Strona 11 z 11

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: wt sie 23, 2016 21:07
autor: Filip954
Passat B4 1.8T BAM
- DP 3", dalej 2,5'
-K04-023
-seryjne wtryski
-pompa paliwa DW200
- seryjny TIP
-fmic rdzeń 550x230x65mm
- stożkowy filtr pipercross
Obrazek
Było 280/400 jednak trzeba było zrobić korektę ze względu na wysokie EGT.

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: pn sie 29, 2016 15:49
autor: cieszyn
Wcześniej była seria, teraz przyszedł czas na mody.

VW Bora 1.8T - AUM

Seria - 156km/236Nm
Mod - 222km/347Nm

Indywidualne strojenie By Frog Racing & Digitun - Pozdrawiam ! :)

Modyfikacje:

- DP - 2,5"
- Tip Samco Sport
- Zimniejsze świece
- Sportowa wkładka filtra powietrza Pipercross


Obrazek

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: czw wrz 08, 2016 19:20
autor: wronek1
octavia auq , przelotowy wydech i wkładka K&N , reszta seria , strojona na pb95
Obrazek

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: pn cze 12, 2017 23:46
autor: Maajkel
Golf 4 AUQ
Całkowita Seria, nic nie modzone
Obrazek

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

: sob lut 17, 2018 11:46
autor: CORNEK
Skoda Octavia I 1.8T 20V 150 KM i 210 Nm AUM z 2008r, przebieg 120 000 km

Modyfikacje:
- Dedykowany Downpipe RM Motors w wersji bez katalizatora
- Wycięty środkowy tłumik
- Program pod Pb98 w TuneUp Gdańsk

Przed programem pokazała 165 KM i 257 Nm, po sofcie wyszło 219 KM i 326 Nm ale Robert postanowił trochę zdjąć momentu i wygładzić żeby był dostępny w szerszym zakresie a nie tylko przez chwilę, finalnie zostało 218 KM i 314 Nm
Turbina jak i reszta podzespołów w idealnym stanie co pozwoliło na to, że moc utrzymuje się prawie do odcięcia bez spadków

Obrazek