Strona 1 z 4

Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?

: pn gru 29, 2008 23:21
autor: ZULUS 28
Ile da radę zrobić mocy w golfie IV silnik agu 99r samym programem,bo kolega robił w V-TECH i wyszło 162km i 260nm a seria pokazała 149 km wszystko sprawne

: pn gru 29, 2008 23:38
autor: Rafalek114
kolega robil u GTO w passacie 1,8t AEB i wyszlo 192ps i 295NM ! Mysle ze wiecej k03 seryjne nie poleci !!!

: pn gru 29, 2008 23:51
autor: Scientist
bezpiecznie to tak 180-185 powinienes osiagnac ... oczywiscie zalezy gdzie i u kogo by to miało byc robione ...

: pn gru 29, 2008 23:55
autor: ZULUS 28
to znaczy że samym programem da radę pociągnąć te 180km

: wt gru 30, 2008 00:18
autor: Scientist
ZULUS 28 pisze:to znaczy że samym programem da radę pociągnąć te 180km
jak najbardziej, zalezy oczywiscie wszystko od ogolnego stanu jednostki napedowej, turbiny

: wt gru 30, 2008 17:33
autor: dawidpap
witam też mam silnik 1,8T AGU z tego co wiem to wyciągnąć idzie na maxa ok 200KM ale oczywiście nie radzę bo na taką moc trzeba wymienić kilka podzespołów,
bezpieczne zwiekszenie mocy programem to ok 180 KM

: wt gru 30, 2008 18:35
autor: GTO
optymalnie jest 180-185km dla tej "turbineczki"

: wt gru 30, 2008 23:52
autor: raff.w
A czy bez zmiany turbinki, ale z większym intercoolerem i może większym wydechem nie da się wycisnąć tych 200KM

: śr gru 31, 2008 02:32
autor: Scientist
A czy bez zmiany turbinki, ale z większym intercoolerem
watpliwa sprawa, k03 teoretycznie powinna ciagnac totalne maximum na 210ps, bez wiekszych wtryskow 2xx moze byc trudna bariera do osiagniecia, raczej zmiana "turbineczki" na k03s da odrobine wieksze pole manewru, badz upgrade na sp51
raff.w pisze:może większym wydechem nie da się wycisnąć tych 200KM
ze tak powiem, bezapelacyjnie wiekszym :D

: ndz sty 11, 2009 14:42
autor: the flock
CZESC TAKA ODPOWIEDZ DOSTALEM OD 44TUNING
Rozumiem, iż zależy w Panu na polepszeniu parametrów turbo benzynowej wersji VW Golf IV 1.8 T z mocą seryjnie 150 KM (silnik AGU).



W przypadku tego modelu silnika wykonujemy usługę Chip Tuningu w postaci indywidualnego strojenia celem uzyskania satysfakcjonujących i bezpiecznych przyrostów.



Technologia którą wykorzystujemy to tak naprawdę uwolnienie tylko w części rezerw które posiada silnik w Pana Audi, a rezerwy przewidział sam producent silnika.



W przypadku Pana samochodu możemy dokonać strojenia poprzez wykonanie korzystniejszego oprogramowania oryginalnego sterownika, jak wspomniałem w sposób indywidualny, czyli wykonanie nowego oprogramowania na bazie pomiarów na hamowni i uwzględniając odczytów z sondy szerokopasmowej ( skład mieszanki paliwowo- powietrznej AFR)



Pomiar jest dokonywany w naturalnych warunkach pracy ( z użyciem specjalistycznego sprzętu pomiarowego dla silników turbodoładowanych) czyli podczas jazdy, gdyż takie warunki pomiaru są optymalne celem uzyskania rzeczywistego wyniku jak i ukazania sprawności samochodu.



Wygląda to w ten sposób iż na podstawie pomiaru na hamowni jak i oryginalnego programu wykonana zostanie nowa korzystniejsze oprogramowanie sterowania silnikiem. Następnie pomiar kontrolny ukazuje uzyskane efekty.



Możliwy przyrost do uzyskania w bezpieczny sposób do jazdy na co dzień to ok. 40-45 KM i 70-80 Nm. więcej ( przyjmując normalną i dobrą sprawność silnika) i naprawdę warto gdyż taki przyrost jest jak najbardziej odczuwalny, w każdym zakresie prędkości obrotowej silnika jak i w pełnym zakresie prędkości.



Dla przykładu przyspieszenie do setki po tuningu u nas w przypadku takiego modelu silnika i samochodu jest lepsze o ok., 2 sekundy!



Dodatkowo przy takiej samej technice jazdy na trasie są możliwe oszczędności.



Tutaj może się Pan zapoznać z efektami jak i informacjami od użytkownika który dokonał u nas takiego strojenia w samochodzie Skoda Octavia, także z silnikiem 1.8 turbo seryjnie 150 KM



http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/chip ... uning.html



W przypadku wybrania takiej opcji strojenia , proszę o zarezerwowanie ok. 6-8 godzin byśmy mogli z optymalizować pracę silnika.



Dzięki takiej bezpiecznej i profesjonalnej modernizacji zyska Pan:



- ok.40-45 KM mocy więcej

- nawet 80 Nm. momentu obrotowego więcej

- przyspieszenie do 100 km/h lepsze nawet o ok. 2 sekundy

- znacznie lepsze przyspieszenia na każdym biegu poprzez znacznie większą elastyczność

- zminimalizowanie "turbo dziury" czyli auto od niższych do wyższych obrotów będzie miało znacznie korzystniejszą siłę ciągu.

- znacznie szybszą reakcję na pedał gazu

- bezpieczniejsze wyprzedzanie

- oraz znacznie więcej przyjemności z jazdy



Cała profesjonalna modyfikacja to inwestycja wraz z pomiarami i indywidualną optymalizacją pracy silnika 2400 zł



















_________________

http://44tuning.pl - Opony-Tuning-Części-Serwis

...więcej niż tuning, więcej niż oczekujesz

: ndz sty 11, 2009 17:03
autor: Rafalek114
Technologia którą wykorzystujemy to tak naprawdę uwolnienie tylko w części rezerw które posiada silnik w Pana Audi, a rezerwy przewidział sam producent silnika.


to ty masz golfa czy Audi????????????

ale nie czepiajac sie to pisalem juz wczesniej ze GTO tez wyciaga tyle z AGU czy innych 150ps bez dwoch zdan! I z tego co sie orientuje to indywidualny program jest u niego troche tanszy!

: ndz sty 11, 2009 17:03
autor: GTO
EPOS straszny ...

: ndz sty 11, 2009 17:08
autor: dawidpap
no z tego co oni piszą to osiągi są naprawdę zadowalające tylko cena mi sie duża wydaje,
jest na forum użytkownik GTO który zrobi Ci to tak samo a kasuje dużo mniej i naprawdę ma dużą wiedzę na ten temat

: ndz sty 11, 2009 19:19
autor: the flock
ja nie mowie ze to co robi 44tuning jest super. Mam vw a takiego e-maila dostalem.i pewnie jak bede chcial wirusowac to zglosze sie do GTO (jesli sie zgodzi)