Strona 1 z 1
					
				Golf II silnika kaplica wymiana
				: czw paź 21, 2010 21:03
				autor: Herf
				Wstyd napisac ale jestem zdolny aby załatwić ten silnik na amen. Posiadam golfa II z tym własnie silnikiem i szykuje się wymiana całego silnika. W każdym bądź razie mam pytanie. Cięzko znalezc silnik 1,6 TD i znalazlem tylko 1,9 czy trzeba cos rzezbic pod maska aby ten silnik bez problemów wszedł pod machę czy też nie. Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie.
			 
			
					
				Golf II silnika kaplica wymiana
				: czw paź 21, 2010 23:37
				autor: xxxGlaDxxx
				Przerabiałem ten temat pół roku temu, jak chcesz mieć 1.6td i mieć wszystko na tip top to przygotuj się na wydatek minimum 2000zł 

 Szczerze, na twoim miejscu jeżeli masz umiejętności, czas i miejsce, szukaj jakiegoś 1Z i rób m-tdi. Powód jest prost, mianowicie łatwiej znaleźć zdrowe 1.9 tdi, niż 1.6 td lub 1.9td, a koszt zrobienia będzie podobny 

 
			 
			
					
				Golf II silnika kaplica wymiana
				: pt paź 22, 2010 08:51
				autor: Herf
				Niby mam jakiś garaż i w ogóle. Ale jeśli bym znalazł 1,9 TDi to co trzeba przerabiać?? Umiejętnosći niestety brak. Czasu także.
			 
			
					
				Golf II silnika kaplica wymiana
				: pt paź 22, 2010 08:55
				autor: arcabuz
				a zwykły 1.6 D nie wchodzi w grę ? kupisz taki za 600 zł i po kłopocie
			 
			
					
				Golf II silnika kaplica wymiana
				: pt paź 22, 2010 12:01
				autor: IRAS AAZ
				Ja posiadam zdrowy silnik TDI gotowy do zrobienia go na M-TDI 

 
			 
			
					
				Re: Golf II silnika kaplica wymiana
				: pt paź 22, 2010 14:00
				autor: Herf
				arcabuz pisze:a zwykły 1.6 D nie wchodzi w grę ? kupisz taki za 600 zł i po kłopocie
Własnie rozwazam taka opcję.
 
			 
			
					
				Re: Golf II silnika kaplica wymiana
				: pt paź 22, 2010 14:02
				autor: Herf
				IRAS AAZ pisze:Ja posiadam zdrowy silnik TDI gotowy do zrobienia go na M-TDI 

 
Co masz na myśli??
 
			 
			
					
				Golf II silnika kaplica wymiana
				: pt paź 22, 2010 15:06
				autor: Michał_1977
				Herf pisze:    arcabuz napisał(a):a zwykły 1.6 D nie wchodzi w grę ? kupisz taki za 600 zł i po kłopocie
Własnie rozwazam taka opcję. 
Jest temat na forum,w którym jest opisane,że uturbiony zwykły klekot bez natrysku olejowego na denka tłoków pada szybko.
Herf pisze:    IRAS AAZ napisał(a):Ja posiadam zdrowy silnik TDI gotowy do zrobienia go na M-TDI 

Co masz na myśli?? 
 
Silnik TDI bez komputera z mechaniczną pompą wtryskową 

 
			 
			
					
				Golf II silnika kaplica wymiana
				: pt paź 22, 2010 17:06
				autor: Herf
				Poszperałem poszukałem i znalazłem opcję ze ktoś mi to zrobi za 2 tysiace złotych. Silnik 1,9 TDI plus robota.
			 
			
					
				Golf II silnika kaplica wymiana
				: pt paź 22, 2010 22:12
				autor: xxxGlaDxxx
				Czyli że 2tys zł za robote + musisz kupić silnik ? Czy 2tyś zł silnik + to co musisz zapłacić za robote bo nie zrozumiałem ?
[EDIT]
Aaaa, dobra już ogarnąłem. To całkiem dobra cena, tylko czy to będzie zrobione dobrze i czy silnik będzie zdrowy  

 ? Jeżeli tak, to nawet sie nie zastanawiaj, przynajmniej będziesz miał coś co będzie chciało jechać o ile założysz pompę 10mm.
 
			 
			
					
				Golf II silnika kaplica wymiana
				: sob paź 23, 2010 00:56
				autor: Herf
				Szczegóły jeszcze są do dogadania. 
Jutro poznam byc może przyczyne walnięcia tego silnika.
			 
			
					
				Re: Golf II silnika kaplica wymiana
				: pn paź 25, 2010 07:00
				autor: arcabuz
				Michaś_1977 pisze:Herf pisze:    arcabuz napisał(a):a zwykły 1.6 D nie wchodzi w grę ? kupisz taki za 600 zł i po kłopocie
Własnie rozwazam taka opcję. 
 
Jest temat na forum,w którym jest opisane,że uturbiony zwykły klekot bez natrysku olejowego na denka tłoków pada szybko 
Zgadza się dlatego lepiej nie zakładać turbiny tylko kulać sie zwykłym klekotem , chyba ze komuś zależy na przyśpieszeniu.
 
			 
			
					
				Golf II silnika kaplica wymiana
				: pn paź 25, 2010 14:39
				autor: DaroD
				A ja mam takie pytanko odnosnie smarowania denka tloka. U znajomego w aaz-cie widzialem 2 rurki na 2 i 3 garze a na 1 i 4 nie. Jak w styczniu robilem moj silnik to nie zwrocilem uwagi ile ich tam jest. Ktos sie orientuje?