Strona 3 z 6

: ndz gru 30, 2007 20:49
autor: Robert Pala
Zatochi pisze:raczej zgaszone
:panna: przeciez jak nie zgasisz silnika to gaz poleci!zawor na butli tez lepiej zakrecic. :chytry:

: czw sty 10, 2008 19:49
autor: bombel-g2
witam. mam golfa2 /1.8 rp tez gaz. problem jest tego typu ze bylem na regulacji gazu u jednego mechaniora i krecil mi pokretłem nr "2"-jak na foto wyzej -i wtedy auto dostalo prawie 2000 obrotow-zekomo ustawil tym pokrętłem taką dawke gazu jaka powinna byc.-cos tam jeszcze sprawdzal i powiedzial ze to jest winny czujnik temperatury tylko ktory-czerwony,czarny-czy niedieski--z trójnika z bloku patrząc od przodu.??? jest to mozliwe???

: czw sty 24, 2008 18:51
autor: amator katowice
witam mam kilka pytan sorry jesli pomylilem tematy prosze o odpowiedz
1 ile pali benzyny golf 4 2,0 benzyny z 99 roku ?
2 jak instalacje do najlepiej zamontowac najlepiej i ile gazu bedzie palil ?
3 jak auto jz tym motorem jezdzi na gazie dobrze czy nie?
4 jaki jest koszt takiej instalacji?

dzieki

: czw kwie 17, 2008 22:49
autor: Benyslaw
bombel-g2, Widzisz moje auto gasnie jak sie chlodnica wlączy wymieniłem czujnik temperatury bo miałem od poloneza ( genialna mysl popszedniego wlasciciela .. ;( ) ale auto gasnie co do temparatury to ma zanczenie bo miesza sie tam w reduktorze konkretnie ogrewa reduktor :)

: sob maja 10, 2008 20:31
autor: jhosef
Dla tych, którzy chcą poczytać o LPG proponuje lekturę: "Układy zasilania gazem propan-butan" autorstwa Adama Majerczyka i Sławomira Tauberta. Wydawnictwo WKŁ
Dla chętnych wrzuciłem na serwer. Oto link:

http://rapidshare.de/files/39369777/Lpg ... i.pdf.html

: sob cze 14, 2008 20:57
autor: agjp
Co do zdjęcia to jedna śruba jest do spuszczania śmieci ,druga do regulacji dawki gazu i naprężenia membramy natomiast ta mosiężna do regulacji powietrza

: czw sie 14, 2008 16:58
autor: kulek1982
Mam problem z instalacją gazową. Podczas jazdy przy rozpedzaniu samochodu dusi się i traci moc. To samo dzieje się na jeździe na benzynie i dużo pali. Silnik 1.6 55KW rok 93

: wt wrz 02, 2008 22:47
autor: dgolf
Panowie, u mnie stare 1.6 na SOLEX i plastykowej obudowie fitra powietrza. Jak mam zmodyfikować układ dolotowy (bo domyślam się, że o to chodzi) aby silnik nie gasł po dojeżdząniu do skrzyżowania. Na gorącym silniku często jest tak, że po uruchomieniu silnika prawie gaśnie, dopiero przegazówka naprawia problem, bądź uruchomienie go z pedałem przyspieszenia wciśniętym na max.

Dawka na wężu ustawiona w serwisie LPG, skład powietrza na parowniku na środku pola i leciutko w prawo w celu ekonomicznej jazdy.

Przerwa na świecach po 0,7mm, na przerywaczu 0,4mm, świeżo ustawiony zapłon, wymieniony filtr powietrza.

: śr paź 29, 2008 11:38
autor: marcinek84
a u mnie w TECNO BRC tez 3 srobki, 1 MINIMO czyli minimalna dawka gazu(wolne obroty) 2 SENSITV czulosc parownika (cisnienie gazu, moj kolega ustawia to na ok 1,5 2 babelki na sekunde i jest git :) bo gazownicy wlneli takie cisnienie ze bogata to za malo powiedziane :grin: 3 spuszczanie syfu

: czw gru 25, 2008 01:31
autor: grzesiek2009
Przyłączam się do pytania kolegi z wcześniejszej strony. Co ile spuszcza się syf? ewentualnie jakie są objawy jak uzbiera się dużo syfu?
Mam instalacje 3 lata i nie był spuszczany wogóle ten syfik? Mam problem przy mrozach, że jak zgasze na gazie przy zimnym silniku to na benzynie mi za pierona nie chce odpalić. Znajomek mówił mi że to przez syf.??

: pn sty 12, 2009 20:23
autor: dgolf
Maź z parownika spuszczać możesz co kilka miesięcy, nie ma na to reguły gdyż zależy to od jakości LPG. Jeśli zgasisz zimny silnik na LPG (przy minusowych temp.) może się zdarzyć, że parownik zamarznie. Jednak nie ma prawa być problemów z odpalaniem na benzynie. Jaką Ty masz w ogóle instalkę?

Co do regulacji instalacji I generacji, to w kilku zdaniach. Temperatura silnika 90st.C. Najpierw odkręcamy mocno zawór na wężu, wkręcamy na 3000 - 3500 obr/min i powoli zakręcamy zawór. W momencie kiedy obroty spadają, odkręcamy o ok 1 obrót. Teraz przechodzimy na bieg jałowy, kręcąc śrubą regulacyjną wychwytujemy zakres równych obrotów. Dla ekonomicznej jazdy środek zakresu i lekko w prawo, jeśli auto ma tendencję do przygasania, to środek zakresu i lekko w lewo. "Przejechanie" poza zakres w prawo - mieszanka za uboga, natomiast w lewo - za bogata. Ustawicie tak i jeźdźcie na analizator, wątpię czy coś po Was poprawią;)

Pamiętajcie - zbytnie przykręcenie zaworu głównego zuboży mieszankę, co spowoduje wypalenie gniazd zaworowych. Przez takie rzeczy jedynie LPG niszczy silnik.

: pn sty 12, 2009 23:25
autor: kmb92
witam mam dylemat posiadam passata b3 1.8rp z lpg problem jest taki ze instalacja gazowa jest chyba nie do wtrysku mono tylko gaznika 3 pozycje przełacznika i problem polega na tym nie pali zupełnie na benzynie na gazie tak nawet przy -14 stopni w jaki sposób odłącza sie benzyna ?? wyłączają sie pompy czy nie wiem wtrysk jest odłączany pomóżcie

: czw lut 26, 2009 14:42
autor: ArturSkarland
dgolf pisze:Teraz przechodzimy na bieg jałowy, kręcąc śrubą regulacyjną wychwytujemy zakres równych obrotów. Dla ekonomicznej jazdy środek zakresu i lekko w prawo, jeśli auto ma tendencję do przygasania, to środek zakresu i lekko w lewo. "Przejechanie" poza zakres w prawo - mieszanka za uboga, natomiast w lewo - za bogata.
Kolego możesz to rozszerzyć?
dgolf pisze:Pamiętajcie - zbytnie przykręcenie zaworu głównego zuboży mieszankę, co spowoduje wypalenie gniazd zaworowych. Przez takie rzeczy jedynie LPG niszczy silnik.
O który zawór chodzi?

: czw mar 26, 2009 11:06
autor: beembrownick
witam serdecznie.posiadam golfa mk 2 na pelnym wtrysku i chcialbym zalozyc do niego instalacje lpg od jednopunktu.czym rozni sie instalacja do jednopunktu od instalacji do wielopunktu (nie mam tu na mysli sekwencji) i ewentualnie co musialbym dokupic?