babelki w powrotnym przewodzie paliowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: lukiskwuki » sob gru 04, 2010 19:41

koledzy wiem ze ocofaniu sie paliwa juz było nie raz ale dodzisiaj zdawało misie ze problem jst wtedy kiedy babelki sa w zasilajacym przwodzie u mnie niema w zasilaniu za to w powrotnym troche widac babelki wiec czy mojeobawy o cofanie sie paliwasa potierdzone czy tez nie?? miałem poblem ostatnioz odpaleniem przy -15


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: Michał_1977 » sob gru 04, 2010 21:17

lukiskwuki, jak powietrze jest tylko w powrocie,to wymień wężyki przelewowe nad wtryskiwaczami :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: lukiskwuki » sob gru 04, 2010 22:09

sa nowki sztuki w oplocie:P


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: Michał_1977 » sob gru 04, 2010 23:24

To przyjrzyj się pompie,czy nie poci się gdzieś,zwłaszcza uszczelniacz od strony koła pasowego.
Jeszcze jedno-często jest tak,że na wolnych obrotach powietrze wężykiem zasilającym nie płynie,ale po dodaniu gazu,zaczyna się pojawiać,a później pompa przez pewien czas wydala go z siebie,przez co jest widoczny w powrocie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: lukiskwuki » ndz gru 05, 2010 13:50

pompa sucha ..mam zamiar jutro wmenic filtr paliwa i ten zaworek (podgrzewa) moze to pomoze??


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 05, 2010 16:18

lukiskwuki pisze:mam zamiar jutro wmenic filtr paliwa i ten zaworek (podgrzewa) moze to pomoze??
Być może tak,bo filtr jak jest zabrudzony lub zapchany parafiną,to stawia opór i pompa ssie powietrze spod każdej luźniejszej opaski.Podgrzewacz też potrafi robić złą robotę...
Ja zmieniłem na taki bez podgrzewacza i jestem zadowolony :bigok:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: lukiskwuki » ndz gru 05, 2010 23:20

obawiam sie tez ze to wina wtrykow bo silnik mi troche twardo chodzi rok temu sprawdzałem je i byly ok ale teraz nie wiem


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: Michał_1977 » pn gru 06, 2010 08:00

lukiskwuki pisze:silnik mi troche twardo chodzi
Sprawdzenie i ewentualna korekta kąta wtrysku :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: lukiskwuki » pn gru 06, 2010 15:00

no własnie ten nieszczesny kat wtrysku ...szukam kogos zetelnego kto by mi to sprawdził i ustawił w mojej okolicy ciezko o kogos takiego ..najlepiej jak by ktos z naszych to był...ale pisałem na regionalnym i nikt nie odpowiedział


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: lukiskwuki » pn gru 06, 2010 15:15

Tak chodzi na chwile obecna, nagrywałem telefonem wiec dzwiek nie jest idealnie odwzorowany ale sami ocencie
" onclick="window.open(this.href);return false;


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: Michał_1977 » pn gru 06, 2010 18:12

lukiskwuki pisze:no własnie ten nieszczesny kat wtrysku ...szukam kogos
Możesz sam spróbować ruszyć pompą na obrotach i znaleźć położenie,w którym będzie najpłynniej pracował i lepiej odpalał,tylko zaznacz wcześniej obecne położenie,żeby móc wrócić do niego.Później możesz szukać kogoś,kto ustawi na igłę :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: lukiskwuki » pn gru 06, 2010 18:50

kurde nie chce jednak tego robic ...teraz jak temp kreci sie w okolicy 0 i nie duzych mrozów to z przyspieszaczem pali od strzała wiec sam nie wiem bo nie dymi ani nic a jak oceniasz prace silnika??/


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: lukiskwuki » pn gru 06, 2010 19:33

a jeszcze sie tez zastanawiam czy moze jak był mróz po -15 (bo wtedy miałem problem wlasnie z opaleniem) to czy paliwo nie bylo poprostu geste i musiał długo krecic zeby zaciagnac bo swiece ok a wogole pali na dotyk


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
skkr_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob maja 22, 2010 17:31
Lokalizacja: Łódź

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

Post autor: skkr_lodz » pn gru 06, 2010 20:12

na początku pisałeś o powietrzu w przewodzie to też miało znaczenie. Pomogła wymiana zaworku na filtrze?


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości