problem z pompa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jeśli dobrze zrozumiałem twoją wypowiedź (chociaż jest bardzo haotyczna) to pompa miała uszkodzony regulator prędości obrotowej i  (służy do tego żeby ci się silnik nie rozbiegał co z twojego opisu się właśnie dzieje) i uszkodzone elektrozawór odcinający paliwo, chyba że masz przecieki oleju z komory silnika, albo turbosprężarki jeśli posiadasz i w tedy silnik pracyje na oleju z silnika. I nie gasi się go wrzucając czwórkę i dusi (szkoda sprzęgła i silnika) tylko zatyka się dolot powietrz w tedy zadusisz silnik.
			
									
									pozdrowienia el Kopyto
						- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Re: problem z pompa
Za 400 kupujesz pompe uzywke z gwarancja.. moze on chce ci inna pompe opchnacDomin99 pisze:bez mojej wiedzy wymienil jakies tam czesci i zada za naprawe 500 zl jak mu powiedzialem zeby sie w lep ........... to juz zszedl na 400
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
El kopyto masz racje w starym silniku popekala glowica i ginal mi olej to wychodzi na to ze pompa jest ok tylko silnik pali olej z glowicy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaa jestem 500 zl za pompe w plecy bo kupilem druga myslac ze stara jest do dupy z drugiej strony dobrze zrobilem ze kazalem pompiarzowi oddac stara pompe w stanie jakim mu oddalem p.s przepraszam za zawilosc mojego pierwszego postu ale jak go pisalem bylem bardzo zdenerwowany poprostu juz 2 miesiace dochodze z samochodem do ladu kupilem 2-gi silnik 2-ga pompe i mnostwo innych rzeczy i jeszcze nie chodzi.
Dzieki wszystkim za pomoc
			
									
									Dzieki wszystkim za pomoc
Domin99
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości
