Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Łuki_79 » ndz sty 02, 2011 20:47

arturk24 pisze:Co radzicie sprawdzić w pierwszej kolejności?
Gruszkę turbiny,czy nie zamarza na mrozie.Rano po uruchomieniu silnika sprawdz czy sztanga jest wciągana do gruszki.
oli26, zmienna geometria zapieczona lub gruszka uwalona.Zdejmij zabezpieczenie z dzwigni sterującej vnt i sprawdz co się zacina


Obrazek

perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: perki » ndz sty 02, 2011 21:34

a co powiecie o czyms takim

5 osoby w aucie + ful bagazy 2,3,4,mozna z gazem w podloge do konca obrotomierza pieknie przyspiesza ,5 bieg 3100 obr i tryb awaryjny

4 osoby w aucie , bez bagazy 2,3,4,5 mozna zamknac licznik i nie wpadl w tryb awaryjny

auto stalo 3 dni na dworzu , 1 szy raz taka sytuacjie miala miejsce

potem jeszcze sam gonilem go po autostradzie -5 bieg od 2 tys but w podloge i tak pod 4500 obr i pieknie , plynnie przyszpieszal , zwalnielem znow do 100 i to but i nic sie nie dzialo .

dostep do vaga bede mial za jakies 2 tyg niestety a nie daje mi to spokoju



Awatar użytkownika
Mongolski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn sty 03, 2011 11:46
Lokalizacja: Legnica

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Mongolski » pn sty 03, 2011 12:54

n75 nie otwiera wg i notlauf, im mniejsze obciazenie dla silnika tym wyzsze obroty i nie potrzebny jest "boost" z wg -chyba, ze cos namieszałem :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=376358" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi: KW/A8/S4

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: bradley » pn sty 03, 2011 20:59

Mongolski pisze:n75 nie otwiera wg i notlauf
Znajdz w tym silniku tylko WG...


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Mongolski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn sty 03, 2011 11:46
Lokalizacja: Legnica

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Mongolski » pn sty 03, 2011 22:32

aajt, nie pomyslałem :otepienie:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=376358" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi: KW/A8/S4

jespol3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 05, 2011 19:44

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: jespol3 » śr sty 05, 2011 20:03

witam mam problem z golfem III 1.9 tdi afn jak zaczynam kręcić auto na biegach to załancza się tryb awaryjny ale nie zawsze jaka moze być przyczyna?
proszę o pomoc.pozdrawiam



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Łuki_79 » śr sty 05, 2011 20:45

jespol3, zacznij czytać dokładnie drugi post tego tematu od tego momentu
damcio151 pisze:No to turbiny nowszej generacji, VNT sterowane podciśnieniowo. Występują w MK3 AFN, i od MK4 w górę z wyjątkiem silnika AGR ( wyżej opisanego ).


Obrazek

jespol3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 05, 2011 19:44

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: jespol3 » śr sty 05, 2011 22:04

to jaka może być według ciebie przyczyna



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: perki » śr sty 05, 2011 22:22

jespol3 pisze:to jaka może być według ciebie przyczyna
pomoze Ci jezeli wypisza ci 20 przyczyn tryb awaryjnego ? zanim sprawdzisz wszystkie minie sporo czasu i wydasz sporo kasy. W 1szym poscie pisze zrobic logi to bedzie wszystko widac

do autorow tematow jeszcze mozna by wkleisc do pierwszych postow jakis przyklad logow dynamicznych gdzie jest niedoladowanie + pare strzlaek po czym to widac , przeladowania + po czym to widac , przeplywka + po czym widac ze pada + n75 . tak prosto opisac po zdaniu + strzalka :pub:



jespol3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 05, 2011 19:44

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: jespol3 » śr sty 05, 2011 22:32

a jak podepne pod waga to coś będe wiedział bo ja już nic nie rozumiem z tego



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Łuki_79 » śr sty 05, 2011 22:40

jespol3 pisze:a jak podepne pod waga to coś będe wiedział bo ja już nic nie rozumiem z tego
Podepnij i wykonaj logi dynamiczne grup 003,008,011


Obrazek

jespol3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 05, 2011 19:44

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: jespol3 » śr sty 05, 2011 22:44

ok jak będe coś wiedział napiszę



jespol3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 05, 2011 19:44

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: jespol3 » czw sty 06, 2011 18:32

koledzy mam pytanko te wężyki do turbiny i zaworow mają jakieś przekroje i nazywają się jakoś zeby je kupić pomoże ktoś



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: bradley » czw sty 06, 2011 19:16

Zwykle od przelewow starczaja 3,2mm


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 76 gości