Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Łuki_79 » pt sty 14, 2011 11:55

eFIeLiPeO pisze: wzystkie przewody i wtyczki wyciagniete sprawdzone czy nie sa zasniedziale i wlozone w swoje miejce
Wężyki również dobrze podłączyłeś?
Obrazek
Zdejmij wężyk idący do gruszki z króćca N75 i sprawdz czy masz podciśnienie na tym króćcu
Uruchom silnik i sprawdz na vagu czy nie masz już trybu awaryjnego zaraz po uruchomieniu - sprawdz wysterowanie N75 w grupie 011,4 pole


Obrazek

Awatar użytkownika
eFIeLiPeO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 438
Rejestracja: sob lip 10, 2010 22:53
Lokalizacja: SkÓrCz

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: eFIeLiPeO » pt sty 14, 2011 12:05

taa wzystko jest na bank dobrze podlaczone
jade wlasnie do garazu podlaczyc sie pod vaga i zobacze co wyjdzie. dzieki za wskaziowki bede oisywal co i jak :D


MK IV by eFIeLIPeo powolutku do przodu...
viewtopic.php?f=89&t=370827&p=5431527#p5431527
Obrazek

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Łuki_79 » pt sty 14, 2011 12:17

eFIeLiPeO pisze:taa wzystko jest na bank dobrze podlaczone
No to gitara :grin:
Co do gruszki zdejmij wężyk idący do niej z N75 i zasysaj powietrze wężykiem obserwując jednocześnie ruch sztangi (na 100 % da się ją ruszyć-sprawdzone osobiście) oraz dmuchaj do gruszki powietrze,w razie nieszczelności będziesz słyszał uciekające powietrze :P


Obrazek

Awatar użytkownika
eFIeLiPeO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 438
Rejestracja: sob lip 10, 2010 22:53
Lokalizacja: SkÓrCz

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: eFIeLiPeO » pt sty 14, 2011 14:57

wlasnie sie za to zabieram. podladuje troche kompa i ide do garazu :)

ok.znalazlem problem :) dmuchajac w wezyk do gruszki wywala powietrze gdzies na lewo w okolicah gruchy... teraz pytanko... musze kupic nowa czy mozna to jakims domowym sposobem zniwelowac ?? jakis klej badz silikon bo jestem po wymianie sprzegla + dwumas i z hajcem krucho...


tak wiem ze to grosze bo juz wszystkie wymienilem. wyciagnalem wezyk z n75 idacy do gruchy i jak w niego dmucham to sztanga nie pracuje bo wywala gdzies powietrze na lewo. czyli cos jest nieszczelne i tu pies pogrzebany.... zaraz jade na kanal yciagnac gruszke i zobaczyc skad wywala powietrze.
eFIeLiPeO pisze:tak wiem ze to grosze bo juz wszystkie wymienilem. wyciagnalem wezyk z n75 idacy do gruchy i jak w niego dmucham to sztanga nie pracuje bo wywala gdzies powietrze na lewo. czyli cos jest nieszczelne i tu pies pogrzebany.... zaraz jade na kanal yciagnac gruszke i zobaczyc skad wywala powietrze.
temat do zamkniecia :) turbo wstalo- powodem byla dziurka ktora wywolala ruda, w miejscu gdzie wchodz iwezyk podcisnienia do gruszki- tzn na jej obrzezu- narazie profilaktycznie poxipol i chodzi :) zobaczymy jak dlugo :)


MK IV by eFIeLIPeo powolutku do przodu...
viewtopic.php?f=89&t=370827&p=5431527#p5431527
Obrazek

Awatar użytkownika
piterek871
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 14, 2011 14:15
Lokalizacja: Warszawa

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: piterek871 » pt sty 14, 2011 20:55

witam mam tu logi nie wiem czy są dobrze zrobione ale były robione jak czytałem wczesniej na forum prosiłbym o interpretacje i czy to juz pora na wyjęcie turba i oddać do czyszczenia czy to jakaś inna przyczyna jest? powiem ze zawor N95 podmieniałem i to samo sie dzieje czyli 120km/h i notlauf :grrr: z góry dzieke za wszelkie odpowiedzi i czy to dobrze były zrobione logi


http://vaglog.rtnet.pl/piotrekmaka87_32137.html" onclick="window.open(this.href);return false; - 001
http://vaglog.rtnet.pl/piotrekmaka87_32140.html" onclick="window.open(this.href);return false; - 003
http://vaglog.rtnet.pl/piotrekmaka87_32138.html" onclick="window.open(this.href);return false; - 008
http://vaglog.rtnet.pl/piotrekmaka87_32139.html" onclick="window.open(this.href);return false; - 011



Awatar użytkownika
thejabba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz wrz 12, 2010 15:35

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: thejabba » pt sty 14, 2011 21:52

Panowie mam problem jak w temacie 120 i muł. Ale nie wpada w notlatuf. Po puszczeniu gazu i przyciśnięciu ponownie znowu przyśpiesza, sprawdziłem n75 łącząc wężyki i dalej to samo. W kompie siedzi błąd 575. Zrobiłem logi, proszę o poradę.
Silnik 1Z turbo bez kierownic.

Log w linku, otwiera go excell.
http://www.sendspace.pl/file/cc0529ad62c6ce82ec6cb09" onclick="window.open(this.href);return false;

dodalem na vag log
http://vaglog.rtnet.pl/sl.tuszko_32186.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Z góry dziękuję.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: damcio151 » pt sty 14, 2011 23:39

Mongolski pisze:jak dmuchniesz w wezyk od wg sztanga sie porusza? -
wg to nie grucha ...
piterek871, w 003 wartości są bardzo małe, w 008 są OK, pytanie czy 003 robiłeś na notlaufie, czy nie ... lepiej zrób 008+011 i 004+010, będzie lepiej widać, co nie zmienia faktu, że w 011 ciśnienie jest dużo za duże... zloguj również 011 na odpiętym wężyku od gruszki
thejabba, poczytaj jak się robi logi



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Łuki_79 » pt sty 14, 2011 23:56

piterek871 pisze:czy to juz pora na wyjęcie turba i oddać do czyszczenia
Zmienna geometria nie pracuje,sprawdz zakres ruchu sztangi,najlepiej rozepnij połączenie sztanga-dzwignia vnt i sprawdz co się zacina.
W czasie logowania miałeś motorownie rozgrzaną do 90 *C ?
thejabba pisze: Zrobiłem logi, proszę o poradę.
thejabba, logi do poprawki - loguj na III biegu zakres obrotów od 1400 do 4000 rpm cały czas z pedałem w podłodze w czasie logowania
Wykonaj logi dynamiczne grup (najlepiej osobno każda grupa) - 003,008,010,011 oraz 011 z połączonymi wężykami


Obrazek

Awatar użytkownika
thejabba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz wrz 12, 2010 15:35

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: thejabba » sob sty 15, 2011 00:44

logi do poprawki - loguj na III biegu zakres obrotów od 1400 do 4000 rpm cały czas z pedałem w podłodze w czasie logowania
Wykonaj logi dynamiczne grup (najlepiej osobno każda grupa) - 003,008,010,011 oraz 011 z połączonymi wężykami
Dzięki. Postaram się. Ciężko o taki odcinek żeby tak szło obecnie.



Awatar użytkownika
piterek871
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 14, 2011 14:15
Lokalizacja: Warszawa

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: piterek871 » sob sty 15, 2011 12:11

okej dieki postaram sie cos z tym zrobic i posprawdzac tak jak mowisz i zrobie logi te co wsspomniałes a motor był rozgrzany standard 90 takze powinno byc a ten log 003 jak sie nie myle to juz był robiony przed notlaufem ...

a jeszcze nasuwa mi sie pytanko jak wspomniałes zeby odłączyc przewod od gruszki to sie sprawdzi czy ta sztanga pracuje... a co do zmiennej geometrii to mysle ze są zapieczone i wypadałoby wyjąć turbo i czyszczonko no chyba ze to wina sztangi i to przez nia owe problemy ??? :chytry:



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Łuki_79 » sob sty 15, 2011 17:27

piterek871 pisze:zrobie logi te co wsspomniałes
Nowe logi ma wykonać thejabba, a nie ty :P
piterek871 pisze:motor był rozgrzany standard 90
To masz chyba termostat do wymiany
piterek871 pisze:a jeszcze nasuwa mi sie pytanko jak wspomniałes zeby odłączyc przewod od gruszki to sie sprawdzi czy ta sztanga pracuje
Nie zdejmuj wężyka z gruszki tylko zabezpieczenie z dzwigni sterującej zmienną geometrią i wtedy sprawdzasz osobno sztangę,osobno geometrię
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
Mongolski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn sty 03, 2011 11:46
Lokalizacja: Legnica

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Mongolski » ndz sty 16, 2011 09:17

damcio151 pisze:
Mongolski pisze:jak dmuchniesz w wezyk od wg sztanga sie porusza? -
wg to nie grucha ...
piterek871, w 003 wartości są bardzo małe, w 008 są OK, pytanie czy 003 robiłeś na notlaufie, czy nie ... lepiej zrób 008+011 i 004+010, będzie lepiej widać, co nie zmienia faktu, że w 011 ciśnienie jest dużo za duże... zloguj również 011 na odpiętym wężyku od gruszki
thejabba, poczytaj jak się robi logi
to ja juz nic nie rozumiem, :blush:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=376358" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi: KW/A8/S4

Awatar użytkownika
Andrzej R.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sty 08, 2011 18:25

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Andrzej R. » ndz sty 16, 2011 17:00

witam twz mam podobny problem i mam tej turbiny dosc,sam czyscilem pozniej czyscil ja profesjonalista i minelo 2 miesiace i znowu to samo,co za kupa,mam do pracy 12 km i zaraz jak sie zagrzeje to gaz w podloge ico tylko wiecej pali a turbo znowu wpada w notlauf,pracuje w anglii i jest gdzie go przegonic ale to nic nie daje,wymienialem wezyki i n 75 i tyle sie naczytalem ze juz wiem chyba wszystko o tdi ale te turbo to mnie normalnie meczy



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: perki » ndz sty 16, 2011 17:11

Andrzej R. pisze:witam twz mam podobny problem i mam tej turbiny dosc,sam czyscilem pozniej czyscil ja profesjonalista i minelo 2 miesiace i znowu to samo,co za kupa,mam do pracy 12 km i zaraz jak sie zagrzeje to gaz w podloge ico tylko wiecej pali a turbo znowu wpada w notlauf,pracuje w anglii i jest gdzie go przegonic ale to nic nie daje,wymienialem wezyki i n 75 i tyle sie naczytalem ze juz wiem chyba wszystko o tdi ale te turbo to mnie normalnie meczy

turbo sie tak latwo nie zasyfia znow. sprawdz sobie wtryski , pompe jezeli po 2 miesiacach znow pelno sadzy w niej



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości