Strona 2 z 2

Re: golf4 ahf chip vs honda crx 136km

: ndz mar 25, 2012 11:53
autor: STi
Czy ktoś tu napisał (Honda)??.Jest wiele innych samochodów japońskich np Nissan o pojemności 1.6 osiągał 200km w latach 90' ,wy robicie silniki 2.8/2.9 litra które mają - 200HP.Wiem ze ten temat jest w nieodpowiednim miejscu na forum,ale brakuju u was takie działu z porówaniem technologii z innymi markami.

Re: golf4 ahf chip vs honda crx 136km

: ndz mar 25, 2012 12:11
autor: herbiasty
STi pisze:Czy ktoś tu napisał (Honda)??.Jest wiele innych samochodów japońskich np Nissan o pojemności 1.6 osiągał 200km w latach 90' ,wy robicie silniki 2.8/2.9 litra które mają - 200HP.Wiem ze ten temat jest w nieodpowiednim miejscu na forum,ale brakuju u was takie działu z porówaniem technologii z innymi markami.
VR6 mial byc miejsko-podmiejskim silnikiem, elastycznym z wysokim momentem w dole i o osiagach troche ponad przecietne auto.. a nie torowa szlifierka.. w dodatku dzwiek zabija kazde 4cylindry nawet z ITB ;)
Prawda ze pulsar był żyłowany i mocno kręcony, ale to było auto stworzone do szalenstw jako takich..

Oczywiscie moze w latach 90 w vw przydaly by sie zmienne fazy rozrzadu w benzyniakach, ale wtedy bardziej stawiano na rozwoj diesli jako ekonomicznych aut... chociaz obecne benzynowce FSI, TFSI sa raczej nowa technologią ..

Inne podejscie europekczykow, japonczykow.. a juz w ogole amerykanskich aut.. tam dalej pakuje small czy big blocki po 8l na gaziorze i ludzie to kochaja :)
I bedziesz porownywac ze 1,6 ma tyle koni co jakies V8 4,0? moze i ma.. ale sa tacy co poprostu kochaja ten dzwiek.
Poprostu inne swiaty, inne podejscie.... :okej: :smoke:

golf4 ahf chip vs honda crx 136km

: ndz mar 25, 2012 14:00
autor: monopolowy
herbiasty pisze:I bedziesz porownywac ze 1,6 ma tyle koni co jakies V8 4,0? moze i ma.. ale sa tacy co poprostu kochaja ten dzwiek.
Jeszcze pytanie co kto lubi. Taki 4,0 V8 będzie miał masę momentu z dołu i będzie bardzo przyjemnie jeździł. Miałem okazję jeździć parę razy 1.8 16V z mazdy i 1.6 vti, oba silniki wg mnie robią masę hałasu i dobre są jedynie przy ściganiu do odcinki, do normalnej jazdy takie auto jak dla mnie średnio się nadaje. Za każdym razem kiedy chcesz przyspieszyć musisz ostro kręcić silnik, to się może podobać komuś kto nigdy nie jechał np. mocną turbobenzyną (chociaż co tam mocną, głupie 1.8T 150KM robi lepsze wrażenie niż 1.6 160KM)

golf4 ahf chip vs honda crx 136km

: ndz mar 25, 2012 14:39
autor: kwadrat
STi pisze:Wiem ze ten temat jest w nieodpowiednim miejscu na forum,ale brakuju u was takie działu z porówaniem technologii z innymi markami.
I w tym temacie zwolennicy hond regularnie przypominają, że ich auta są najlepsze :bigok:

golf4 ahf chip vs honda crx 136km

: śr maja 02, 2012 00:41
autor: eden1992
kwadrat pisze:I w tym temacie zwolennicy hond regularnie przypominają, że ich auta są najlepsze :bigok:

Benzyniaki to może i tak, ale czy ich diesle można porównać do naszych tdi?

Re: golf4 ahf chip vs honda crx 136km

: śr maja 02, 2012 11:43
autor: strus90
eden1992 pisze:
kwadrat pisze:I w tym temacie zwolennicy hond regularnie przypominają, że ich auta są najlepsze :bigok:

Benzyniaki to może i tak, ale czy ich diesle można porównać do naszych tdi?
Wg znajomego ktory ma Passata6 2.0TDI i Accorda 2.2 w dieslu Honda jezdzi lepiej i pali mniej :)

golf4 ahf chip vs honda crx 136km

: śr maja 02, 2012 14:36
autor: eden1992
wszyscy wiedza że 2,0 tdi to nie była najlepsza jednostka vw.

Re: golf4 ahf chip vs honda crx 136km

: śr maja 02, 2012 14:40
autor: wozekGTD
i ze 2.2 cdti hondy to jeden z najlepszych diesli w historii motoryzacji :bajer:

golf4 ahf chip vs honda crx 136km

: czw maja 03, 2012 11:49
autor: S7TDI
Taa, bo tak w jakimś Auto Świecie napisali. On jest dobry póki jest nowy. A jak w nim coś padnie to koszta są kosmiczne. Poza tym to i-CTDI, CDTI to jest w Oplu.
Dla mnie dobry silnik to taki, który jest żywotny. Kultura pracy itp. mnie nie obchodzi. Dlatego kocham stare, dobre 1.9 TDI.

golf4 ahf chip vs honda crx 136km

: sob maja 05, 2012 23:51
autor: szadrak
S7TDI pisze:Dla mnie dobry silnik to taki, który jest żywotny. Kultura pracy itp. mnie nie obchodzi. Dlatego kocham stare, dobre 1.9 TDI.
:okej: :okej: :okej:
Dokładnie. No chyba, że chodzi o kulturę pracy Ursusa C360...
" onclick="window.open(this.href);return false;