Nie miałem na myśli "błędu pomiaru" tylko zaniżoną moc auta ze względu na przepływomierz. Bład pomiaru zawsze będzie do 3-5km, zależy od hamowni.Yuri pisze:A co ma przepływomierz do błędu pomiaru? Wystarczy, że dmuchawa będzie kiepska i już rolki nie oddadzą tego co się dzieje normalnie na drodze. Przepływomierz może mieć wpływ na parametry silnika, a nie na parametry hamowni.
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Jeżeli logi przepływomierza są poprawne to masz racje można go wykluczyć. Prawdopodobnie wszystko jest ok. z autem biorąc po uwagę tolerancje błędu.Mruffka pisze:Robiąc logi po przepływomierzu można było snuć okolice 160-165 km u mniewięc przepływomierz nie ma nic do tego. Biadolenie
nigdy nie założę MBC
wiadomo dlaczego
nie chcę rozbierać silnika bo mi tłok spłynie. pozdrawiam
Z MBC to sie nie zgodze, ktoś napisał na forum i wszyscy powtarzają że MBC to zło. Kolega jeździ na MBC 1.8T już 3 lata i nic sie nie dzieje. Z tym że ma zrobiony program pod mbc i nie pałuje auta. Ja zrobie podobnie. Pozatym silniki AEB i AGU mają najtwardsze głowice i wytrzymują naprawde duże moce rzędu 300km(przy zmianie turbiny, pozatym osprzet seryjny).
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Jeżeli program pod mbc ok ale nie sam mcb i podkręcony na maxa  z następną rzeczą się nie zgodzę... głowica wytrzyma 300km hmm... tak nawet i ok 350km a dół ok 400km. Ale przy zmianie turbiny a reszta osprzętu seryjnego nie ma takiej możliwości
 z następną rzeczą się nie zgodzę... głowica wytrzyma 300km hmm... tak nawet i ok 350km a dół ok 400km. Ale przy zmianie turbiny a reszta osprzętu seryjnego nie ma takiej możliwości  wtryski skończą CI się przy ok190-200km. Więc dziwne że z tego co pisałeś wcześniej na seryjnych gratach masz ponad 200km i 320nm
 wtryski skończą CI się przy ok190-200km. Więc dziwne że z tego co pisałeś wcześniej na seryjnych gratach masz ponad 200km i 320nm  pozdro
 pozdro
			
									
									 z następną rzeczą się nie zgodzę... głowica wytrzyma 300km hmm... tak nawet i ok 350km a dół ok 400km. Ale przy zmianie turbiny a reszta osprzętu seryjnego nie ma takiej możliwości
 z następną rzeczą się nie zgodzę... głowica wytrzyma 300km hmm... tak nawet i ok 350km a dół ok 400km. Ale przy zmianie turbiny a reszta osprzętu seryjnego nie ma takiej możliwości  wtryski skończą CI się przy ok190-200km. Więc dziwne że z tego co pisałeś wcześniej na seryjnych gratach masz ponad 200km i 320nm
 wtryski skończą CI się przy ok190-200km. Więc dziwne że z tego co pisałeś wcześniej na seryjnych gratach masz ponad 200km i 320nm  pozdro
 pozdroWykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
MBC- Manual Boost Controller jest urządzeniem pozwalającym w bardzo prosty i bezpieczny sposób zwiększyć doładowanie turbosprężarki podnosząc tym samym moc silnika. Wpisz w google, allegro znajdziesz 
			
									
									
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Tak na seryjnych gratach ponad 200km i 320nm, z tym że założony był MBC. Myśle że AEB i chyba AGU ma te szerokie kanały w głowicy wiec można taki wynik uzyskać, a z tego co wiem to audi AEB ma seryjny regulator ciśnienia paliwa 4-barowy wiec wtryski podleją na tyle... Hamownia nie oszukuje tyle wyszło. Dla ciekawostki powiem jeszcze że na podłączonym zaworze N75 tak jak powinno być hamownia pokazała 151,7km i 210nm. Po chipsie 186,7km i 282nm.(bez mbc). MBC daje bardzo dużo (na pewno w przypadku silników AEB), ponieważ silnik odpowiada na zadane ciśnienie powietrza większą dawką paliwa.Mimo wszystko jest troszke ubogo, ale po programie jest wszystko ok ponieważ stosunek powietrza i paliwa jest odpowiedni. Wiem jedno, że trzeba mieć też nowy oryginalny nowy przepływomierz powietrza bo ma wpływ na dużą moc. Może komuś się przypada to co napisałem.Pozdrawiam
			
									
									Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Witam! Mam mały problem.Otóż ścigałem się kumplem (mazda 323F 115KM SERIA) i mnie objechał.Dzisiaj byłem swoim golfem na hamowni.Wyskoczył taki oto wykres proszę o ocenę.
(Mój golf IV 1.8t ARZ 150KM seria).Zdjęcie:
http://fotem.pl/show/full/0defb0055995f037b33290cec96f7" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									(Mój golf IV 1.8t ARZ 150KM seria).Zdjęcie:
http://fotem.pl/show/full/0defb0055995f037b33290cec96f7" onclick="window.open(this.href);return false;
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
M@runiu, kreski dobre jak na serie. Wychodzi na to, ze   kierownik
  kierownik  Taka mazda nie jest dużo lżejsza od Golfa.
 Taka mazda nie jest dużo lżejsza od Golfa.
			
									
									 kierownik
  kierownik  Taka mazda nie jest dużo lżejsza od Golfa.
 Taka mazda nie jest dużo lżejsza od Golfa.Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
M@runiu, Zdrowy ten Twój Golf  
			
									
									

Szukasz porady n/t detailingu czy profesjonalnych kosmetyków ? Napisz w nowym dziale
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=175
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
No tak tez mi mówili,wykres nie jest z zbyt  ostry nie powinien być bardziej łagodniejszy?
			
									
									Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Według danych technicznych maksymalny moment jest osiągany  przy 1750 obr./min zamiast 2400 obr/min,wg mojego wykresu przy 1750obr./min mam jakieś 105 Nm a powinienem mieć 210 Nm. To jest ciekawe http://www.danetechniczne.com.pl/test-v ... ti-150-km/" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Mazda 323f ma 9,7s do 100km/h, a golf turbo 150km 8s. to samo mówi za siebie, wiec różnica jest spora bo też różnica w momencie obrotowym mazda 157nm, a golf turbo 219nm.  Może paliwo kiepskie albo ten twój kolega picuje cię i ma 2.0 turbo pod maską. Pozdrawiam.
			
									
									Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Wiem jaki ma samochod bo razem z nim pracuje na co dzień.Seryjna mazda 115KM bez turbo.Normalnie powinienem go wciagnac prawa dziurka od nosa,a tak nie jest.Dlatego bylem na hamowni żeby to sprawdzić i wrzucic na forum żeby ktoś fachowym okiem spojrzal na wykres gdzie tkwi błąd.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości





