Golf V6 4Motion vs BMW E46

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: dcsp52 » pt lis 05, 2010 20:02

:) zaden wstyd :) 400 nm robi swoje tak czy tak

obecnie jest od groma diesli ktore moga skopac dupsko vr6, 2.8 v6 1.8t etc :)



i dlatego mamy motywacje ;D


dead slow but still forward

yiabol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: sob cze 20, 2009 12:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: yiabol » sob lis 06, 2010 00:53

nie dopisałeś r32 :)



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: dcsp52 » sob lis 06, 2010 15:02

no a vw nardo powinienem tam wpisac czy wg ciebie nie ?? :okej:


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
Paździoch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw sie 28, 2008 20:10
Lokalizacja: Śląsk (SRB)

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: Paździoch » sob lis 06, 2010 15:36

dcsp52 pisze:i dlatego mamy motywacje ;D
do dłubania w swojich silnikach lub robienia swap-ów :jezor:



Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: mepha » pn lis 08, 2010 11:42

dcsp52 pisze:obecnie jest od groma diesli ktore moga skopac dupsko vr6, 2.8 v6 1.8t etc :)
masz rację ale tu posłużę się przykładem e46 330d i według mnie zwykła VR6 i 1.8T jest trochę mało sprawiedliwe porównanie. Lepszym konkurentem dla silnika 3.0d w BMW były by np 2.7T z audi



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: dcsp52 » pn lis 08, 2010 18:15

chyba 2.7 TDI ............ ;D bo z 2.7biturbo w tym audi to niema co robic sobie siary na swiatlach taką bemką ......... inna klasa auta inna moc :) s4 to samolot przy 330d :)nawet po sofcie

za seryjnym 184 duzo w plecy niejestem - kwestia startu - jak spartole to niemam czym odrobić strat

mam raptem 170-190 koniczyn kwestia hamowni ;D softu nadal brak


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: mepha » pn lis 08, 2010 21:17

dcsp52 pisze:chyba 2.7 TDI ............ ;D bo z 2.7biturbo w tym audi to niema co robic sobie siary na swiatlach taką bemką ......... inna klasa auta inna moc :) s4 to samolot przy 330d :)nawet po sofcie
a co to za porównanie VR6 z 3.0d w BMW VR6 to prosty silnik a 3.0d jest technologicznie i innym świecie.Bo często się spotykam z opiniami bo mój diesel odjechał benzynę. Tylko najczęściej dotyczy to wolnossącego silnika benzynowego i zaawansowanego technologicznie diesla. Tylko jak do benzyniaka zapakuję się trochę techniki np turbinę albo dwie to diesel już taki mocny nie jest :grin:



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: dcsp52 » pn lis 08, 2010 23:51

fakt jest taki ze diesle obecnie sa bardzo mocne i stanowia spore wyzwanie dla niejdednego auta - mnie jednak niebawi machanie maneta jak szalony przez pierwsze 3 biegi - NIESTETY te zaawansowane diese stracily to co bylo najwieksza zaleta diesla ;] trwalosc, dlugowiecznosc, bezawaryjnosc i ekonomie

pozatym :) wiesz auto jedno drugiemu nierowne - to takie dywagacje
2.8 vr6 z honda z b16a2 tez niema czego szukac a przepasc pojemnosci jest spora - chodz to kwestia stanu auta i operatora manety w jednym i drugim - hondy ostro idą mialem crx del sol na sohc vtec i leciala lepiej niz seryjny 1.8t gti - glownie z racji wagi ale auto mialo 1.6 , 1 wałek rozrządu z 20 krzwykami na nim , zapinala sie zmienna faza i szlo grubo :) dodatkowo wieowachacz z tylu i juz fajnie sie to trzymalo na zakretach

1.8T zawansowane jest - doladowany motor , 20 zaworowa glowica a z 1.6vti tez ma biede jesli niema przynajmniej 180 ps i wiem to z wlasnej autopsji :) bo mam mnostwo znajomych z modnymi hondami ;D

ciesze sie ze mozna sie pogonic z roznymi autami - sprawdzic etc

bycie najszybszym to jednak tylko i wylacznie kwestia Kasy


dead slow but still forward

lovwelas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 22:13

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: lovwelas » wt lis 09, 2010 12:33

Nie ma takiej opcji zeby b16a2 zjadło zdrowego vr6 12v



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: dcsp52 » wt lis 09, 2010 17:48

smiem wątpić jesli owe b16a2 /a1 jest zdrowe .............. niemowie o miazdzacej przewadze ale b16a2 dobrze jedzie :) i jest kosmicznie podatne na mody typu lekkie kolo zamachowe a wtedy jedzie naprawde zacnie vr6 jak sami ludzie tutaj na forum pisze zadko ktory trzyma serie :/ a hondy pomimo kosmicznego wysilenia nawet zrac olej jada ostro

dodatkowo sprawdz wage tej hondy i golfa jest roznica

jako przyklad podam mojego kolege piotra ma ek4 - to jest 6 generacja vti auto ma tylko dolot lekki zamach i lekkie alufelgi i kreci 15 na cwiartke w takiej serii

jaki jest czas seryjnego vr6 12v na cwiartke ?


dead slow but still forward

lovwelas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 22:13

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: lovwelas » wt lis 09, 2010 19:26

Ale nie mowimy o modowanych motorach tylko stockowych.
problem vr6 w polsce jest taki ze dosc duzo jezdzi z ubytkami mocy i utarło sie ze vr6 nie jedzie
ale kiedy vr jest zdrowy i trzyma serie to jedzie naprawde fajnie.
Jeśli chodzi o mody to w usa jezdza streetowe golfy mk3 vr6 N/A ktore (co prawda na drag stripach ale..) kreca wysokie 11



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: dcsp52 » wt lis 09, 2010 20:45

owszem ;d ale uswiadamiac cie ze sa streetowe hondy NA w usa kreca kosmiczne czasy tez widac niemusze :)

ja pytalem o czas seryjnego vr6 ewentualnie lekko odetkanego typu wydech + dolot - z ciekawosci - nie zeby cos udowadniac - przyznam ze chcial bym kupic sobie mk3 vr6 12v wyrwac z wnetrza i pobawic jako autem typu track day

aa ;D i :) widze ze masz awersje do hondy :P spoko bywa - ja jestem neutralny = kazde auto jest fajne - w kazdym cos tam widze w jednych mniej w drugich wiecej - niemam uprzedzen - moze troszke do opla ;D
ale czaje temat - mialem honde i pozniej kupilem bmw a ostatnio golfa tez dla paru osob stalem sie "dresem" :) do kolekcji "dresowozow" brakuje mi calibry ale ;D nastepny bedzie kitcar


szkoda zasmiecac temat - jesli moge tak daleko odbiegac od tematu uderz na PW pogadamy na spokojnie


dead slow but still forward

JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: JJacek » śr lis 10, 2010 13:38

lovwelas pisze:Ale nie mowimy o modowanych motorach tylko stockowych.
problem vr6 w polsce jest taki ze dosc duzo jezdzi z ubytkami mocy i utarło sie ze vr6 nie jedzie
ale kiedy vr jest zdrowy i trzyma serie to jedzie naprawde fajnie.
Jeśli chodzi o mody to w usa jezdza streetowe golfy mk3 vr6 N/A ktore (co prawda na drag stripach ale..) kreca wysokie 11
możesz podrzucić linki, coś z vwvortex?



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Golf V6 4Motion vs BMW E46

Post autor: Yuri » śr lis 10, 2010 14:59

Apropo's nie trzymania serii to w Hondach też pod tym względem różowo nie jest. Nie raz słyszałem, o nowych Type-R, które pluły po 180 kM na hamowniach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości