Skrzynia ASD do AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pdmcyc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:48
Lokalizacja: Biała P.
Kontakt:

Skrzynia ASD do AAZ

Post autor: pdmcyc » sob wrz 08, 2007 19:44

Mam pytanie czy nie będę miał problemów ze zmianą skrzyni z oryginalnej AAZ(nie wiem jakie jest oznaczenie jej) na skrzynie od TDI ASD. Chodzi mi gównie o wałek. no i w tej drugiej skrzyni jest licznik elektroniczny i czy będzie się dało zrobić żeby był z linki bo taki mam właśnie w passacie u siebie.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob wrz 08, 2007 19:54

jesli AAZ to golf to:
sprawdz czy w AAZ masz teraz zmiane biegow na wodziki i sprzeglo na linke.. jesli tak to masz skrzynei 020 a w tdi 02A

W 02A inne jest sprzeglo, zamach, zmiana biegow na linki, wysprzeglanie hydrauliczne (ale to akurat mozna przerobic na linke - tyle, ze nie Twoja stara, ale passat b3)

jesli AAZ to passat to zmiana bez problemu bo juz masz 02A :)
Ostatnio zmieniony sob wrz 08, 2007 19:57 przez zaprzal, łącznie zmieniany 3 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

pdmcyc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:48
Lokalizacja: Biała P.
Kontakt:

Post autor: pdmcyc » sob wrz 08, 2007 20:00

to jest w passacie b3 sprzegło hydrauliczne a wybieraki w tej i w tej są takie same chyba. Nie widziałem tej skrzyni od TDI jeszcze... I dlatego się pytam.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob wrz 08, 2007 20:06

w takim wypadku bedzie pasowac plug&play :) tylko nie wiem jak z tym licznikiem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

pdmcyc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:48
Lokalizacja: Biała P.
Kontakt:

Post autor: pdmcyc » ndz wrz 09, 2007 18:09

Dzięki zaprzal, ale prosiłbym jeszcze kogoś z tym licznikiem czy tylko wystarczy założyć ślimak zamiast tego czujnika czy będzie trzeba przerabiac licznik.



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » ndz wrz 09, 2007 20:17

zakładasz swój ślimak w miejsce impulsatora i działa na bank , mam tak u siebie w pasztecie


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

pdmcyc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:48
Lokalizacja: Biała P.
Kontakt:

Post autor: pdmcyc » ndz wrz 09, 2007 21:03

Kaczor,

Aha ok wielkie dzięki



arwam

Post autor: arwam » pn lis 02, 2009 23:14

zaprzal pisze:tylko nie wiem jak z tym licznikiem
zaprzal,

u mnie po przekładce z 4T na CHD licznik zaczął o jakieś 15km/h zawyżać



pdmcyc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:48
Lokalizacja: Biała P.
Kontakt:

Post autor: pdmcyc » wt lis 03, 2009 01:17

Grzegorz_K1986, A jaką masz teraz skrzynie? sprzęgło na linke czy hydrauliczne? u mnie po założeniu ASD to wszysko ok jest, licznik nie przekłamuje i wszystko ładnie chodzi.



lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » wt lis 03, 2009 11:13

A czy przypadkiem wałek sprzegłowy w skrzyni biegów nie ma 24 zębów a w tdi 28.
Jestem prawie pewien na 100% bo sam szykuje sie do zmiany i na pewno trzeba sprzegło



arwam

Post autor: arwam » wt lis 03, 2009 12:06

lukaszz1789,

po zmianie odczujesz znacznie słabsze wkręcanie się na obroty na pierwszym i drugim biegu.
powodem jest znacząco większa masa koła zamachowego.
ja już jeżdżę TDI i powiem że jest to całkowite przeciwieństwo AAZ'a którego miałem poprzednio.
AAZ jak powąchał 3000rpm to szedł jak głupi.
nie zależnie od biegu.
Na filmiku to widać choć wtedy jeździł tylko na 1,45bara.
a później już ciśnienie zostało podniesione do 1,8bara i dawkę z dymkiem nawet pod pełnym obciążeniem



pdmcyc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:48
Lokalizacja: Biała P.
Kontakt:

Post autor: pdmcyc » wt lis 03, 2009 14:18

Grzegorz_K1986, To jeżeli masz na linke sprzęgło to będziesz musiał zmienić:

1. Przerobić sprzęgło na hydrauliczne
2. koło zamachowe + sprzęgło na 28zębów
3. Linki do wybieraków
4. I prawdo podobnie jak masz licznik na linke to będzie przekłamywał



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości