Strona 1 z 2
					
				Jak podkręcić VR6
				: pt paź 29, 2004 21:47
				autor: gsmline
				Co można przerobić w VR6 2,8 by ciągną lepiej do 100, i co można zrobić by biegi wchodziły szybciej?? czy to jest wina że sterowanie jest na linkach a nie na cięgnach?
			 
			
					
				
				: sob paź 30, 2004 07:59
				autor: GTO
				zmniejszyc wage samochodu czyli wszystkie wypasy na hasiok 

:D
efekt najbardziej odczuwalny.
 
			
					
				
				: sob paź 30, 2004 09:16
				autor: gsmline
				hehe, prawie wszystko wywalone, ale w stosunku do II gti dalej mi się wydaje że to stodoła ciężka, lub kwestia amorków
			 
			
					
				
				: sob paź 30, 2004 10:55
				autor: GTO
				bardzo ciezka, z 250kg bedzie wiecej jak mk2 gti.
			 
			
					
				Re: Jak podkręcić VR6
				: wt lis 09, 2004 01:29
				autor: Ralfii_VR
				gsmline pisze:Co można przerobić w VR6 2,8 by ciągną lepiej do 100, i co można zrobić by biegi wchodziły szybciej?? czy to jest wina że sterowanie jest na linkach a nie na cięgnach?
Z doswiadczenia bo takim jezdze i przeszedlem przez te wszystkie modyfikacje.
1.dolot mozna zyskac do 8-10KM i 10-15NM, sprawdzone na hamowni
2. do dolotu zrobic walki, chip i glowica to w sumie idzie uzyskac do 20 do 40 km i 20-30Nm
3. wszysko zalezy w jakim stanie silnik i osprzet
4. odradzam zakladania samemu stozka bo wiecej mozna stracic niz zyskac
5. w sumie  urywasz ponad sekunde dosetki
Jednak sa to wartosci ktore uzyskalem w moim vr6, a auto mialo 110tys przebiegu jak zaczalem robic przerobki i bylo w b.dobrym stanie technicznym
 
			
					
				
				: wt lis 09, 2004 08:04
				autor: GTO
				a ja i tak jestem za turbo , bo wałki i pierdołki to pod 4-5tyś zł dojdzie.
			 
			
					
				
				: wt lis 09, 2004 11:45
				autor: Ralfii_VR
				tylko do vra najlepsze bylo by biturbo, a ceny czesci sa bardzo drogie nie ma zamiennikow wiec koszty tez beda duze
zalezy na co kogo stac
			 
			
					
				
				: wt lis 09, 2004 13:44
				autor: Borys
				rafalvr6 pisze:tylko do vra najlepsze bylo by biturbo, a ceny czesci sa bardzo drogie nie ma zamiennikow wiec koszty tez beda duze
zalezy na co kogo stac
a w czym lepsze biturbo od singleturbo, bo ja sie nie wyznaje na tym zupełnie, oprocz tego ze koszt podwojny turbin i kolektora?
 
			
					
				
				: wt lis 09, 2004 14:07
				autor: Trochim
				Mnie sie wydaje, że w układzie dwóch turbin łatwiej jest dla silnika  je rozpędzić i tym sposobem jest mniejsza (brak?) turbodziura.
			 
			
					
				
				: wt lis 09, 2004 18:19
				autor: VR
				lepszym sposobem na zniwelowanie turbo dziury jest montaz kompresora(ciagnie z niskich obr. a na wysokich zapina sie turbinka),czyli zestaw kompresor+turbo=wymiatacz 

 -nieziemska cena za taka przerobke 
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
 
			
					
				
				: śr lis 10, 2004 21:51
				autor: Ralfii_VR
				WYSTARCZYL BY SAM KOMPRESOR ALE POLSKI RYNEK JEST UBOGI W TE WYNALAZKI, montuje je at2000 z rzszowa ale tam balbym sie zawiesc rower na wymiane lancucha
			 
			
					
				
				: czw lis 11, 2004 00:08
				autor: Baleog
				Trochim pisze:Mnie sie wydaje, że w układzie dwóch turbin łatwiej jest dla silnika  je rozpędzić i tym sposobem jest mniejsza (brak?) turbodziura.
dokladnie
bi turbo jest bardziej cywilizowane i bardziej nadaje sie do uzytku na codzien
kumpel ma supre biturbo, i jak nia jechalem, to o wlaczeniu sie turbiny dowiadujesz sie w momencie kiedy zaczynasz slyszec syyyk spod maski  

 zadnego szarpniecia ani nic z tych rzeczy
 
			
					
				
				: czw lis 11, 2004 04:40
				autor: VR
				rafalvr6 pisze:WYSTARCZYL BY SAM KOMPRESOR ALE POLSKI RYNEK JEST UBOGI W TE WYNALAZKI, montuje je at2000 z rzszowa ale tam balbym sie zawiesc rower na wymiane lancucha
sam kompresor nie wycisnie duzo mocy 
http://www.s-tec-tuning.de/VR6Kompr_weiter.htm 235 KM nie powala na kolana, single turbo wycisnie w granicach 300KM
 
			
					
				
				: czw lis 11, 2004 12:34
				autor: Ralfii_VR
				
chyba ze masz wiecuj kucy w bazie, i na ile ustawione jest doladowanie, ja w swoim vru mogl bym liczyc na 260-280kucy,
A tak z drugiej strony mozna dluga dewagowac co jest lepsze i kto ma racje, 
liczy sie kasa, jaka kasa taka moc, miec na kopresa, turba i zapiac nitro na 1/4mili, mocna szpera, i skrzynak krotka 6stak i nie ma mocnych 
