Strona 4 z 7
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: wt sie 28, 2012 19:57
autor: Adanio
Stary wykres z niekumatej hamowni według jakiejś przedpotopowej normy
Wczorajszy wykres
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: pn gru 17, 2012 01:54
autor: Maciek_Pieron
Witam. Patrzę na wykresy i zastanawia mnie jedno. Co powoduje, że VRy nie trzymają mocy w serii?
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: pn gru 17, 2012 08:56
autor: dawid018
Maciek_Pieron pisze:Co powoduje, że VRy nie trzymają mocy w serii?
ogromne przebiegi+zużyte rozrządy
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: pn gru 17, 2012 23:26
autor: sebcio_T4
A propos, ile to ogromny przebieg na vr6 12v? Ile potrafia przejechac, zakladajac ze sa normalnie uzytkowane od poczatku?
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: wt gru 18, 2012 00:29
autor: mkoch
Trzeba zaznaczyć, że silnik VR6 ma troszke inny kąt położenia jednych cylindrów do przeciwnych
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: wt gru 18, 2012 07:45
autor: dawid018
sebcio_T4 pisze:ile to ogromny przebieg na vr6 12v?
mój obecny silnik który mam w golfie w/g licznika dawcy miał blisko 400tys
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: śr gru 19, 2012 15:25
autor: Maciek_Pieron
Mój ma ponad 250 tysięcy i 164 konie. Wymienię rozrząd, uszczelkę pod głowicą i głowa do planowania. Po małym remonciku podjadę na hamownię i wkleję wykres. Mam nadzieję, że chociaż 170 bedzie
Jak dalej bedzie tak samo to wsadzę wałki od 2.9 i może z 1 koń przybędzie haha
Ale za to żaden inny silnik tak pięknie nie mruczy jak VR. Fajnie też przyśpiesza i jest dość elastyczny. Do wyprzedzania idealny. Jak się depnie to idzie jak powalony
Niektórzy mówią, że VR 12V ma słaby dół. Nie jest słaby ale też nie najmocniejszy bo wkońcu to 12 V a nie 24V. gruuuba jazda zaczyna się od 3.5 tys. obr. no i ten dźwięk
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: czw kwie 11, 2013 13:26
autor: Kuba2507
i z tym sie zgodze co kolega wyzej napiasal
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: ndz maja 26, 2013 08:40
autor: Borys
no to mamy rekord PL z vr6 12V turbo
Audi A4 B5 Quattro by Sajmonvrt-
914KM
VR6 3.0l
tloki JE
turbo gt42rs
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: ndz maja 26, 2013 13:33
autor: Maciek_Pieron
Oooo to jest moc
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: pn maja 27, 2013 12:29
autor: Rapcio
Witam
Wklejam wykres mojego 2.8 VR6 94r. Silnik z Paska B4 wpakowany w Corrado. Przebieg 230tys km. Silnik od kilku lat lata na LPG sekwencji Stag. Bardzo ładnie się spisuje. Rok temu miał wymieniany cały rozrząd oraz cały nowy zapłon. Moc 180km i 226Nm na ori obudowie filtra powietrza z ori filtrem. Wydech seria. Miesiąc wcześniej hamowałem go na innej hamowni na stożku najtanszym za 30zł i jak to po zimie cały brudny wynik 169km i 216Nm. Auto o wiele lepiej chodzi na ori obudowie filtra co potwierdził wynik z hamowni. (nigdy więcej nie założe stożka)
Uploaded with
ImageShack.us
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: śr maja 29, 2013 23:36
autor: SzoFFer
wykres mojego bylego MK III VR6
nowe pierścienie, panewki, kpl rozrząd z aso VW, głowica zregenerowana, świece platyna NGK, kable Beru, dolot Simoty, kolektor ssacy 2.9, wydech przelot 2,75cala, końcowy tłumik dedykowany przelotowy kwasiak z TA- Technix,
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: ndz cze 02, 2013 11:38
autor: Dj Darecki
VR6 USA
Remont głowicy , nowe pierścienie i rozrząd , wydech od miejsca na katalizator idzie 2,5 cala Ta technics ostatni tłumik seria vr6
Rozszlifowana przepustnica ( usunięty garb ) jak 2,9 ....
2 pomiary , słabszy na sporym stożku ITG
Lepszy na oryginalnej puszcze( z dziurami od dołu ) z wkładką K&N
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: ndz cze 02, 2013 17:45
autor: Borys
no to mamy następne bardzo szybkie auto, MKII VR6 turbo 4motion szymonrs, bylo kiedys 620KM teraz mamy 710KM