Strona 7 z 11

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: czw lis 28, 2013 15:41
autor: remax2
To i ja się pochwalę Seat Ibiza 6k silnik z leona 01rok AUQ dołożony FMIC z orurowaniem 50-60mm,TIP,DP 2.75" bo na większy nie ma miejsca i wydech 2,5".Soft seria
Obrazek

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: pt gru 13, 2013 15:53
autor: spawacz
Obrazek

1.8 T AUM , 309&391 , powtarzane wyniki powyzej 300HP , 3 osoby na pokladzie ,2 po 100 i 1 85kg + full waszki . Zwykle 1.8T przerobiona w pelni na RS

-GT2871
-DP 3"
-Wydech 2.5"
-Wtryski BAM(380)+regulator 4
-FIMC
-DV FORGE
-Kolektor Turbo Works - lekko rozwiercony
-Przeplywka S3
-Dolot z tip"em 3"
-Soft
-Swiece RS6 - xxx7Q
-Pompa paliwa S3

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: wt gru 17, 2013 01:30
autor: GregorzG60
Obrazek

MODYFIKACJA SILNIKA:
- Turbo K03-053 AUM serii.
- 1.8T AQA + elektronika by Gregor10
- SERYJNY MAF
- Duże wtryski
- DP 3" by Gregor@Martin
- Big FMIC by Gregor@Martin
- TIP bez zwężki by Gregor@Martin
- DV 710N
- N75 RS2
- Cewki S4
- Wydech na 2 tłumikach seria S3
- Mody LPG by Gregor


MOC: seria 150PS, po modach 262Hp @400Nm zasilany LPG
RODZAJ HAMOWNI: DYNOMET

Komentarz - wyszło by więcej ale skończyła się wydajność wtrysków.

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: wt gru 17, 2013 17:50
autor: Mr Coffee
Na jakich podzespołach lpg to jest złożone? Cewki z S4 B5?

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: wt gru 17, 2013 19:07
autor: brylantx8
jakie wtryski i jakie turbo ?

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: wt gru 17, 2013 19:42
autor: stolniczkow
Turbo k03s

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: wt gru 17, 2013 20:49
autor: GregorzG60
turbo k03s, wtryski hana niebieskie, reduktor skorpion gt , faro 13mm, cewki s4 b6.

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: wt gru 17, 2013 21:47
autor: Mr Coffee
Podoba sie tym bardziej, że na lpg :bigok: Nagraj filmik:) Przy mocnym deptaniu ten reduktor nie zamarznie?

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: wt gru 17, 2013 21:59
autor: GregorzG60
" onclick="window.open(this.href);return false;

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: czw gru 26, 2013 16:21
autor: brylantx8
GregorzG60, na jakim doładowaniu taka moc ?

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: czw gru 26, 2013 21:20
autor: brylantx8
Obrazek

Lajtowy program na doładowaniu 1 bar , wylączaona sai, i druga sonda .
+ tego programu to to ze da się normalnie ruszyc i nie zrywa cały czas przyczepności tak jak mialem wcześnij na bardziej hardcorowej mapie , egt jest takie jak na seryjnym 150 km , i dośc niskie spalanie 10 l przy normalnej jezdzie w miescie.

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: sob gru 28, 2013 01:25
autor: czaja86
remax2, jak na brak softa według mnie nieźle. U mnie jest silnik z TT AWP seryjny 180km zrobiony TIP sylikon, stożek jakiś 5 warstwowy, wydech przelotowy 2,5" oraz DP też chyba 2,5", wtryski 380cc z BAM. I jedyne co z logów udaje mi się odczytać to przepływ powietrza z przepływki 153g/s co daje poniżej 200KM.

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: śr lut 19, 2014 21:52
autor: GregorzG60
Dla odmiany 1.8 20V 125km

Tak to wygląda w AGN ze zmiennymi fazami rozrządu.

Seria

Obrazek

Seria + program

Obrazek

Po sofcie jedzie niewiele gorzej niz seria 1.8T 150km.
Reakcja na pedał gazu jest agresywna, jadąć na 1 biegu , wciskając do oporu potrafi spalić kapcia , na serii mission impossible i reakcja na pedał gazu żal.pl

Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: pt mar 28, 2014 20:21
autor: lexyms
AGU + GT28RS
-silnik wystrojony na ori motronicu 3.8 -doładowaniem też steruje motronic.

Obrazek