Strona 1 z 7

LPG w 1.8T

: ndz sty 24, 2010 13:55
autor: hunterek
Witam .

Napisalem juz w dziale LPG o instalacje do 1.8T z tego co sie dowiedzialem to jest mozliwosc wsadzenia podtlenku LPG to 1.8T i dziala to ponoc calkiem fajnie ale szukam osob ktore maja juz u siebie taka instalacje i jak im sie to sprawuje i czy nie maja problemow?

Jesli ktos kto posiada w 1.8T LPG moglby sie wypowiedziec w tym temacie bylbym wdzieczny ;)

Moj silnik to AGU z 99r. jesli to mialoby cos zmienic ;)

Thx za info.

Ps. Off-top-y odnosnie LPG mozna sobie darowac :)

: ndz sty 24, 2010 15:54
autor: pajczaki
jezdzilem na gazie przez ponad 1,5 roku..
wrazenia? spoko, problemow nie bylo, kasowo znaczna roznica miedzy benka a gazem
u mnie palil ok 15l gazu po miescie - trasa do 12l, przejezdzilem jakies 50 tys km (dokladnie nie pamietam)
mialem zalozona instalke Prinsa (do sprzedania za 1,5tys)

jakas bys nie zalozyl instalke to licz sie ze spadkiem osiagow :)

: ndz sty 24, 2010 16:02
autor: hunterek
No wlasnie jak to do konca jest jedni pisza ze nie ma spadku mocy i jest to potwierdzone wykresami z hamowni inni zas mowia o spadku mocy ? Czy to moze byc spowodowane ? Moze chodzi tutaj o typ instalacji / wtryskow etc. Im mocniejsze tym lepsze i nie widac spadku mocy ? Ktos kiedys pisal ze na 1/4 mili startowala jakas tam Civic Turbo + LPG i latalo to niezle cos chyba ~300KM miala wiec spadku raczej nie powinno byc. W dziale LPG zadalem to pytanie to stwierdzili ze przy STAGU 4 wtryskach bodajrze Matrix itd. jest ok.

pajczaki, u ciebie byl-a az taka roznica w mocy ?

: ndz sty 24, 2010 16:21
autor: pajczaki
roznica byla raptem kilka km i Nm ale dalo sie to odczuc :)
ten civic lpg byl robiony przez EGP z Wawki (tam montowalem swoja instalke)

: ndz sty 24, 2010 20:49
autor: maziarz00
gaz mam od około 2 miesięcy w aucie i musze przyznać ze spisuje sie bardzo dobrze ok.7 tys przejechane i nic sie nie dzieje. spadek mocy jest nie wielki.(da sie jeździć) heh. za moja instalke dałem 2400zł.
elektronika STAG 4
wtryski MAGIC JET
reduktor SCORPION GT(do 240KM)
rurka ze zbiornika do reduktora nie jest o średnicy 5mm tylko 8mm.
ŻADNE BŁĘDY NIE WYSKAKUJĄ
pozdrawiam

: ndz sty 24, 2010 21:21
autor: piotrekvr6
Mój brat ma w audi AEB rok na gazie nowa ori sonda pali w mieście 10 l trasa 8.8 l troche jezdziłem z tąd wiem .Czasami odpala i gaśnie ale poza tym bez problemów

: ndz sty 24, 2010 22:17
autor: maziarz00
a faktycznie zapomniałem o spalaniu
dojeżdżam do pracy średnio 70%trasa i 30% miasto to ok. 11 litrów wychodzi
za krótki czas jeżdze zeby wiecej na ten temat sie wypowiedzieć.

: ndz sty 24, 2010 23:01
autor: yazzar
Mój tata jeździ Skoda Superb 1.8 t + LPG ( prawdopodobnie STAG , ok 3200 zł dał) i jest zachwycony . Spalanie w okolicach 10,5 litra przy jeździe, no umówmy sie ze bez szalństw.

A kumpel ma Paska 1,8 t + LPG nie wiem jakiego producenta . Tu spalanie to już ok 13,5 ale styl jazdy bardzo wykożystujący osiągi tego silnika.

PS : I oba te auta sią sporo cięższe od golfa tak na marginesie.

: pn sty 25, 2010 01:05
autor: roboform550
maziarz00 pisze:reduktor SCORPION GT(do 240KM)
on jest wg. producenta do 340 km

: pn sty 25, 2010 12:36
autor: the flock
Witam mam u siebie zalozona instalke- (ECU)V-TEC reduktor lpg tamasetto AT 90 ARTIC a wtryskiwacze MEGIC-JET (cena 28000) na razie bez problemow ,silnik pracuje rowno gdyby nie kontrolki lpg nie dalo by sie poznac kiedy prcuje na lpg ,a kiedy na bp. przy jezdzie prawie nie czuc spadku mocy ,spalanie przy normalnej jezdzie 10l przy agresywnej 14-15l. Zawsze mozna wylaczyc lpg jak sie che po latac na bp ,czyli jak ktos chce moze zawirusowac autko do ostrzejszej jazdy na bp.A na lpg latac ekonomicznie.Dodam ze robie dziennie 150km i naprawde sporo grosza mozna zaoszczędzić

: pn sty 25, 2010 15:39
autor: hunterek
No to widze ze nie jestem jedyny ,ktory ma zamiar wstawic albo wstawil juz LPG do 1.8T , to fakt ekonomia pewnie bedzie, za tydzien bede dokladniejsze info wiedzial co beda chciali mi wstawic jak tylko majster z urlopu wroci wtedy bedzie mozna odswiezyc temat, mam nadzieje ze nie bede zalowal decyzji ;)

: pn sty 25, 2010 15:53
autor: gibon.vw
ja mam 1.8 T 20v AGU na lpg i śmiga mi zajebi... nie ma różnicy między lpg a benem zasada jest taka jak jest dobry gazownik i dobrze dobierze wtryski i je dobrze skalibruje to będzie śmigać ja mam taki zestawik STAG-4 SkorpionGT Magik JET i autko rwie do przodu

: pn sty 25, 2010 15:58
autor: hunterek
gibon.vw, dobrze wiedziec o takim zestawie zapytam tego magika czy takie cuda posiada :>

: pn sty 25, 2010 20:07
autor: gibon.vw
grunt to też żeby CI wtryski dobrze skalibrował bo kumpel w A3 mu gazownik założył taki zestaw i mu nie chodziło bo wtryski źle skalibrowane miał. a ten zestaw co napisałem co mam to do 200KM parownik więcej wytrzyma ale te wtryski wydajnością mają do 200KM