Wymiana rozrzadu, uszczelki pod glowica

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pawel725791
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Wymiana rozrzadu, uszczelki pod glowica

Post autor: Pawel725791 » pn wrz 03, 2012 19:03

Witam wszystkich forumowiczów. Mam do was pytanie. Czy w warunkach domowych poradze sobie ze zmianą rozrzadu i uszczelki pod głowicą w golfie II 1,6D? Byłem dzisiaj u miechanika i za samo zdjęcie głowicy powiedział 300zł tak że chyba troche za dużo... Co radzicie?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Wymiana rozrzadu, uszczelki pod glowica

Post autor: Adamm » pn wrz 03, 2012 19:20

duzo ? zrob to sam to zobaczysz ile to pracy :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Pawel725791
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Wymiana rozrzadu, uszczelki pod glowica

Post autor: Pawel725791 » śr wrz 05, 2012 22:13

A czy nie lepiej poprostu kupić jakiś inny kompletny silnik? nie wyjdzie to taniej?



Awatar użytkownika
latirro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pn paź 24, 2011 18:04
Lokalizacja: Suwałki

Wymiana rozrzadu, uszczelki pod glowica

Post autor: latirro » czw wrz 06, 2012 10:01

z jakiego powodu chcesz wymieniać tę uszczelkę pod głowicą? Jeśli posiadasz niezbędne klucze, blokady do rozrządu, nawet własnej roboty, i trochę cierpliwości to w dzień można się uwinąć. Pamiętaj o odpowiedniej procedurze dokręcania szpilek, naciągu paska rozrządu, porad jest mnostwo na forum więc warto spróbować. Przy okazji możesz wygodnie sprawdzić świece żarowe, zawieźć wtryski do sprawdzenia, przyjrzeć się termostatowi, taki generalny przegląd przed zimą. Z drugim silnikiem nigdy nie wiesz co trafisz, zwlaszcza ze mają juz 20 i więcej lat więc warto ogarnąć swoją jednostkę jeśli spisywała się dobrze do tej pory



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Re: Wymiana rozrzadu, uszczelki pod glowica

Post autor: tomau » czw wrz 06, 2012 18:10

kupujac inny silnik nikt tobie tego za darmo nie przelozy, mozesz kupic silnik w stanie podobnym do twojego. remont silnika to drozsza opcja ale lepsza. wedlug mnie jak juz robic taki remont to odrazu przy okazji jak bedzie rozebrany silnik to wymienic pierscienie,panewki, uszczelniacze zaworowe i szklanki. do tego dojdzie planowanie glowicy,itp. jak robic to raz a porzadnie. do tego sprawdzic wtryski, swiece. wiem ze to duze koszta ale bedziesz mial pewny silnik ktory bez problemow odpali w zime i pojedzi troche.


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pawel725791
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Wymiana rozrzadu, uszczelki pod glowica

Post autor: Pawel725791 » czw wrz 06, 2012 18:58

Uszczelka jest do wymiany z powodu oleju który sie sący powoli:)
Nie wiem, pomyśle jeszcze ale tez wydaje mi się że lepsze będzie remont silnika.... Poluje też na mk3 GIT 2.0 + LPG Warto to kupywać?



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Wymiana rozrzadu, uszczelki pod glowica

Post autor: XV2 » ndz wrz 09, 2012 20:46

Pawel725791 pisze:Uszczelka jest do wymiany z powodu oleju który sie sący powoli:)

Boże widzisz a nie grzmisz :banghead: :jaja: :los2:

Zwiększony poziom oleju na bagnecie
• Trudności w uruchomieniu silnika
• Brak kompresji (przedmuchy)
• Wysoka temperatura silnika
• Zapach spalin wewnątrz auta
• Spuchnięte węże układu chłodzenia
• Ubytek płynu chłodzącego
• Tłuste plamy w zbiorniku wyrównawczym
• Biała chmura dymu podczas przyspieszania lub dodawania gazu
• Nierówna praca na biegu jałowym
• Powstawanie bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym po odkręceniu korka
• Wyrzucanie płynu ze zbiorniczka po odkręceniu korka

Daj te 300 zł niech ci naprawia bo czytając temat sam nic nie zrobisz i :ass: będzie.


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości