Wysoka temperatura.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Wysoka temperatura.

Post autor: michi » wt sty 30, 2007 21:45

Witam !!!

Co moze byc przyczyna wysokiej temperatury?? nie wiem co jest grane jade spokojnie nic nie deptam. A temperatura dochodzi do przedostatniej kreski co to moze byc a najciekawsze jest to ze nawet wentylator sie nie właczy a jak dotykam chłodnicy to nie jest goraca. czy wskaznik w desce sie zepsuł czy czujnik w chłodnicy czy co nie mam pojecia a denerwuje mnie to nie chce zajechac silnika jest to mozliwe zeby korek od zbiorniczka wyrownawczego był popsuty pomocy prosze.


Pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt sty 30, 2007 22:01

mowisz ze chlodnica nie jest goraca. sprawdz dolny waz, zimny= wymiana termostatu.
korek mozesz latwo sprawdzic: nagrzej silnik i bardzo powoli odkrecaj. w pewnym momencie powinno zrobic psss. tylko jezeli masz temp na przedostatniej kresce to nie odkrecaj calego bo cie plyn poparzy. stawiam na termostat i to bym najpierw sprawdzil.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » wt sty 30, 2007 22:29

SouleR pisze:mowisz ze chlodnica nie jest goraca. sprawdz dolny waz, zimny= wymiana termostatu.
korek mozesz latwo sprawdzic: nagrzej silnik i bardzo powoli odkrecaj. w pewnym momencie powinno zrobic psss. tylko jezeli masz temp na przedostatniej kresce to nie odkrecaj calego bo cie plyn poparzy. stawiam na termostat i to bym najpierw sprawdzil.
dokładnie tak jak kolega napisał, a jeśli dolny wąż sie nagrzewa to sprawdź jeszcze odpowietrzenie chłodnicy. Ale stawiam na termostat


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt sty 30, 2007 22:35

Dodam tylko że termostat firmy Wahler , nie inny :)


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

luki234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt lis 29, 2005 20:35
Lokalizacja: Debrzno
Kontakt:

Post autor: luki234 » pt lut 02, 2007 00:03

no ja tez stawiam na termostat, chociaz ja mam wymieniony i i tak temperaturka oscyluje miedzy srdokową a nastepna w prawo i w sumie miedzy tymi ddwiema trzyma sie na środku.



Awatar użytkownika
angela23x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:21
Lokalizacja: łódź

Post autor: angela23x » pt lut 02, 2007 16:30

twardy, ja tez wymieniałam w listopadzie termostat i znowu auto mi się grzeje. Termostat - Wahler, wąz dolny jest zimny, a chłodnica na górze ciepła.
Nabrzmiałe weże tez mi się robiły, ale to wina korka na zbiorniczku wyrównawczym.
Jeszcez mryga mi kontrolka od świec a przekaźnik nowy, wieć tylko to mi zostało.
No i ten termostat, kurde możlwie zeby już sie popsuł???
Wiatrakj też mi sie nie załącza, a czujnik mam też nowy i chłodnice, wiec narazie wymontuje termostat i zobaczymy.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt lut 02, 2007 18:45

to chyba się zapowietrzył , nie pamiętam czy są w nim dziurki po to żeby mogło się przedostać powietrze :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
angela23x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:21
Lokalizacja: łódź

Post autor: angela23x » pt lut 02, 2007 19:47

twardy, a jak mozna go odpowietrzyć??
przeciez sam układ powinien sie odpowietrzyć??
czy sa jakieś "sztuczki" żeby to zrobić??



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » śr lut 07, 2007 17:25

ma ktos moze do sprzedania termostat z wahlera ale orginalny bo kurcze chodze po sklepach i mnie zbywaja ze nie maja jak ktos ma sklep albo ma cos takiego (oczywiscie nowe) to orosił bym o kontakt
dzieki z gory

Pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lut 07, 2007 21:34

http://ekatalog.intercars.com.pl/
michi, Tutaj powinien być .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 08, 2007 00:22

michi bo to dziadoskie sklepy jak nie maja wahlera. twardy dziurki to robia fachmany zeby byl ciagly przeplyw jak sie silnik troche grzeje. znane sztuczki. uklad ma sie sam odpowietrzyc i ma dzialac, a jak nie to robi sie do skutku.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lut 08, 2007 00:55

SouleR, Pracuję w Toyocie i akurat mam doczynienia z termostatami , jest w nich dziurka(2,5mm) i przełożony taki niby nit , to po co to jest?
Kolega kiedyś mi opowiadał że miał problem w starej skodzie silnik z tyłu a chłodnica z przodu i właśnie nawiercenie dziurek pozwoliło układowi się odpowietrzyć.
Wiem że to troche dziwne, ale gdyby miało pomóc a na pewno nie zaszkodzi. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 08, 2007 01:04

twardy pisze:właśnie nawiercenie dziurek pozwoliło układowi się odpowietrzyć.
sorki, że się wtrącę, ale gdzie te dziurki nawiercano ? bo jakoś nie załapałem :goof:

[ Dodano: Czw Lut 08, 2007 00:07 ]
michi pisze:A temperatura dochodzi do przedostatniej kreski co to moze byc a najciekawsze jest to ze nawet wentylator sie nie właczy a jak dotykam chłodnicy to nie jest goraca.
a na krótko jak go weźmiesz to się włączy ?
na krótko tzn. jak zewrzesz styki we wtyczce od czujnika w chłodnicy :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lut 08, 2007 01:19

tak to wygląda , widac zwisajacy grzybek , po co on jest?

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw lut 08, 2007 01:40 przez twardy, łącznie zmieniany 1 raz.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości