Czy turbina z silnika ANF bedzie pasowala do 1Z PILNE!!!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy turbina z silnika ANF bedzie pasowala do 1Z PILNE!!!!!!
mam do kupienia turbine z Passata B5 1.9tdi 90KM silnik o oznaczeniu ANF i mam dylemat czy bedzie pasowala do mojego MK3 1Z!!!???
			
									
									- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Nie wystarczy zmiana samej turbiny. Troche modow trzeba ale da sie zrobic. Wg mnie z turbo od AFN jest wiecej problemow niz 1Z.
Pozdro
Gitner
			
									
									Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Aha czyli raczej dac sobie spokoj z tym modelem? Cena turbiny atrakcyjna bo 200zl dlatego sie napalilem. A u mnie juz sie konczy turbo :/ a i silnik przydaloby sie wyremontowac, ale to sie wiaze z kosztami!!! I sie zastanawiam czy nie lepiej byloby kupic jakis silnik z mniejszym przebiegiem. Co wy na to?? Tylko jak kupic to jaki??Gitner pisze:Nie wystarczy zmiana samej turbiny. Troche modow trzeba ale da sie zrobic. Wg mnie z turbo od AFN jest wiecej problemow niz 1Z.
Tearaz mam 1Z 90KM w zupelnosci mi wystarcza ale jakby na wiecej sie zmienilo to bylo by fajnie
- 
				mirass
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 633
 - Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
 - Lokalizacja: Oborniki Śląskie
 - Kontakt:
 
ja bym sie nie poddawał szybkowojtows pisze:Aha czyli raczej dac sobie spokoj z tym modelem? Cena turbiny atrakcyjna bo 200zl dlatego sie napalilem. A u mnie juz sie konczy turbo :/ a i silnik przydaloby sie wyremontowac, ale to sie wiaze z kosztami!!! I sie zastanawiam czy nie lepiej byloby kupic jakis silnik z mniejszym przebiegiem. Co wy na to?? Tylko jak kupic to jaki??Gitner pisze:Nie wystarczy zmiana samej turbiny. Troche modow trzeba ale da sie zrobic. Wg mnie z turbo od AFN jest wiecej problemow niz 1Z.
Tearaz mam 1Z 90KM w zupelnosci mi wystarcza ale jakby na wiecej sie zmienilo to bylo by fajnie
wez drugie turbo i zobacz czy ma identyczne mocowanie itp...kolega nie doczytał i myślał że chodzi o turbo od AFNa gdzie jest juz zmienna geometria..jeśli ANF jest jak ALE,1Z to nie ma problemów większych
btw: jaka cana i stan turbinki?
www.vagtune.pl tel. 502730289
						- 
				BruceLee30
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 873
 - Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
Jak juz dawac turbo ze zmienna geometria to od 130ki lub, jak jest miejsce to od 150ki, co prawda wiaze sie to z dodatkowymi kosztami ale IMO warto. Zakladanie turniny z praktycznie takim samym potencjalem mija sie z celem jezeli w gre wchodza przerobki. Jak cos to moge dac namiar na tanie, dobre turbinki.
			
									
									www.seat-racing.pl
						- 
				BruceLee30
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 873
 - Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
jak ma dodatkowo do tej turbinu ECU + N75 + turbo z kolektorem wydechowym to tak mozna taki zestaw z AFN to mozna to montowac do 1Z tawojtows pisze:Cena za turbine 200zl!!! czyli bardzo mało, auto mialo przebieg 140tys i okolo roku stala nie uzywana przy jakim zdemontowanym silniku. W sumie to wiem tyle tez ze olej w niej jest.mirass pisze:btw: jaka cana i stan turbinki?
- 
				BruceLee30
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 873
 - Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości
