VR6 Kapitalny Remont

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
omnitrx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 20, 2009 00:05
Lokalizacja: Bolszewo
Kontakt:

VR6 Kapitalny Remont

Post autor: omnitrx » pn wrz 27, 2010 14:22

Witam forumowiczów niedawno rozebrałem swój silniczek i robię tak jak w temacie kapitalny remont + kilka dodatkowych rzeczy
mianowicie : porting, wałki, kolektor i przepustnica od 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 wydech, program, aluminiowe koła pasowe ale chciałbym przekroczyć magiczną granicę 200KM która jest bardzo ciążko osiągalna. Wiem również że z tego co chcę zrobić tyle nie osiągnę jestem realistą myślę że z tych modyfikacji wyciągnę ok 180/190 KM ale co można jeszcze zrobić by osiągnąć tą magiczną dwójkę z przodu jakie jeszcze mody można wprowadzić. Zależy mi na dużej mocy :chytry: ale silnik musi być wolnossący :grin:

Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję :okej:


[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

VR6 Kapitalny Remont

Post autor: sadzyk » pn wrz 27, 2010 20:49

warto chyba by bylo zamach odchudzic delikatnie, zawsze troche chetniej lapa by obroty, pokombinowac cos z dolotem, w sumie to najlepiej doprężyc bylo by tlokami, moze by 200 wskoczylo, napewno musisz zmienic kpl rozrzad, przewody swiece, bo to przewarznie zabiera najwiecej mocy :helm:


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: VR6 Kapitalny Remont

Post autor: Borys » wt wrz 28, 2010 07:52

omnitrx pisze:Witam forumowiczów niedawno rozebrałem swój silniczek i robię tak jak w temacie kapitalny remont + kilka dodatkowych rzeczy
mianowicie : porting, wałki, kolektor i przepustnica od 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 wydech, program, aluminiowe koła pasowe ale chciałbym przekroczyć magiczną granicę 200KM która jest bardzo ciążko osiągalna. Wiem również że z tego co chcę zrobić tyle nie osiągnę jestem realistą myślę że z tych modyfikacji wyciągnę ok 180/190 KM ale co można jeszcze zrobić by osiągnąć tą magiczną dwójkę z przodu jakie jeszcze mody można wprowadzić. Zależy mi na dużej mocy :chytry: ale silnik musi być wolnossący :grin:

Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję :okej:

kup odemnie silnik ktory juz ma 200KM :D



Awatar użytkownika
omnitrx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 20, 2009 00:05
Lokalizacja: Bolszewo
Kontakt:

Re: VR6 Kapitalny Remont

Post autor: omnitrx » wt wrz 28, 2010 17:14

Borys pisze:
omnitrx pisze:Witam forumowiczów niedawno rozebrałem swój silniczek i robię tak jak w temacie kapitalny remont + kilka dodatkowych rzeczy
mianowicie : porting, wałki, kolektor i przepustnica od 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 wydech, program, aluminiowe koła pasowe ale chciałbym przekroczyć magiczną granicę 200KM która jest bardzo ciążko osiągalna. Wiem również że z tego co chcę zrobić tyle nie osiągnę jestem realistą myślę że z tych modyfikacji wyciągnę ok 180/190 KM ale co można jeszcze zrobić by osiągnąć tą magiczną dwójkę z przodu jakie jeszcze mody można wprowadzić. Zależy mi na dużej mocy :chytry: ale silnik musi być wolnossący :grin:

Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję :okej:

kup odemnie silnik ktory juz ma 200KM :D


Hehe wiesz co Borys zrobiłbym to gdyby chciał bym iść na łatwiznę :grin: Ale co to za frajda iść i pochwalić się kumplom, albo i nawet własną świadomość oszukiwać ale jak samemu się to zrobi to jest dopiero satysfakcja :jezor: . Ja dopiero swoją przygodę zaczynam i chciałbym czegoś dokonać a nie cały czas iść tak jak już mówiłem najprostszą drogą. :pub:


[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: VR6 Kapitalny Remont

Post autor: Borys » wt wrz 28, 2010 23:18

omnitrx pisze:
Borys pisze:
omnitrx pisze:Witam forumowiczów niedawno rozebrałem swój silniczek i robię tak jak w temacie kapitalny remont + kilka dodatkowych rzeczy
mianowicie : porting, wałki, kolektor i przepustnica od 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 wydech, program, aluminiowe koła pasowe ale chciałbym przekroczyć magiczną granicę 200KM która jest bardzo ciążko osiągalna. Wiem również że z tego co chcę zrobić tyle nie osiągnę jestem realistą myślę że z tych modyfikacji wyciągnę ok 180/190 KM ale co można jeszcze zrobić by osiągnąć tą magiczną dwójkę z przodu jakie jeszcze mody można wprowadzić. Zależy mi na dużej mocy :chytry: ale silnik musi być wolnossący :grin:

Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję :okej:

kup odemnie silnik ktory juz ma 200KM :D


Hehe wiesz co Borys zrobiłbym to gdyby chciał bym iść na łatwiznę :grin: Ale co to za frajda iść i pochwalić się kumplom, albo i nawet własną świadomość oszukiwać ale jak samemu się to zrobi to jest dopiero satysfakcja :jezor: . Ja dopiero swoją przygodę zaczynam i chciałbym czegoś dokonać a nie cały czas iść tak jak już mówiłem najprostszą drogą. :pub:

ok mozna i uczyc sie na swoich błedach, ja wysadziłem 3 silniki zanim cos wyszło, i nie było komu podpowiedziec co bedzie gdy zrobie tak i tak :)



Awatar użytkownika
omnitrx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 20, 2009 00:05
Lokalizacja: Bolszewo
Kontakt:

Re: VR6 Kapitalny Remont

Post autor: omnitrx » śr wrz 29, 2010 18:22

ok mozna i uczyc sie na swoich błedach, ja wysadziłem 3 silniki zanim cos wyszło, i nie było komu podpowiedziec co bedzie gdy zrobie tak i tak :)[/quote]
:bigok:

Wiesz najwyżej rozwalę kilka silników w prawdzie nie stać mnie nawet na jeden :helm: ale za bardzo "kocham" ten motor
żeby się powstrzynać przy nim nie dłubać, albo żeby mi maszyna klekotała trudno się mówi będe próbował sam ja rozwalę to będe wiedzial co spieprzyłem :satan: ale za dotychczasową pomoc dzięki :pub:


[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]

Awatar użytkownika
omnitrx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 20, 2009 00:05
Lokalizacja: Bolszewo
Kontakt:

VR6 Kapitalny Remont

Post autor: omnitrx » ndz paź 03, 2010 19:43

Tak troszkę szukałem i pasowały by tłoki od Audi S2 jeżeli dobrze myślę 2,8 niby są wyższe ale teraz jest problem czy gdy je wsadzę to czy tłok mi się z głowicą nie spodka :hmm:


[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

VR6 Kapitalny Remont

Post autor: TAZ » ndz paź 03, 2010 20:06

Tłoki do VRa są skośne, więc prostych nie wsadzisz żeby to poprawnie działało. Blok rzędowy chodzi powiedzmy w płaszczyźnie prostej, a wszelkie VRy nie. W silnikach o dużym V są tłoki proste, ale VR to inna bajka.



Awatar użytkownika
omnitrx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 20, 2009 00:05
Lokalizacja: Bolszewo
Kontakt:

VR6 Kapitalny Remont

Post autor: omnitrx » ndz paź 03, 2010 22:44

Czyli niestety muszę szukać dalej zobaczymy może coś znajdę najwyżej nie poskładam mojego VR-a moim założeniem jest nie kupić silnik z 200KM tylko samemu zrobić :chytry:


[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]

Awatar użytkownika
OLI88
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 865
Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
Lokalizacja: okolice kielc
Kontakt:

VR6 Kapitalny Remont

Post autor: OLI88 » ndz paź 03, 2010 23:02

Borys, wiela talarow bys chcial zatakie cudenko ?? :pub:


Obrazek

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: VR6 Kapitalny Remont

Post autor: Borys » pn paź 04, 2010 16:37

OLI88 pisze:Borys, wiela talarow bys chcial zatakie cudenko ?? :pub:

oj wiele :)



Awatar użytkownika
OLI88
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 865
Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
Lokalizacja: okolice kielc
Kontakt:

VR6 Kapitalny Remont

Post autor: OLI88 » pn paź 04, 2010 22:18

copke czy wiadro? :kac:


Obrazek

Awatar użytkownika
omnitrx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 20, 2009 00:05
Lokalizacja: Bolszewo
Kontakt:

VR6 Kapitalny Remont

Post autor: omnitrx » pt paź 15, 2010 23:02

Ja sobie zaczołem czyścić tłoki itp. i co myślicie o polerce czoła tłoka by lepiej odprowadzał ciepło ?? :cool:


[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]

krzysiek84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 26, 2010 17:05
Lokalizacja: podlaskie

VR6 Kapitalny Remont

Post autor: krzysiek84 » pt paź 15, 2010 23:45

Chodzi o denko tloka chyba?polerka swoja droga,ale cieplo z tloka jest glownie oprowadzane przez pierscienie do cylindra oraz natrysk oleju .wypolerowanie denka i komory spalania moze usprawnic proces spalania i przewietrzania cylindra.na odbior ciepla ma to raczej marginalny wplyw...



Zablokowany

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości