[Diesel] Ustawienie rozrządu 1.9 sdi AQM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Marcinbol1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 28, 2019 08:36

[Diesel] Ustawienie rozrządu 1.9 sdi AQM

Post autor: Marcinbol1 » pn sty 28, 2019 10:32

Witam wszystkich jestem tu nowy i potrzebuje waszej pomocy
Stałem się posiadaczem vw golfa 1.9 sdi 98r kupiłem go uszkodzonego poprzedni właściciel mówił ze pompa wtryskowa do wymiany pompa była już wyciągnięta leżała w bagażniku wiec kupiłem używana pompę o tych samych numerach napewno 100% sprawną tak twierdzi sprzedawca pompa włożona silnik nie pali tylko na placka
Wiec dla pewności kupiłem używane wtryski nadal brak reakcji tylko plack wymieniłem jeszcze czujnik wału nadal nic rozrząd ustawiony tak pompa zablokowana wałek rozrządu płetwa za pompa wacum koło zamachowe na znak kreska nacięcie wiec moje pytanie jak ustawie na ten znak na kole zamachowym to pierwszy cylinder nie jest w GMP czy tam ma być ?
Dodam jeszcze ze błędów brak wyciągałem wtryski na wierzch i kręciłem podają paliwo wiec pompa daje ciśnienie macie jakieś pomysły ?



Marcinbol1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 28, 2019 08:36

[Diesel] Re: Ustawienie rozrządu 1.9 sdi AQM

Post autor: Marcinbol1 » wt sty 29, 2019 07:55

Pomoże ktoś jakieś pomysły



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

[Diesel] Re: Ustawienie rozrządu 1.9 sdi AQM

Post autor: indigo1975 » czw sty 31, 2019 18:39

Jak ustawisz kolo zamach. na GMP to pierwszy tlok ten od strony paska rozrzadu musi byc do gory pompe blokujesz [ zalezy od wersji] i naciecie na walku rozrzadu tez blokujesz np plaskownikiem chyba 4mm grub. i musi odpalic ,cos masz zle ustawione .Wykrec pierwszy wtryskiwacz od strony paska rozrzadu wloz jakis wkretak i obracaj walem az tlok podejdzie max do gory i wtedy sprawdz znak na kole zamachowym oraz czy mozna wsunac plaskownik w wyciecie walka rozrzadu rowno wzgledem plaszczyzny glowicy no i blokada pompy. jak pasi to obroc walem dwa razy i sprawdz czy jest tak samo dopiero wtedy odpalaj. Plakiem rozpieprzysz silnik


indigo1975

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości