Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
lukibse
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 01, 2010 19:38
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: lukibse » pn mar 19, 2012 02:28

wczoraj wieczorem na cargo w Wwa, ja swoim (seria), kumpel swoim (seria). propozycja z mojej strony żeby sprawdzić jaka będzie różnica bo sądziłem, że dostanę baty i to dosyć srogie. okazało się, że nie do końca.

czekamy na czerwonym, start z żółtego. 3,2,1 poszło. jedynka - równo, dwójka - odchodzę na jedną długość samochodu (niutony robią swoje), trójka - trzymam dystans, czwórka - volvo wyrównuje do mnie a przy 3300 rpm wyprzedza o pół długości no i odpuściliśmy bo niewiele drogi zostało. także uważam, że całkiem przyzwoicie. jakoś w kwietniu/maju będzie u mnie program to wtedy dostanie baty na kilka długości mam nadzieję :P

swoją drogą przyjechał też drugi kumpel V70 Rrrrrką pomodzoną (302KM, 480nm). w granicach 5,5 do setki. tu już nie chciałem najeść się wstydu :)



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: jawor87 » czw mar 22, 2012 21:58

lukibse, gratuluje, aczkolwiek uważam że czym była by większa prędkość tym bardziej zostawał byś w tyle, różnica mocy za duża .


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: zbyszegk » czw mar 22, 2012 22:02

T5 robi swoje, przez rok miałem 2.3 T 225 km i pomimo gabarytów radziło sobie dobrze, nie mówiąc o niepozornym wyglądzie rodzinnego kombi.. z trakcją były problemy ale to już kwestia umiejętności (moich słabych)..



Awatar użytkownika
lukibse
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 01, 2010 19:38
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: lukibse » czw mar 22, 2012 23:41

jawor87 zgadzam się :) normalna sprawa przy pojedynku benzyna vs. diesel :)



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: bvw08 » ndz mar 25, 2012 13:18

Tylko nie bądź zdziwiony, jeśli się okaże że już masz wgrany soft :grin:


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: jawor87 » ndz mar 25, 2012 15:06

bvw08, to oznaczało by zajechany silnik ;p


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Awatar użytkownika
lukibse
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 01, 2010 19:38
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: lukibse » ndz mar 25, 2012 23:47

nie ma softu spokojnie :)



Awatar użytkownika
lukibse
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 01, 2010 19:38
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Re: Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: lukibse » pn maja 14, 2012 22:56

odświeżając trochę temat - tak lata mój ARL :)

[youtube][/youtube]

chyba całkiem zgrabnie jak na serię?
program jakoś w połowie czerwca będzie :)



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1500
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: kwadrat » wt maja 15, 2012 16:39

Co to automat jest?
Fajnie lata :hmm:


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: overrange » wt maja 15, 2012 21:23

Jaki remis skoro zaczął Cie mijać :chytry: volvo szybsze :pub:



Awatar użytkownika
lukibse
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 01, 2010 19:38
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: lukibse » wt maja 15, 2012 22:33

ZACZĄŁ na 4 biegu po około 400 metrach gdzie za chwilę odpuściliśmy. jeśli tak to interpretujesz to ok :)



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: wozekGTD » wt maja 15, 2012 23:22

Po liczniku widac, ze chodzi tak jak powinien to robic diesel o mocy 140-150KM tak ze praktycznie pewne ze to seria :bajer:


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
S7TDI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: czw maja 21, 2009 02:52
Lokalizacja: SWD
Kontakt:

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: S7TDI » pt maja 18, 2012 00:42

Ma to sens kręcić go do 4500? Moc maksymalna jest przy 4000.


MK3 GT TDI >>> A2 1.4 16V >>> A3 8L S-Line TDI

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: wozekGTD » pt maja 18, 2012 01:34

Ma to sens kręcić go do 4500? Moc maksymalna jest przy 4000.
zeby tak naprawde wiedziec jak najlepiej zmieniac biegi to trzeba by znac calki i miec wykres z hamowni- policzysz sobie w jakim zakresie obr jest najwyzsza moc srednia i po zmianie biegu na jakich obrotach wyladujesz- wyzsza matematyka :jezor:


Focus RS mk3 Nitrous Blue

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości