Golf III 2.0 8v vs Honda Prelude 93r 2.2 vs Mercedes CLK 430

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
sekator87
gr. świętokrzyska
gr. świętokrzyska
Posty: 576
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 15:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Golf III 2.0 8v vs Honda Prelude 93r 2.2 vs Mercedes CLK 430

Post autor: sekator87 » wt kwie 27, 2010 20:55

Z kolegą preludą ustawiliśmy się na strefie w Starachowicach gdzie kiedyś były wyścigi.
Były 3 biegi.
1. Start równo, ja wystrzeliłem do przodu i tak już zostało do samej mety.
2. Start z lekka przewagą preludy ale odrobiłem straty bo dwójka u kolegi miała opory.
3. Start równo od razu uciekłem do przodu, ale pod koniec mojej 3 sprzęgło się uślizgneło no i kolega się zrównał na mecie a tuż za metą był o długość stopy przede mną, ale i tak na plus dla mnie.
Czyli tak naprawdę 3:0 dla mnie. I kierownik na pewno nie pupa, tylko coś dolega silnikowi bo nie zbiera się tak jak powinien.
Przyjechał też kolega Mercem no start na plus dla mnie 1,2 z przodu, bo kolega szukał trakcji, jak znalazł trakcje i ja zapiąłem 3 to koło mnie przemknęło ryczące v8 i tyle go widziałem :)
Ostatnio zmieniony wt kwie 27, 2010 20:59 przez sekator87, łącznie zmieniany 2 razy.


Mój prawie GTI
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt kwie 27, 2010 23:25

2.2 na v-tecu powinno zjeść i wypluć 8 zaworowe GTI, takze z ta Preludą cos naprawde nie bangla ;) ale i tak gratki za killa :pub:



Awatar użytkownika
sekator87
gr. świętokrzyska
gr. świętokrzyska
Posty: 576
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 15:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: sekator87 » śr kwie 28, 2010 08:35

no to ja wiem, że z tą preludą jest coś nie tak. Kolega będzie jechał w przyszłym miesiącu na hamownie, zobaczyć ile ma tych źrebaków pod maską.


Mój prawie GTI
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.

vik316
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: śr maja 14, 2008 00:33
Lokalizacja: Oslo/GD
Kontakt:

Post autor: vik316 » śr kwie 28, 2010 09:04

xxxGlaDxxx pisze:2.2 na v-tecu
niekoniecznie 2.2 musi być na vitku ;) fakt faktem często są zajechane te autka. Niech kolega zrobi samodiagnostyke, może jakieś błędy ECU sypie. Merc pewnie przejechał obok ciebie jakbyś ręczny zaciągnął :lol:


1995 mk3 cabrio - nowy projekt
1998 Ibiza 6k gt tdi afn na bonusie - for sale
2001 Forester sf ej20 -daily

Awatar użytkownika
damianp
Bora Power
Bora Power
Posty: 120
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: damianp » śr kwie 28, 2010 09:14

Kiedys miałem Prelude 2.0 po delikatnych modach i dawał spokojnie rade zarówno 2.0 8v w VW jak i w Oplach 2.0 8v. Ta Preluda musiała być bardzo osłabiona. :bigok:


Mój Borowik V5 zapraszam=>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2693322#2693322

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » śr kwie 28, 2010 09:53

zdawalo mi sie ze w tak powaznych silnikach jak 2.2 v-tec to podstawa i nie ma takich bez niego ;) ? jesli nawet nie mial zmiennych faz rozrządu to i tak powinien miekkim cyckiem brac GTI 8v ;)



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1501
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr kwie 28, 2010 09:59

Byłeś świadkiem jak taka Preluda właśnie chyba 2.2 ścigała się z Bravo HGT 2.0 coś bodajrze koło 150km. Bravo pokazało jej klasę


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
sekator87
gr. świętokrzyska
gr. świętokrzyska
Posty: 576
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 15:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: sekator87 » śr kwie 28, 2010 20:00

to jest vtec, tylko że załącza się dopiero po 5200-5400 i słychać go jak się załączy, także vtec jest sprawny. I 2.2 szły w tej budzie tylko na vtecu i mają 185km w serii. I kolega robił samo diagnostykę i żadnych błędów w ecu nie ma. Musi podjechać go zhamowac i zobaczyć jakie stadko tam zostało.
No i taka preluda waży 1305 kg, a mojego golfa jak warzyłem to z ćwiartką zbiornika to 1060 kg.


Mój prawie GTI
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr kwie 28, 2010 20:04

sekator87 pisze:a mojego golfa jak warzyłem to z ćwiartką zbiornika to 1060 kg.
golf 2.0 8v wazy 200kg wiecej od vento z 1.9tdi? :shock:

Ile niby takie 2.0 ma do setki?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » śr kwie 28, 2010 20:11

moj brat ma prelude 2.3 po kilku modach shamowana na 180 koni i goni takie golfy bez krecenia powyzej v-teca. wiec 2.2 musi byc totalnie dobite albo cos tam nie bangla...

Na g-techu mierzony czas miał 7.3. Ile takie GTI ma ?

z 2litrowa mogl nawiązac walke bo one rewelacji nie robia ...


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
sekator87
gr. świętokrzyska
gr. świętokrzyska
Posty: 576
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 15:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: sekator87 » śr kwie 28, 2010 20:56

bradley pisze:
sekator87 pisze:a mojego golfa jak warzyłem to z ćwiartką zbiornika to 1060 kg.
golf 2.0 8v wazy 200kg wiecej od vento z 1.9tdi? :shock:

Ile niby takie 2.0 ma do setki?

to Twoje vento waży 860 kg ??

nie wiem ile mam do 100. Postaram się jakiś filmik skręcić jak to przyśpiesza o ile sprzęgło jeszcze wydoi bo ślizgać się zaczęło.
katalogowo do 100 ma 10.1 s i waży 1110kg. Ale mój to nie jest orginał GTI tam było 1.6 i zmieniłem na 2.0. I ja miałem gołą serie, bez elektrycznych szyb czy klimatyzacji. Jedynie el. szyber mam.
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 20:59 przez sekator87, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój prawie GTI
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.

yiabol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: sob cze 20, 2009 12:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: yiabol » śr kwie 28, 2010 21:00

Niech sobie kolega z Preludki sprawdzi zaciski hamulcowe - może któryś nie odbija i go spowalnia ;)



Awatar użytkownika
sekator87
gr. świętokrzyska
gr. świętokrzyska
Posty: 576
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 15:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: sekator87 » śr kwie 28, 2010 21:04

nie to by tarcze się robiły czerwone i było to widać i czuć :) hehe. Stawał też z civiciem coupe 1.5 chyba 105 KM i jemu dał rade ale początek mieli równy dopiero jak zapiął 3 to odjechał civicowi.


Mój prawie GTI
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.

erwinszczak_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
Lokalizacja: Otwock

Post autor: erwinszczak_ » śr kwie 28, 2010 21:14

Z ta honda napewno jest cos nie tak, takie 2.2 to może sie z vr lapac a nie 2.0 8v....



Zablokowany

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości