Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz paź 19, 2014 21:49

Ładny wynik jak na tą turbinę, mam taką samą w mk2 na silniku z passka. Sam ją przerabiałeś ?? Jeśli tak to podrzuć cenę na pw i ewentualnie k04 hybrydy. I na jakich wtryskach to audi jest ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » pn paź 27, 2014 01:00

Adi - to tutaj mam jeszcze lepszą sztukę , a co do kosztów modyfikacji i turbo zapraszam na -> PW lub kontakt poprzez gregor10.pl

MODEL AUTA: Audi A4 B6
RODZAJ SILNIKA: 1.8T AVJ 150KM 210Nm quattro

Modyfikacje
-Downpipe 2.5cala -Wydech 2.5cala ABT & Supersprint
-Centralny intercooler FMIC
-Sztywny dolot TIP firmy FORGE
-Cewki RS4 B7
-Turbo K04-190 MTM limited

Sprężarka K04-190 charakteryzuje się istotnymi zmianami w stosunku do typowej K04-015.
Posiada m.in
-wydajniejsze koło kompresji
-zmodyfikowaną stronę wydechową
-zmodyfikowaną stronę zimną,
-mocniejszy aktuator turbo
w.w zmiany pozwalają na osiągnięcie bezpiecznego przyrostu mocy na wysokim poziomie.

MOC: po modyfikacjach : 260KM 370NM

TUNER: Gregor10.pl

Wykres po modach:

Obrazek

Więcej fotek i info na stronie http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-avj- ... mited-k04/ i Facebook-owym fanpage https://www.facebook.com/gregor10pl

Pozdrawiam.
gregor10.pl


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: spawacz » ndz lis 16, 2014 19:48

Moze nie 1.8T , a 2.7 T

Silnik ARE 250HP w serii.
-swiece RS6
-DV"y Forge
-wtryski 375cc Saab
-soft DARON7 (bardzo bezpeczny-lajtowy)

Obrazek


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

maybach
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sie 03, 2010 22:39
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: maybach » śr lis 19, 2014 14:44

MODEL AUTA: AUDI B3
RODZAJ SINIKA : 1.8T AEB me 3.8
MODYFIKACJE:
-turbo k04 made in china
-dp
-tip
-obudowa maf vr6
-fmic
-wtryski 360cc reg. 4bar
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


chiptuning
hamownia podwoziowa obciążeniowa
fap/dpf dtc egr lambda dtc -->off
szerokopasmowy pomiar afr
http://www.ame-tuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
tel:501070062

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: spawacz » pt lis 21, 2014 23:26

Golf 4 AGu 1.8 T Seria

-Soft Daron7

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt lis 21, 2014 23:29 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: spawacz » pt lis 21, 2014 23:28

Audi a3 Agu 1.8T

-Dp 2.5"
-wtryski Saab 350cc
-dolot
-K03s
-Soft Daron7

Obrazek


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: spawacz » pt lis 21, 2014 23:30

Audi A6 2.7 Bit , 230HP

-Soft Daron7

Obrazek


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » czw lis 27, 2014 21:16

Seat Leon Cupra R 1.8T 225KM BAM -> GREGOR10.PL 300KM 400NM

MODEL AUTA: Seat Leon Cupra R 1.8T
RODZAJ SILNIKA: 1.8T BAM 225km 280Nm

Przeprowadzone zostały następujące modyfikacje:
-Kompletny przelotowy układ wydechowy
-Turbina hybrydowa K04H by gregor10
-Większe wtryskiwacze gazowe lpg
-Układ dolotowy Hi-Flow 3 cale Badger5
-Centralny Intercooler FMIC
-Instalacja wtrysku gazu LPG
-Indywidualne strojenie hybrydy

Z racji że to FWD niuton prawie na płasko bez strzału z dołu, moc wzrasta liniowo aby przenieść ją dobrze na asfalt.

RODZAJ HAMOWNI: Dynomet

MOC: po modyfikacjach : 300KM 400NM , hamowany na LPG [;)]

TUNER: Gregor10.pl

Wykres po modach:

Obrazek

Tak jedzie
" onclick="window.open(this.href);return false;

Więcej fotek i info na stronie gregor10.pl i Facebook-owym fanpage https://www.facebook.com/gregor10pl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://gregor10.pl/seat-leon-cupra-1-8t ... 0km-400nm/" onclick="window.open(this.href);return false;


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

maybach
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sie 03, 2010 22:39
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: maybach » śr sty 07, 2015 20:02

Passat 1.8T APU
-DP + fmic
-większe wtryski
-turbo ori k03 -> hybryda

234KM / 335Nm

Obrazek


chiptuning
hamownia podwoziowa obciążeniowa
fap/dpf dtc egr lambda dtc -->off
szerokopasmowy pomiar afr
http://www.ame-tuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
tel:501070062

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » wt sty 27, 2015 23:23

Audi A6 2.7 BiTurbo quattro AJK 230KM

Modyfikacje:

-SERIA 100%

-Strojenie GREGOR10.PL

Seria zmierzona na 232KM

Po modach 310KM 412NM

Obrazek Obrazek

Auto przygotowane kompleksowo , turbiny po regeneracji , uszczelniony silnik i dolot , zamontowane metalowe DV które wyleciały w czasie strojenia do kubła z powodu nie trzymania ciśnienia - więcej info na stronie.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: bigsasza » ndz lut 15, 2015 16:15

Oto wykresy mojego MK3 1.8T
modyfikacje to DP, TIP, wtryski 380cc
silnik AUQ z seryjnym turbo K03s (K03-052)
no i oczywiście nowy program

Wynik 255PS oraz 244PS, 396NM i 374NM (wykresy z 2 prób)
Ostatecznie zostało 244PS i 374NM z uwagi na lepszą górę.



ObrazekObrazek

Tu film jak przyśpiesza, film nagrany przed wymianą wtrysków i wgraniem nowego softu:
" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » pn mar 02, 2015 02:00

Audi A3 8l 1.8T quattro 180KM ARY
Silnik 1.8T ARY 180KM
Modyfikacje - soft
Tuner gregor10.pl

Auto 100% seryjne, po modyfikacji moc 197KM 291NM


Wykres
Obrazek


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » ndz mar 08, 2015 16:57

MODEL AUTA: Audi TT 8N
RODZAJ SILNIKA: 1.8T 225 APX
MODYFIKACJA SILNIKA: DOWNPIPE 3cale + TIP 3 cale by gregor10.pl
MOC: 254KM 370NM
STROJENIE: GREGOR10
RODZAJ HAMOWNI: DYNOMET

Wykres
Obrazek

Wiecej info i fotorelacja z naprawy , modów mechanicznych, usuwania blokady tuningowej i strojenia auta na gregor10.pl
http://gregor10.pl/audi-tt-8n-1-8t-quat ... 4km-370nm/


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » ndz kwie 19, 2015 14:45

Marka/model: SEAT LEON 1.8T APP
Silnik:1.8T APP 180KM
Modyfikacje:
-downpipe
-lpg
-strojenie


Moc: 200KM 315Nm dostarczył gregor10.pl

Wykres i foto
Obrazek
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 703&type=1



Marka/model: SEAT LEON CUPRA R
Silnik: 1.8T 255KM BAM
Modyfikacje:
-seria + soft strojony pod lpg

Moc: 260KM 375Nm dostarczył gregor10.pl

Wykres i foto
http://gregor10.pl/seat-leon-cupra-225km-260km-375nm/
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 703&type=1
Obrazek


Marka/model: SEAT LEON
Silnik: 1.8T AMK 210Km 270NM
Modyfikacje:
-Turbina K04RS2 by gregor10.pl
-Wydech 3'
-Dp 3'
-Big Fmic
-Wtryski

Moc: 310KM 400Nm dostarczył gregor10.pl, dzięki powyższym modom powstał najmocniejszy Leon w PL na hybrydowej sprężarce K04

Pełny opis projektu
http://gregor10.pl/seat-leon-1-8t-210km ... 0km-400nm/

Wykres i foto
Obrazek
Obrazek

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 703&type=1


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości