Problemy z silnikiem 2,5 TDI 140 KM
: ndz paź 18, 2009 16:28
				
				Witam  !
 !
Mam mały problem z Volvo V 70 2,5 TDI 99r. (Jakby kto sie pytał dlaczego na tym forum "Volvo" to tłumacze : silnik ma tyle wspólnego z Volvo co napis na obudowie silnika. Silnik pochodzi z Volkswagena .Jest to pięcio cylindrowa jednostka montowana do Transportera ,LT ,Audi 100 ,Audi A6 itd.
Szukałem na forum ale niema nic na temat 2,5 TDI
Mój problem jest taki: Rano jak zapale auto to kopci mocno na niebiesko ,po jakimś czasie przestaje i jest ok. Jadąc nie kopci ale w momencie gdy wcisnę gaz do dechy to z tyłu nic nie widać "czarno" Ale jak mu tak parę razy depnę to później jak mu depne to przestaje kopcić . Znajomy mechanik powiedział ,że to norma i ,że wywala sadze z kata. Byłem na VAGu i niby wszystko ok, nie wiedzieli jaki ma być kont wtrychu bo był podany w jakiś jednostkach
  Ale jak mu tak parę razy depnę to później jak mu depne to przestaje kopcić . Znajomy mechanik powiedział ,że to norma i ,że wywala sadze z kata. Byłem na VAGu i niby wszystko ok, nie wiedzieli jaki ma być kont wtrychu bo był podany w jakiś jednostkach  . Inny koleś stwierdził ,że turbo pada ale jak wcisnę gaz  do dechy to jak złapie tylko 2 000 obr/min (turbodziura) to w fotel wbija. Już sam zgłupiałem.
 . Inny koleś stwierdził ,że turbo pada ale jak wcisnę gaz  do dechy to jak złapie tylko 2 000 obr/min (turbodziura) to w fotel wbija. Już sam zgłupiałem.  
 
Jeśli ktoś miał do czynienia z takim silnikiem to proszę o pomoc!!!
Z góry dziękuje!
			 !
 !Mam mały problem z Volvo V 70 2,5 TDI 99r. (Jakby kto sie pytał dlaczego na tym forum "Volvo" to tłumacze : silnik ma tyle wspólnego z Volvo co napis na obudowie silnika. Silnik pochodzi z Volkswagena .Jest to pięcio cylindrowa jednostka montowana do Transportera ,LT ,Audi 100 ,Audi A6 itd.
Szukałem na forum ale niema nic na temat 2,5 TDI
Mój problem jest taki: Rano jak zapale auto to kopci mocno na niebiesko ,po jakimś czasie przestaje i jest ok. Jadąc nie kopci ale w momencie gdy wcisnę gaz do dechy to z tyłu nic nie widać "czarno"
 Ale jak mu tak parę razy depnę to później jak mu depne to przestaje kopcić . Znajomy mechanik powiedział ,że to norma i ,że wywala sadze z kata. Byłem na VAGu i niby wszystko ok, nie wiedzieli jaki ma być kont wtrychu bo był podany w jakiś jednostkach
  Ale jak mu tak parę razy depnę to później jak mu depne to przestaje kopcić . Znajomy mechanik powiedział ,że to norma i ,że wywala sadze z kata. Byłem na VAGu i niby wszystko ok, nie wiedzieli jaki ma być kont wtrychu bo był podany w jakiś jednostkach  . Inny koleś stwierdził ,że turbo pada ale jak wcisnę gaz  do dechy to jak złapie tylko 2 000 obr/min (turbodziura) to w fotel wbija. Już sam zgłupiałem.
 . Inny koleś stwierdził ,że turbo pada ale jak wcisnę gaz  do dechy to jak złapie tylko 2 000 obr/min (turbodziura) to w fotel wbija. Już sam zgłupiałem.  
 Jeśli ktoś miał do czynienia z takim silnikiem to proszę o pomoc!!!
Z góry dziękuje!
 ale jak nie zostawia za sobą jakiegos mega siersciucha to bym sie nie przejmował
 ale jak nie zostawia za sobą jakiegos mega siersciucha to bym sie nie przejmował  wiem nie pomogłem w temacie
 wiem nie pomogłem w temacie   podłącz manometr do turbo i sprawdz sobie sam cisnienie jakie tyrbinka daje:)
 podłącz manometr do turbo i sprawdz sobie sam cisnienie jakie tyrbinka daje:)  
 