Strona 168 z 173

vr6 w mk2 ????

: pn cze 19, 2017 16:13
autor: klintonMK2
w AAA na aparacie ( bo taki kolega ma, patrząc po nr kompa) normalnie po zapłonie pompa ma bzyknąć na 1s.

zalewa świece i co? jakie są objawy dalej? faluje, nierówno pracuje, kopci, czy po prostu masz mokre świece?

Re: vr6 w mk2 ????

: pn cze 19, 2017 16:47
autor: PAPAYOS
klintonMK2 pisze:w AAA na aparacie ( bo taki kolega ma, patrząc po nr kompa) normalnie po zapłonie pompa ma bzyknąć na 1s.

zalewa świece i co? jakie są objawy dalej? faluje, nierówno pracuje, kopci, czy po prostu masz mokre świece?
Objawy:

- nierówno pracuje na wolnych obrotach,
- na wolnych obrotach czuć benzynę w spalinach,
- czasami zgaśnie i nie można odpalić, odpala po około 15-20 minutach, łapiąc na 2,4 świece.
świec nie wykręcałem...

Potrzebuję numeru przepływki do AAA na aparacie, bo po tym numerze przepływomierza wyskakuje mi przepływka od audi. Nadmienię iż auto jest składane i mam pewne obawy co do tego elementu...

A co do pompy w ogóle nie słychać po przekręceniu zapłonu. Żeby odpalić trzeba potrzymać gaz, albo długo kręcić. Niebieski czujnik wymieniany (chyba ze 3 szt) i na każdym te same objawy.

Pozdrawiam

vr6 w mk2 ????

: pn cze 19, 2017 17:57
autor: rysiektr
Patrzyliście bez przepływki, czy jest lepiej?
VAGa podpinaliście?

vr6 w mk2 ????

: pn cze 26, 2017 13:43
autor: Dzikibambosh
Czy kaseta zmiany biegow od Toledo 2 V5 ladnie spasuje do golfa mk2 tak jak z golfa mk4 ?
Spinam skrzynie v5 wlasnie z toledo (oznaczenie EBS) z vr6 i nurtuje mnie to pytanie ;)

vr6 w mk2 ????

: pn cze 26, 2017 14:05
autor: rysiektr
Dzikibambosh pisze:Czy kaseta zmiany biegow od Toledo 2 V5 ladnie spasuje do golfa mk2 tak jak z golfa mk4 ?
pasuje tak samo jak z golfa IV

vr6 w mk2 ????

: pn cze 26, 2017 18:48
autor: PAPAYOS
rysiektr pisze:Patrzyliście bez przepływki
Po wypięciu przepływki - świruje...

Re: vr6 w mk2 ????

: czw cze 29, 2017 10:27
autor: lord5005
Witam
Mam problem ze swoim Vr6 Aaa na module. Auto nie chce rozpędzić się więcej niż 210-220 na piątym biegu, następuje gwałtowne jakby odcięcie paliwa. To samo dzieje się na 4tym biegu w okolicy 6-6,5 tys obrotów.

Ogólnie silnik pracuje bardzo ładnie, ma moc itd.dodam że wymieniłem pompę paliwa na walbro 255,filtr paliwa nowy, przewody paliwowe z baku na listwe stare z 1,8 RP. Mierzylem również ciśnienie na listwe, wynosi 2,7 atm, po odpieciu wężyk od z regulatora ciśnienia do kolektora 3,2 także twierdzę se regulator również sprawny.

Dolot z wkładka pippercross,pucha rozwiercona także powietrza raczej nie brakuje.

Na kompie żadnych błędów. Czyżby ECU było zablokowane?

Czekam na jakieś pomysły :D

vr6 w mk2 ????

: pt cze 30, 2017 00:38
autor: klintonMK2
Lord - brzmi jakby mimo wszystko było za mało paliwa (typowy objaw za mało wydajnej pompy, nie idzie górą/pod dużym obciążeniem) rozumiem, że masz nowe walbro, ale objaw wygląda na problemy z paliwem. Druga sprawa z czego masz silnik, który rok albo prościej, OBD1 czy OBD2? chodzi mi o to czy masz odpowiedni regulator ciśnienia paliwa (bo masz 3 barowy - czyli OBD2, krokowy wbudowany w przepustnicę)
PAPAYOS pisze:Po wypięciu przepływki - świruje...
Tzn co dokładnie? mi w sprawnym AAA na aparacie zawsze po odpięciu przepływki gasł. Na odpiętej odpalał i chodził tylko przy lekkim trzymaniu gazu, po odpuszczeniu od razu gasł. Zobacz też sobie w swój przepływomierz pod światło czy masz całe druty (są tak jakby 3) jak któryś jest przerwany to masz po przepływce.

vr6 w mk2 ????

: pt cze 30, 2017 06:09
autor: lord5005
klintonMK2, Silnik z Mk3 96 rok czerwiec OBD2

Re: vr6 w mk2 ????

: czw sie 17, 2017 20:17
autor: lestek_13
witam.... panowie pomóżcie...
a mianowicie mam obecnie (mówiąc o przednim zawieszeniu) w golfie zamontowane:
- sanki z mk3 (nie pamiętam z jakiego silnika bo podobno wszystkie są takie same),
- maglownica z drążkami i końcówkami oryginał z mk2
- amortyzatory z mk3 (razem ze sprężynami jakieś pseudo sportowe, obniżające),
- wahacze, łączniki i sam stabilizator z mk3 GTI
- półosie: lewa passat b3 vr6, prawa z golf mk2 1.6 (wszystkie przeguby wew. i zew. z passat b3 vr6),
- przednie zwrotnice i piasty z passat b3 vr6
i samochód nadal stoi tak:
https://zapodaj.net/cb8d6b2ffadd3.jpg.html
uparłem się na koła mocowane na pięć szpilek i dołożenie do samochodu ABS-u i nie mogę teraz tego ogarnąć....
chodzi mi o to by koła stały prosto (to właśnie to czego nie mogę ogarnąć),
i tu pytanie czy wymiana piast przednich na piasty z golfa mk3 gti pomoże tutaj, bo dochodzenia do wszystkiego metodą prób i błędów mam już powoli dość,
i z jakiego vw założyć końcówki drążków kierowniczych bo te z mk2 łapią jedynie na 2 może 3 obroty gwintu ???

vr6 w mk2 ????

: pt sie 18, 2017 05:36
autor: PAPAYOS
Hejka.
Tam jest kilka regulacji. Pierwsza na połączeniu amortyzatorów i zwrotnicy są fasoli. Druga jest na połączeniu zwrotnicy i wahacza - sworzeń wahacza, też są fasolki.

Lub po prostu masz za długie wahacze. Chyba w mk3 są 2 cm dłuższe, a ty takie masz. Porównaj z MK2. Reszta pasuje...

Pozdrawiam

vr6 w mk2 ????

: pt sie 18, 2017 06:19
autor: 16vg60
Wahacze z mk2 temat zalatwia ,i przy okazji problem z brakiem gwintu na koncowkach
Tylko jesli polosie teraz faktycznie na dlugosco sa ok to po zmianie wahaczy beda za dlugie

vr6 w mk2 ????

: pt sie 18, 2017 15:44
autor: szczepan69
Obrazek. Znalazłem coś takiego czy taki zestaw poprawi wtryski cena nie duża ale czy warto zaryzykować czy lepiej dać do sprawdzenia i ewentualnie do regeneracji.Obrazek

vr6 w mk2 ????

: śr sie 23, 2017 19:59
autor: PAPAYOS
Hejka panowie...

Mam problem z odpaleniem auta po dłuższym postoju. Podczas odpalania muszę kręcić i wciskać pedał gazu. (Czujnik niebieski zmieniony bez rezultatu).
Odkryłem, że cofa się paliwo, gdyż jak przekręcę parę razy kluczyk, pompka nabije paliwa i odpala znacznie szybciej. Jak się już odpali i zgasi to następne uruchomienie jest już OK.
Czy jest tam, albo powinien być jakiś zaworek? Albo co jest przyczyną cofania się paliwa z układu paliwowego.

Pozdrawiam.