Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
remax2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:13
Lokalizacja: Gdańsk

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: remax2 » czw lis 28, 2013 15:41

To i ja się pochwalę Seat Ibiza 6k silnik z leona 01rok AUQ dołożony FMIC z orurowaniem 50-60mm,TIP,DP 2.75" bo na większy nie ma miejsca i wydech 2,5".Soft seria
Obrazek


IBIZA 1,8T 20v AUQ 220KM Track Edition

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: spawacz » pt gru 13, 2013 15:53

Obrazek

1.8 T AUM , 309&391 , powtarzane wyniki powyzej 300HP , 3 osoby na pokladzie ,2 po 100 i 1 85kg + full waszki . Zwykle 1.8T przerobiona w pelni na RS

-GT2871
-DP 3"
-Wydech 2.5"
-Wtryski BAM(380)+regulator 4
-FIMC
-DV FORGE
-Kolektor Turbo Works - lekko rozwiercony
-Przeplywka S3
-Dolot z tip"em 3"
-Soft
-Swiece RS6 - xxx7Q
-Pompa paliwa S3


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » wt gru 17, 2013 01:30

Obrazek

MODYFIKACJA SILNIKA:
- Turbo K03-053 AUM serii.
- 1.8T AQA + elektronika by Gregor10
- SERYJNY MAF
- Duże wtryski
- DP 3" by Gregor@Martin
- Big FMIC by Gregor@Martin
- TIP bez zwężki by Gregor@Martin
- DV 710N
- N75 RS2
- Cewki S4
- Wydech na 2 tłumikach seria S3
- Mody LPG by Gregor


MOC: seria 150PS, po modach 262Hp @400Nm zasilany LPG
RODZAJ HAMOWNI: DYNOMET

Komentarz - wyszło by więcej ale skończyła się wydajność wtrysków.
Ostatnio zmieniony wt gru 17, 2013 20:50 przez GregorzG60, łącznie zmieniany 1 raz.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: Mr Coffee » wt gru 17, 2013 17:50

Na jakich podzespołach lpg to jest złożone? Cewki z S4 B5?



Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: brylantx8 » wt gru 17, 2013 19:07

jakie wtryski i jakie turbo ?


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: stolniczkow » wt gru 17, 2013 19:42

Turbo k03s


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » wt gru 17, 2013 20:49

turbo k03s, wtryski hana niebieskie, reduktor skorpion gt , faro 13mm, cewki s4 b6.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: Mr Coffee » wt gru 17, 2013 21:47

Podoba sie tym bardziej, że na lpg :bigok: Nagraj filmik:) Przy mocnym deptaniu ten reduktor nie zamarznie?



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » wt gru 17, 2013 21:59

" onclick="window.open(this.href);return false;


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: brylantx8 » czw gru 26, 2013 16:21

GregorzG60, na jakim doładowaniu taka moc ?


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: brylantx8 » czw gru 26, 2013 21:20

Obrazek

Lajtowy program na doładowaniu 1 bar , wylączaona sai, i druga sonda .
+ tego programu to to ze da się normalnie ruszyc i nie zrywa cały czas przyczepności tak jak mialem wcześnij na bardziej hardcorowej mapie , egt jest takie jak na seryjnym 150 km , i dośc niskie spalanie 10 l przy normalnej jezdzie w miescie.


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: czaja86 » sob gru 28, 2013 01:25

remax2, jak na brak softa według mnie nieźle. U mnie jest silnik z TT AWP seryjny 180km zrobiony TIP sylikon, stożek jakiś 5 warstwowy, wydech przelotowy 2,5" oraz DP też chyba 2,5", wtryski 380cc z BAM. I jedyne co z logów udaje mi się odczytać to przepływ powietrza z przepływki 153g/s co daje poniżej 200KM.



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » śr lut 19, 2014 21:52

Dla odmiany 1.8 20V 125km

Tak to wygląda w AGN ze zmiennymi fazami rozrządu.

Seria

Obrazek

Seria + program

Obrazek

Po sofcie jedzie niewiele gorzej niz seria 1.8T 150km.
Reakcja na pedał gazu jest agresywna, jadąć na 1 biegu , wciskając do oporu potrafi spalić kapcia , na serii mission impossible i reakcja na pedał gazu żal.pl


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

lexyms
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lis 21, 2009 20:34
Lokalizacja: Nałęczów

Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: lexyms » pt mar 28, 2014 20:21

AGU + GT28RS
-silnik wystrojony na ori motronicu 3.8 -doładowaniem też steruje motronic.

Obrazek


Strojony Chiptuning -FAP-DPF -Hamownia obciążeniowa 4x4-Lubelskie
Facebook/Prochip -www.prochip.com.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości