Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: xxxGlaDxxx » śr lis 24, 2010 21:35

GoF, moim zdaniem to wszystko jest kwestia zdrowia silnika naszego i tego z którym przegrywamy lub ewentualnie go kill-ujemy :helm:



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » czw lis 25, 2010 10:16

GoF pisze:mk3 tdi 110KM > mk3 2.0 115KM
Z AFNem, z którym ja jeździłem powtarzalnie z kreski dostawał. Nie jakoś strasznie ale dostawał. Z rolki już sprawa miała się inaczej :)
GoF pisze:mk3 2.0 115KM > mk4 tdi 130KM
Tu nie ma szans... nie wiem gdzie to wyczytałeś...


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » czw lis 25, 2010 12:56

stolniczkow pisze: mk3 tdi 110KM > mk3 2.0 115KM


Z AFNem, z którym ja jeździłem powtarzalnie z kreski dostawał. Nie jakoś strasznie ale dostawał. Z rolki już sprawa miała się inaczej :)
to afn chyba jakis zajechany lub kierman nie ogarnia, bo afny w serii maja po minimum 114-120 koni wiec nawet te 114 koni i okolice 220-250nm skopały by tyłek 2.0 agg lub 2e. ja goniłem takiego majac 111 koni i 255 nm wiec prawie jak afn.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » czw lis 25, 2010 12:59

Z kreski gonisz obrotami, nie momentem.
Z resztą z Tobą nie mam zamiaru polemizować bo z doświadczenia wiem że nie warto :bigok:


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » czw lis 25, 2010 13:58

arturkw pisze:kto ci powiedział ze z kreski
Ja pisałem, że AFNa goniłem z kreski a z rolki było inaczej - nie czytasz co piszę.
Co do kondycji AFN to nie wiem jaka była, nie był hamowany, kierownik jeździ i nie narzeka.
arturkw pisze:ze startu tez takiego gonie nie wierzysz zapraszam i sie przekonasz:)
Gdzieś napisałem, że jest inaczej? Pisałem coś do Ciebie w ogóle? Weź się ogarnij bo prowokujesz i piszesz bzdury.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » czw lis 25, 2010 14:03

stolniczkow pisze:Gdzieś napisałem, że jest inaczej? Pisałem coś do Ciebie w ogóle? Weź się ogarnij bo prowokujesz i piszesz bzdury.
próbuje ci uświadomić ze zarówno i z kreski i rolki 2.0 nie ma szans ze zdrowym afnem koniec kropka. to ze udało ci sie wygrać z zajechanym mk3 to nie znaczy ze ten wyczyn powtórzysz zrozum moc jest ta sama w obu autach chociaż nie wiadomo czy twój trzyma chociaż serie moze i tak nie wnikam przeciętny afn ma 114-120 koni i okolice 220-240 nm wiec nie wmawiaj mi ze twoje konie i moment potrafią wygrać z mk3 afn. dla mnie koniec tematu.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » czw lis 25, 2010 14:07

arturkw, masz rację :bigok: zawsze :pub:
Jeszcze powiedz, czemu nawet w katalogu AFN przegrywa do 100kmh. Na to pewnie też masz teorię :jezor:


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » czw lis 25, 2010 14:14

stolniczkow pisze:arturkw, masz rację :bigok: zawsze :pub:
i racji zawsze nie mam ale pisze rzeczy o których mam pojęcie i poparte jest to faktami, a nie mowie jak ty ze 2.0 wygrywa bo w katalogu ma lepsze osiągi :bajer:


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » czw lis 25, 2010 14:19

stolniczkow pisze:Jeszcze powiedz, czemu nawet w katalogu AFN przegrywa do 100kmh
bo katalog to jest bardzo dobre źródło wiedzy i posługuj sie nim w przyszłości operuj danymi z niego.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1500
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: kwadrat » czw lis 25, 2010 15:56

arturkw, stolniczkow, panowie skończcie już po się pozabijacie przez tą klawiaturę :pub:

Wracają c do tematu 2.0 8V i AFNa to miałem przyjemność jechać za takim i takim na tym samym odcinku drogi i miałem wrażenie że 2.0 bardziej mi uciekło. Kierowcy obu autek jak najbardziej ogarniają swoje maszyny


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » czw lis 25, 2010 16:29

arturkw pisze:masz 115 koni i sie pogódź z tym
Dawno się z tym pogodziłem a Ty piszesz jakbym na lewo i prawo opisywał kille moim autem... Może mi przytoczysz przykład. Jedyny kill jaki opisałem był na moim aucie zmodzonym ASZ.
arturkw pisze:przy tej samej wadze
Waga się różni ale przecież jesteś na tyle doświadczony, że to też pewnie wiesz. AFN też był 5d, btw.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: xxxGlaDxxx » czw lis 25, 2010 18:17

Ja też popieram opinię stolniczkowa i kwadrata. AGG lub 2E z kreski idzie tak samo lub też lepiej niż AFN, nie ma się co kłócić. Co z tego że TDI ma te 100nm więcej skoro to wszystko tracisz na zmianach biegów. W benzynie na 2 biegu masz 95-100km/h, a w afnie przy 110 ci się kończy 3 bieg ;) Rozumiem arturkw że jesteś zapatrzony w TDI, ale trzeba być realistą... Nie zmienia to jednak faktu że za 1000zł robisz w AFN-ie program i odstawiasz 2E i AGG w kosmos ;)



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » czw lis 25, 2010 18:55

xxxGlaDxxx pisze:niż AFN, nie ma się co kłócić. Co z tego że TDI ma te 100nm więcej skoro to wszystko tracisz na zmianach biegów. W benzynie na 2 biegu masz 95-100km/h,
ja u siebie ma 2 biegu przy końcu obrotów mam 80km\h wiec nie wiem czy to taka duza różnica
xxxGlaDxxx pisze:.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Yuri » czw lis 25, 2010 19:26

arturkw pisze: nie możliwością jest wygrać z samochodem w którym moc w miare jest ta sama a w 1 sporo więcej momentu i przy tej samej wadze.
Ale bzdura. Dobrze to ujął xxxGlaDxxx. W klekocie powyżej 4 tys. rpm już się nic nie dzieje i trzeba wbijać kolejny bieg, a to już jest jakaś strata. Chcesz przykład? Proszę bardzo. Pacjenci to mój, zhamowany na 174 kM i 270 NM, a drugi to Fabia RS I gen. zrobiona na 17x kM i 36x/37x Nm. Czyli moc ta sama, moment i waga dla Skody. Pewnego wieczoru próbowaliśmy się ze świateł kilkukrotnie i za każdym razem było bardzo równo, a czasami byłem delikatnie z przodu. W Fabii wyraźnie było widać moment zmiany biegu z 2 na 3 (przez co zostawał 1-2 metry), a ja jeszcze spokojnie ciągnąłem na "dwójce". Później oczywiście zmiana biegu u mnie i sytuacja się w miarę wyrównała, ale do 100 km/h na pewno byłem z pół długości przed Fabią. Argument o nieogarnianiu albo niedomaganiu któregokolwiek auta z góry odpada. A swoją drogą jak miałem Mk3 ADY (zhamowane na 118 kM i 176 Nm) to też raz stanąłem z AFN'em i wynik był podobny, czyli mniej więcej szły równo. Dlatego argument, że przy tej równej mocy i wadze klekot będzie szybszy bo ma więcej Nm to po prostu farmazon, gdyby tak było to taki Mk3 ABS byłby masakrycznie łojony przez 1Z, a wiadomo, że z kreski to wielkiej różnicy między nimi nie ma.

P.s. Oczywiście cały czas mówimy o startach z kreski bo z rolki to wiadomo,że wolnossak z TDI nie ma o czym rozmawiać ;).



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości