mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

mack1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 12:31
Lokalizacja: Świdnica/Zielona Góra

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: mack1111 » wt maja 10, 2011 21:00

" onclick="window.open(this.href);return false; golf 116KM 1.9 tdi

http://www.youtube.com/user/karolaxx1#p ... ewl5IV9mdw" onclick="window.open(this.href);return false; hyundai 115KM


tdi 1z 228KM 514 nm mk2

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1500
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: kwadrat » wt maja 10, 2011 21:49

mack1111, jaką moc szacujesz? Ze stówka to myślę że bankowo jest


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
MarcinWWY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 14:57

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: MarcinWWY » wt maja 10, 2011 21:54

ładnego dymka puszcze. Gratka :bigok:


"Volkswagen. Das Auto." || http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=372663" onclick="window.open(this.href);return false;

mack1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 12:31
Lokalizacja: Świdnica/Zielona Góra

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: mack1111 » wt maja 10, 2011 22:15

100-110 bardziej pod 110 ;) dolądowanie mam 1.5-1.6 bara


tdi 1z 228KM 514 nm mk2

Awatar użytkownika
reprobate7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
Lokalizacja: Słupsk

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: reprobate7 » sob maja 14, 2011 04:50

Hyundai`owi kilka albo kilkanaście koników uciekło. Według danych to auto robi setkę w 7,4s, czyli teoretycznie nawet G60 nie miało by czego szukać.
Miny muszą być bezcenne, kiedy golfik 2 w dieslu tak objeżdza teoretycznie nowsze i mocniejsze auta :grin:


PY+G60 w budowie :)

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: człek » sob maja 14, 2011 11:46

pięknie :), jakie turbo? jakie mody? dawka dość sporo wykręcona widzę :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: BENITO » sob maja 14, 2011 20:09

Na tej dawce t0 długo nie pojeździ, trza więcej powietrza dać.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: marcinas1983 » sob maja 14, 2011 20:15

BENITO pisze:Na tej dawce t0 długo nie pojeździ, trza więcej powietrza dać.
gdyż?? Chętnie się dowiem dlaczego...
człek pisze:jakie turbo? jakie mody?
Z tego co wiem to T3, gov mod, uszczelka stalowa pod głowica... wydech seria


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

mack1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 12:31
Lokalizacja: Świdnica/Zielona Góra

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: mack1111 » sob maja 14, 2011 22:15

i doładowanie 1.5 -1.6 bara wiecej na seryjnym wydechu nie idzie dmuchnać MBC jest rozkrecony na maxa i wiecej nie chce dmuchać dawka jest dobrze ustawiona ten dym na trasie to siwy dym olej mi turbina puszczą która własnie zmieniam na druga t3


tdi 1z 228KM 514 nm mk2

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: BENITO » ndz maja 15, 2011 16:13

marcinas1983, dlatego że wypali mu dziury w tłokach jak będzie tak upalał auto. Im większy stosunek paliwa do powietrza tym tłoki bardziej dostają po d..proste i logiczne, jeśli kolega mówi że to po części wina lipnego turbo tym jeszcze gorzej, bo olej w komorze spalania jeszcze przyspieszy proces.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: To_mas » ndz maja 15, 2011 17:38

Wg mnie to jednak trochę tą dawkę masz za dużą :/ dymi jak cholera na wysokich obrotach więc BENITO, ma racje.
Autko jeśli na seryjnym wydechu i dolocie to ma bardziej 100 niż 110 ps :) co nie zmienia faktu ze b. fajnie jedzie :D

co do katalogowego 7,4s do 100km/h w 115konnym ważącym prawie tonę hyundaiu to :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
żarty na bok panowie :) ten tutaj to widać ze trochę zmęczony albo kierownik słabo ogarnia bo powinien Cie objechać.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Re: mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: twromek » ndz maja 15, 2011 20:01

BENITO pisze:marcinas1983Im większy stosunek paliwa do powietrza
Z tym się nie zgodzę, bo nie powiesz mi chyba, że bardziej niebezpieczny jest D czy seryjny TD na lekko podkręconej dawce niż jakiś TD na jakimś konkretnym ciśnieniu, za to z skręconą dawką.

Tak to gratki killa, logiczne, że podkręcone TD już coś tam jedzie :D



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: To_mas » ndz maja 15, 2011 21:10

twromek pisze:Z tym się nie zgodzę, bo nie powiesz mi chyba, że bardziej niebezpieczny jest D czy seryjny TD na lekko podkręconej dawce niż jakiś TD na jakimś konkretnym ciśnieniu, za to z skręconą dawką.
a wg mnie właśnie tak jest !
co Ci z tego ze mu dasz większe ciśnienie skoro na powietrzu nie jedziesz :P to nic nie da bo paliwa będzie za mało...
dowalisz luftu to wydmucha uszczelkę dowalisz paliwa to stopi tłoki ... koszt zmiany uszczelki mniejszy :P



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: BENITO » ndz maja 15, 2011 21:13

twromek, właśnie to ci mówię, liczą się proporcje panie. Im więcej paliwa w stosunku do powietrza tym wyższa temperatura na tłoku w dieslu. Paliwo nie jest w stanie zmieszać się właściwie z powietrzem, co powoduje występowanie miejsc w których wytwarza się wyższa temperatura na powierzchni tłoka, co powoduje wypalanie dziur. W benie jest zgoła odwrotnie, tam uboga mieszanka zabija motor.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości