Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6204
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » pt lis 28, 2025 15:50

Ta kostka to T14A
Tak z głowy
zielono/niebieski(szary) czujnik ciśnienia oleju
filetowy temp silnika do licznika
czarno/biały zasilanie czujnika prędkości
niebiesko/biały sygnał z czujnika prędkości
biało/brązowy masa czujnika temperatury
brązowy gruby masa
żółto/czarny zasilanie N75, fazatora i N249
czerwono/niebieski zasilanie wtryskiwaczy
szaro/biały czujnik jakości oleju w misce sygnał
kolejny żółto/czarny to zasilanie czujnika jakości oleju

Oddzielna 2 pinowa kostka z grubym czarno fioletowym to zasilanie cewek iskrowych i pin 121 ECU

Być może o czymś zapomniałem ale do odpalenia co to wyżej wystarczy.

P.S ściągnij sobie schemat dowolnego 1.8T i będziesz miał napisane co jest czym.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości