Katalizatorrr w 1.8 t

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Katalizatorrr w 1.8 t

Post autor: RADEK1985 » wt lis 20, 2007 17:55

Witam mam pytanko bo planuje pozbyc sie katalizatora w mojim mk4 1.8t z i moje pytanie polega na tym czy jak wytne katalizator i zastapie go strumienicaa czy moga byc jakies problemy ..pozdkreslam w katalizatorze nie ma sondy lambdy bo sprawdzałem prosze o relacje


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

darioitalpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 29, 2007 21:26
Lokalizacja: Ww

Re: Katalizatorrr w 1.8 t

Post autor: darioitalpl » wt lis 20, 2007 19:55

RADEK1985 pisze:Witam mam pytanko bo planuje pozbyc sie katalizatora w mojim mk4 1.8t z i moje pytanie polega na tym czy jak wytne katalizator i zastapie go strumienicaa czy moga byc jakies problemy ..pozdkreslam w katalizatorze nie ma sondy lambdy bo sprawdzałem prosze o relacje
Masz 1 czy 2 sondy?



Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » wt lis 20, 2007 20:34

niebędzie problemów bo najpierw jest sonda 1 szt a potem jest katalizator , ja u siebie wyciołem i jest spoko



Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 » wt lis 20, 2007 21:02

Ja mam jedna sonde z tego co widziałem moj Gofer Jest 1998 rok silnik AGU musze odkrecic i zobaczyc czy tam nie ma jakies drugiej schowanej ale jak ogladałem katalizator to ani przednim ani zanim nie widziałem zeby byly sondy tylko ciekawi mnie ile mu mocy przybedzie po wycieciu kata


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
Rondel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
Lokalizacja: Lebork-pomorskie

Post autor: Rondel » wt lis 20, 2007 22:10

na pewno w tym roczniku masz tylko jedna sonde, a zmiane napewno odczujesz :grin:



Awatar użytkownika
marewel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 20:20
Lokalizacja: Chełm

Post autor: marewel » wt lis 20, 2007 23:10

Do turbiny nie montuje sie strumienic(luskowych) bo to moze sie zle skonczyc.



Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » śr lis 21, 2007 01:08

Nie kombinuj tylko wstaw prostą rurę o tej samej średnicy co reszta wydechu.

A jak sie sprawa ma jeśli ma się dwie sondy jedna przed katem a druga w kacie.

Sielnik AUM z 2000 roku.

MOżna wyciąć katalizator ??


[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 » śr lis 21, 2007 01:23

TzN JAK to moze sie zle skonczyc dla turbo czy cos powarzniejszego


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
marewel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 20:20
Lokalizacja: Chełm

Post autor: marewel » śr lis 21, 2007 21:52

Przy strumienicy moze nastapic cosniecie spalin,i turbo wpadnie ci do cylindra.



Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 » czw lis 22, 2007 02:27

No to teraz mam dylemat mysle wsadzic kawałek rury zamiast katalizatora ale wtedy bedzie łosmiej chodził :grrr: moze wy cos wymyslicie :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » czw lis 22, 2007 17:04

wężcie się opanujcie .Można wyciąć kata i wcale niebędzie chodził głośniej zamiast niego wstaw kawałek rury ja tak mam i jest jak przed wyjęciem kata niechodzi głośniej ani się nic nie jeb.......e



Awatar użytkownika
vwbartus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: czw cze 01, 2006 23:58
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: vwbartus » czw lis 22, 2007 23:30

Walec pisze:Sielnik AUM z 2000 roku.

MOżna wyciąć katalizator ??
Mam taki sam silnik i jedni mi mowili ze mozna inni ze nie. Jednemu sie udaje obejsc sondy a innemu nie .Wjec postanowiłem sam to zrobic i zamiast kata wlozylem rure a sonde w kacie zaslepiłem znaczy nie ja ale fachcy. i po tych modach komp oszalał tzn. srednie spalanie wzrosło o jakies 4 litry PB przerywał , nie odpalał na zimnym , jak pocisnołem 180 to zapalal mi sie serwis . wjec po jakims miesiacu wrociłem spowrotem do kata. CO za tym wszystkim stoi ??? A wjec z tymi sondami jest roznie czasami sie da je obejsc a czasmi nie i to nie jest tak ze po wyrzuceniu kata chodzilem do tego samego mechanika zeby mi je ominol bylem u 4 i kazdy sie z nimi meczył i kazdy mi powjedziało ze to tak samo jak z chipami kazdy jest robiony indywidualnie . A wjem ze inni uzytkownicy z 3-city maja takie same silniki jak my i jezdza bez kata i im sie to udalo ominac i robile to ci sami majstersztycy :) No niestety mi sie nie udało :/


[size=84][color=navy][b]Volkswagen Klub Polska #822#[/b][/color][/size]

____________________

[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt lis 23, 2007 16:00

Mam taki sam silnik i jedni mi mowili ze mozna inni ze nie. Jednemu sie udaje obejsc sondy a innemu nie .Wjec postanowiłem sam to zrobic i zamiast kata wlozylem rure a sonde w kacie zaslepiłem znaczy nie ja ale fachcy. i po tych modach komp oszalał tzn. srednie spalanie wzrosło o jakies 4 litry PB przerywał , nie odpalał na zimnym , jak pocisnołem 180 to zapalal mi sie serwis . wjec po jakims miesiacu wrociłem spowrotem do kata. CO za tym wszystkim stoi ??? A wjec z tymi sondami jest roznie czasami sie da je obejsc a czasmi nie i to nie jest tak ze po wyrzuceniu kata chodzilem do tego samego mechanika zeby mi je ominol bylem u 4 i kazdy sie z nimi meczył i kazdy mi powjedziało ze to tak samo jak z chipami kazdy jest robiony indywidualnie . A wjem ze inni uzytkownicy z 3-city maja takie same silniki jak my i jezdza bez kata i im sie to udalo ominac i robile to ci sami majstersztycy :) No niestety mi sie nie udało :/
Masz jedną sonde czy dwie?? Jesłi mówisz o ominięciu tej drugiej to sprawa nie jest łatwa aczkolwiek do zrobienia



Awatar użytkownika
Stf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:12
Lokalizacja: Warszawa/Krosno

Post autor: Stf » ndz lis 25, 2007 01:28

u mnie jest silnik AGU. Miałem 2,5" z seryjnym kat. i dwoma przelotami MG. Wyciągnąłem kat. 4 tyg temu. Shamowałem. Przyrost 0-3 km 0-5 Nm, dokładnie nie wiem ile, bo jest różnica temp. Wkręca się ciut szybciej. Poza tym wydech jest znacznie głośniejszy, basowy pomruk. Wyciągnięcie kata daje efekty w przypadku gdy po prostu jest niesprawny/zapchany.

PS. Jeśli macie dwie sondy to drugą za katalizatorem trzeba wspawać w dodatkową tuleję, tak aby była odsunięta od strumienia spalin.
Ostatnio zmieniony ndz lis 25, 2007 01:31 przez Stf, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92098

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości