Demontaż LPG 1.8Rp pomoc!

Instalacje gazowe w naszych Volkswagenach. Problemy z eksploatacją, wybór, modyfikacje.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KeczKeczi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 28, 2015 13:52

Demontaż LPG 1.8Rp pomoc!

Post autor: KeczKeczi » ndz kwie 26, 2015 13:41

Witam.
Czas pożegnać się z LPG w moim Golfinie 1.8 RP. BRC Stag 1?2? Mam z nim kilka problemów i stwierdziłem że wywalam całą instalacje. Na początek chcę ogarnąć kable w silniku.
Wszystko mam prawie ogarnięte ale zostało mi kilka kabli których nie wiem jak połączyć a mianowicie.
Obrazek
Zostały mi 3 kable.
1. biały łączy się bezpośrednio z masą na pokrywie zaworów.
2. Czarny wychodzi z tej samej wiązki gdzie jest biały połączony i zlutowany jest z niebieskim.( niebieski byl od ecu od LPG)
3. żółty łączy się z sondą i z tego co pamiętam szedł do ecu od LPG
Jestem zielony co do elektryki, ale jak elektryk mi popalił kable w wiązce to stwierdziłem że wole sam je spalić i się wk*^&$*ć na siebie ;]
Nie wiem od czego jest niestety ten niebieski kabelek. Jak by ktoś mógł pomóc to będę wdzięczny. Proszę mówcie jakie informacje wam podać.
Będę później przy aucie to jeszcze będzie dokładniejszy edit.
Autko jest mi potrzebne do pracy więc miło by było jak ktoś zostawi pomocny komentarz jak wejdzie.
Dzięki z góry i pozdrawiam!
ObrazekObrazek



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Demontaż LPG 1.8Rp pomoc!

Post autor: -=ren=- » czw maja 07, 2015 11:01

ten czarny z białym wygląda jak kabel ekranowany... czyli kabel od sondy lambda. Ekran zostaw podłączony do masy tak jak jest na pokrywie a do czarnego dopnij czarny z sondy (swoją drogą ten odcinek do sondy również mógłby być/powinien być ekranowany)

Żółty i niebieski wytnij bo to kable od centralki lpg (emulacja sondy lambda i rozcięty przewód)