Szeroka stal

Problemy z doborem felg i opon do auta? Napisz o tym tutaj, także wszystko na temat opon i felg.

Moderatorzy: Stalu, VIP

konradd1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: sob kwie 13, 2013 21:49
Lokalizacja: wpu

Szeroka stal

Post autor: konradd1993 » pt lut 27, 2015 11:03

Niedawno mialem problem z wywazniem moich kolek. Juz ogarnalem temat. Stal wywazona a ranty golutkie:-) Obrazek



Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Szeroka stal

Post autor: gtibodek » czw mar 05, 2015 16:22

no i cacy


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

kebab69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lut 11, 2015 23:13

Szeroka stal

Post autor: kebab69 » czw mar 05, 2015 18:57

Mam pytanko ile będzie wystawała (ile cm) szeroka stal 10cali??



Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3884
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Szeroka stal

Post autor: Stalu » czw mar 05, 2015 21:08

kebab69 pisze:ie wystawała (ile cm) szeroka stal 10cali??
w jelczu będzie ok ,nawet trochę się schowa w nadkole


Renowacja felg, lakierowanie systemowe i proszkowe.Rabat na hasło forum.vwgolf
https://www.facebook.com/Wadcarpl/

„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
mikolajmakoski1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1563
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Szeroka stal

Post autor: mikolajmakoski1 » czw mar 05, 2015 21:29

Stalu pisze:
kebab69 pisze:ie wystawała (ile cm) szeroka stal 10cali??
w jelczu będzie ok ,nawet trochę się schowa w nadkole
chyba ze nie ma chlapaczy to moze byc problem :jezor:


"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56

Awatar użytkownika
stary
Forum Master
Forum Master
Posty: 1008
Rejestracja: pn lut 14, 2005 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Szeroka stal

Post autor: stary » pt mar 06, 2015 01:13

tak bedzie wygladac jak tutaj z przodu http://olx.pl/oferta/golf-3-1-9-tdi-gti ... 766b854458" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Re: Szeroka stal

Post autor: gtibodek » wt maja 05, 2015 14:19

SebaMK2 pisze:Witam
Mam do was wielkie pytanie otóż posiadam szeroka stal 9j do mojej dwójeczki, a o to pytanie czy naciągnę na nią opony 195/45/r14 ?

Obrazek
Obrazek

Powyżej zdjęcia ?

ja mam 195/45r14 na 9cali Obrazek


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

Awatar użytkownika
rowi.di
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:43
Lokalizacja: zach.pom

Szeroka stal

Post autor: rowi.di » pt maja 08, 2015 00:01

Witam. Czy felgi od Renault scenic 4x100 et49 nadadzą sie na 7.5j przód i 8j tył do golfa 2 chodzi mi o wartość et czy to bedzie sie zgadzało? Z góry dziekuje za pomoc.



Awatar użytkownika
topka18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn kwie 27, 2015 21:40
Lokalizacja: Lubsko

Szeroka stal

Post autor: topka18 » wt maja 19, 2015 16:16

Witajcie!
Chciałbym poszerzyć oryginalne stalówki VW 13", szerokość 5,5J, osadzenie 38ET. Do ilu cali mógłbym maxymalnie poszerzyć żeby nie wystawały po za obrys auta i żeby nie przerabiać nadkoli?
Myślałem nad przodem 7,5J i tyłem 8J, ale nie wiem czy to w ogóle wcisnę..
Z góry dziękuję za odpowiedź.


zapraszam!! :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=575789" onclick="window.open(this.href);return false;

jokerjunior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 06, 2014 22:20

Re: Szeroka stal

Post autor: jokerjunior » ndz maja 24, 2015 13:27

Możesz poszerzyć z przodu o 3,5cm , a tył o 4,5cm czyli bardzo mało mierzyłem wczoraj na felgach 5,5j z golfa :bajer:



Awatar użytkownika
topka18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn kwie 27, 2015 21:40
Lokalizacja: Lubsko

Szeroka stal

Post autor: topka18 » śr maja 27, 2015 21:52

Zdecydowałem sie na 14", et 39 poszerzam przód na 8 tył na 8,5. Jak myślicie bedzie ok?


zapraszam!! :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=575789" onclick="window.open(this.href);return false;

Grucha11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 16, 2015 22:00

na ilu calach najlepiej wygląda szeroka stal 16'?

Post autor: Grucha11 » pt cze 12, 2015 22:05

Na ilu calach najlepiej by wyglądała szeroka stal 16' ?
O ile najlepiej poszerzyć żeby wyglądała jak ta 15'? http://www.mapet-tuning.com/xxx/air/mar ... marco4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki ;)



Borixon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn lis 10, 2014 22:10

Szeroka stal

Post autor: Borixon » sob cze 20, 2015 23:59

Mam pytanie jak będzie wyglądał golf 2 na 10j z tyłu (serduszka 14) zawias 60-40 i czy jest możliwość zrobienia czegoś by to nie wystawało ? :-) czekam na odp :-)



miki101
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 07, 2015 01:08

Szeroka stal

Post autor: miki101 » pn wrz 28, 2015 00:35

Witam. Czy jest ktoś może kto wsadzał do golfa IV szeroką stal 17" i mógł by mi pomóc na ile ja poszerzyć i ewentualnie jakie dystanse wsadzić żeby wszystko fajnie wyglądało? :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Opony i felgi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości