: the flock
kolego ja mam u siebie zalozone

sterownik- stag 300 plus
wtryski -matrix HD544 -wydajniosc 50KM na cylinder
reduktor- magic-3

i jezdzi sie na tym swietnie

: wt cze 15, 2010 23:13
autor: haps
the flock, jak dlugo na tym jezdzisz, jak turbo? nie wywala bledow? ile przejechane ma Twoj golf? no i jesli to nie tajemnica to ile zaplaciles za instalke..

pozdro

: wt cze 15, 2010 23:32
autor: the flock
To jest druga instalka tamta usunolem po miesiacu to bylo nie porozumienie .autko ma przejechane 205000km Na instalce obecnej jakies 15000 km przejechalem. Zadnych bledow nie wywala czasem mam wrazenie ze ma wiekszego kopa na lpg niz na pb, moze podjade kiedys na hamownie i sprawdze cena za ta instalke co mam u siebie to 2900zlOna jest z zapasem bo zakladajac ja mialem na mysli to ze bede moze turbo zmienial na k03s i wirusowal....... jak bys zakladal to pamietaj zeby ci rurke 8mm zalozyli od zbiornika

Re: LPG w 1.8T

: wt paź 05, 2010 22:06
autor: bart1981
czy znacie jakis dobry serwis lpg dla tego silnika w wawie??

pozdro

Re: LPG w 1.8T

: wt gru 14, 2010 21:15
autor: wampur
witam
jestem tu nowy ale mam duze doswiadczenie w uzytkowaniu golfów i powiem wam ze gaz do 1.8 t to jest słaby pomysł chcecie oszczedzac to 1.9tdi 90KM chcecie zapierd. to r32