Strona 4 z 7
: śr kwie 16, 2008 23:34
autor: Mati v6
Dwukomorowy reduktor firmy OMVL. coś takiego:
http://moto.allegro.pl/item346842925_re ... 5_lit.html
: czw kwie 17, 2008 17:41
autor: evolution
daj sobie spokoj z tym reduktorem
: czw kwie 17, 2008 23:39
autor: Mati v6
Jaki najlepszy będzie pod Blosa do KRa?
: pn maja 26, 2008 21:51
autor: dziabi3
po krótkim 2 miesięcznym boju lpg stwierdzam ze opis w 1 psocie jest trochę zakręcony i nie poprawny
ale może dlatego ze mam bingo m
: wt maja 27, 2008 20:52
autor: evolution
hehe czytaj az bedziesz kumac co i jak... a w bingo m to duzo nie powojujesz:)
: sob cze 21, 2008 00:34
autor: dziabi3
bingo m opanowałem
bez problemu niema tam dużo zagwozdek ale do silnika 1,4 wystarczy
moc ta sama może tylko sie nie wkręca tak ochoczo na obroty ale to zależ
od temperatury powietrza
: pn sie 11, 2008 17:23
autor: koziolr
Witam.
Posiadam VW GOLF II 1,8 GTI 115km, chciałbym założyć do niego zwykłą isnstalację gazową , ponieważ każdy ma różne zdanie odradzają mi tą instalację i polecają mi do niego sekwencję, wiadomo jaki to wydatek prawie dwa razy drożej. Jest on z 1990 roku i uważam że sekwencji się nie opłaca.
Proszę o poradę po prostu chcę wiedziec czy w tym silniku na wielopunkcie nie będzie kolidował zwykły gaz, jeżeli tak to jakiego rodzaju mogą wystąpić te komplikacje.
Przecież to nie jest silnik 16V
POZDROWIENIA.
: pn sie 11, 2008 18:07
autor: evolution
po pierwsze co za roznica ile zaworow ma silnik??
po drugie chcesz jezdzic taniej i jeszcze oszczedzic na tym??? montuj wtrysk
: pn sie 11, 2008 23:36
autor: koziolr
spoko dzięki rozważe sprawę
POZDROWIENIA
: pt wrz 12, 2008 15:27
autor: Labobas
Evolution szacunek za posta.Zabieram sie za modyfikacje.
Mam jednak pytania co do autronica.
Widze,ze czesc osob w opcjach krków przy max. ma wyzsze wartosci niz przy min.U mnie ejst odwrotnie.Na max. mam 95, a przy min 105.Czy tak powinno byc?.
Od dluzszego czasu szukam madrego ,ktory wskaze mi siwatelko w tunelu w kwestii "zaawansowanych" w autronicu.Wiem jak tam wejsc,ale nie wiem o co chodzi z tymi max i min na gorze i na dole.Co tam sie ustawia.To samo dotyczy predkosci otwarcia i zamkniecia aturatora.Ustawia mi sie zawsze na 3.333.
Bede wdzieczny za Twoje wskazówki.
: śr lis 05, 2008 09:23
autor: vafel1990
Witam evolution, i proszę o poradę jak wyregulować gaz na silniku gaźnikowym??? Pali mi jak smok ok 17-18 litrów w mieście, nieraz na butli 35 robie tylko 150km;/;/;/ Gazownicy to regulują tylko na tym wężu co idzie od parownika do miksera ale i to nic nie daje. Proszę o porade.
: wt gru 16, 2008 20:55
autor: dam9an
Na początek chciałem się przywitac bo jestem nowy na forum:)
Pragnę również podziękować Evolution;owi za swietny opis - już niebawem zabieram się za testy ustawień w mojej furze
Instalacja Bingo M...
Jak pewnie większość po przeczytaniu tego opisu mam kilka pytań:
-czy nie będzie to szkodą dla silnika lub elementów instalacji, jeżeli odcięcie cut off jest do 1600obr a zubożenie mieszanki od PWA na 50%??
-czy zakres pracy krokowego ma istotny wpływ na spalanie i osiągi auta na gazie?
-dowiedziałem się, że w trybie sportowym jest szerszy zakres pracy krokowego a w ekonomicznym węższy zakres pracy krokowego czy mimo wszystko dla każdego trybu ma znaczenie ustawienia max kroków przy obciążeniu itp? Mogłem napisać niejasno więc zobrazuję to inaczej: tryb sportowy przy +30 krokach przy obciążeniu będzie słabszy niż sportowy przy +50 krokach przy obciążeniu?
: śr gru 17, 2008 08:52
autor: evolution
zubozenie 50 procent jest glupota
zakres pracy ma wplyw na moc silnika szczegolnie duzy zakres nad pwa co za tym idzie takze na spalanie
w trybie sportowym prog sondy lambda jest wyzszy, normalnie jest 0,45 na econom 0.41 na sportowo 0,5, ale mozesz mi zaufac ma to znikomy skutek na moc i spalanie
: śr gru 17, 2008 20:22
autor: dam9an
evolution pisze:zubozenie 50 procent jest glupota
zakres pracy ma wplyw na moc silnika szczegolnie duzy zakres nad pwa co za tym idzie takze na spalanie
w trybie sportowym prog sondy lambda jest wyzszy, normalnie jest 0,45 na econom 0.41 na sportowo 0,5, ale mozesz mi zaufac ma to znikomy skutek na moc i spalanie
Dlaczego zubożenie na 50% to głupota?
Mam rozumieć, że jeżeli dam ilość kroków przy obciążeniu np na +50 to autko będzie lepiej śmigać i więcej palić?