między tłok a cylinder wchodzi szczeliniomierz 1mm , wszystkie forkomory popękane i na 2 głowica pęknięta między zworami co najlepsze nigdy nie było problemu z odpalaniem . Jak myslicie pora wymienic silnik.Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

między tłok a cylinder wchodzi szczeliniomierz 1mm , wszystkie forkomory popękane i na 2 głowica pęknięta między zworami co najlepsze nigdy nie było problemu z odpalaniem . Jak myslicie pora wymienic silnik.




To jeszcze o niczym nie świadczy, sprawdź próg cylindra, i możesz przy okazji wyciągnąć tłoki i sprawdzić luz na pierścieniach.Hans-Hans pisze:między tłok a cylinder wchodzi szczeliniomierz 1mm

piori, jesteś blisko,ale ja bym bardziej obstawiał zbyt wczesny kąt wtrysku,wtedy objawy są właśnie takie jak na zdjęciach i w opisie,czyli wypalenia materiału i wzrosty temperatury silnika.piori pisze:Wypalone komory wstępne i tłoki wskazują na lejące wtryski.
Właśnie,bo luz między baniakiem a tłokiem musi być zachowany.Zmniejsza się on wraz ze wzrostem temperatury silnikaJessy pisze:sprawdź próg cylindra,
A tak poza tym to luz mierzy się na płaszczu tłoka, a nie na części pierścieniowej.Właśnie,bo luz między baniakiem a tłokiem musi być zachowany.Zmniejsza się on wraz ze wzrostem temperatury silnika

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości