VR6 R30 Turbo projekt - chodzi jak sieczkarnia

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Kompiesto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lis 08, 2016 18:23

VR6 R30 Turbo projekt - chodzi jak sieczkarnia

Post autor: Kompiesto » wt lut 20, 2018 09:43

Witam,

Po krótce o modyfikacjach jakie poczyniłem w silniku dla turbo:

Silnik Vr6 R32 złożony na wale 2.8 AYL (to samo co BDE). Wał sprawdzony. Modyfikacja wykonywana często w USA aby zrobić R30 i obniżyć kompresję. Kompresja ok 8,7. Wał był sprawdzany stan igła. Panewki king rancing i śruby ARP. Czujnik położenia wału jest podobno w tym samym miejscu w 2.8 BDE jak 3.2. Rozrząd złożony na znaki. Brak błędów położenia wałków.

Obecnie odpala, mapa została wstępnie przerobiona, jest w stanie wjechać na lawetę ale chodzi jak sieczkarnia. Czasem strzeli bąka w kolektor ssący. Nie wiem czy rozrząd przy tym wale powinien być inaczej ustawiony? Problemem nie jest czasem za niska kompresja? Może bardziej agresywnie muszę przerobić zapłon?

Pytam co może być problemem lub o czym zapomniałem jeszcze. Wygląda jakby zapłon był za wczesny. Zapłon jest na każdym cylindrze - brak wypadania.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

VR6 R30 Turbo projekt - chodzi jak sieczkarnia

Post autor: kkkacper » wt lut 20, 2018 11:07

Kompiesto, tu nie znajdziesz info, wez od razu odbij na racingforum, zeby nie tracic czasu :jezor: btw. tak jak mowisz zle rozrzad ustawiony albo z zaplonem cos nie halo..

P.S. Modyfikacja czesto przeprowadzana w USA? Mysle, ze 10x czesciej w PL niz w USA ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości