Spalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Marianao_tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 17, 2009 11:26
Lokalizacja: Sz-n

Spalanie

Post autor: Marianao_tdi » czw paź 15, 2009 23:31

Witam mam pytanie ile pali wam Golf IV 1.9 TDI 110KM ?? Mam wrażenie że mi troche za duzo bo w granicach 8 litrów chyba .. tak pokazuje komputer. Zresztą niewiem już sam czy sie nim sugerować bo strasznie szaleje , potrafi przy normalnej jeździe pokazać nawet 16L średniego spalania. Co może byc powodem takiego spalania ?
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 23:35 przez Marianao_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » pt paź 16, 2009 07:11

Jak wciśniesz do dechy, to i 20 Ci może pokazać... na pierwsze ustaw spalanie średnie, po drugie przejedź te 50km minimum żeby to jakoś miarodajne było, po trzecie 8 litrów po mieście się często zdarza - kiedy jedziesz którkie odcinki i długo parkujesz to i do 10 możesz doskoczyć



Marianao_tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 17, 2009 11:26
Lokalizacja: Sz-n

Post autor: Marianao_tdi » pt paź 16, 2009 08:37

A od zapalenia się kontrolki rezerwy ile jeszcze jest ropy w baku. I czy jest coś takiego jak w oplach że jeśli juz jeździ się na oparach to kontrolka zaczyna mrygać ?



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt paź 16, 2009 08:49

Marianao_tdi pisze:A od zapalenia się kontrolki rezerwy ile jeszcze jest ropy w baku. I czy jest coś takiego jak w oplach że jeśli juz jeździ się na oparach to kontrolka zaczyna mrygać ?
Jakies 7-8 litrów nic nie mryga. W końcowej fazie samochod zaczyna przerywac nastepnie gaśnie. Na rezerwie to pod gorke może Ci nawet zgasnac raz tak miałem niezł jazda :grin:


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
lukker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 30, 2006 20:17
Lokalizacja: Starachowice/Kielce

Post autor: lukker » pt paź 16, 2009 09:07

Ale lepiej nie męczyc pompy i tankować zaraz po zapaleniu się rezerwy(choć ja na to nie czekam,tankuje trochę wcześniej,może aż przesadnie dbam ;P)



piotras84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: pn maja 26, 2008 11:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: Spalanie

Post autor: piotras84 » pt paź 16, 2009 09:49

Marianao_tdi pisze:Witam mam pytanie ile pali wam Golf IV 1.9 TDI 110KM ?? Mam wrażenie że mi troche za duzo bo w granicach 8 litrów chyba .. tak pokazuje komputer. Zresztą niewiem już sam czy sie nim sugerować bo strasznie szaleje , potrafi przy normalnej jeździe pokazać nawet 16L średniego spalania. Co może byc powodem takiego spalania ?
Powiem Ci tak. Zalałem auto pod sam korek jak narazie zrobiłem 400 km w tym 150 trasa a reszta po warszawie, krutkie dystanse i wskazówkę już mam idealnie na połowie...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Spalanie

Post autor: Haki » pt paź 16, 2009 09:50

Marianao_tdi pisze:Witam mam pytanie ile pali wam Golf IV 1.9 TDI 110KM ?? Mam wrażenie że mi troche za duzo bo w granicach 8 litrów chyba .. tak pokazuje komputer. Zresztą niewiem już sam czy sie nim sugerować bo strasznie szaleje , potrafi przy normalnej jeździe pokazać nawet 16L średniego spalania. Co może byc powodem takiego spalania ?
Na temat Spalania na forum tematów masa :bajer: Na własnym przykładzie powiem Ci jak jest u mnie. Ostatnio trasa- Wrocław -Berlin czyli sama autostrada i przejazdy przez oba te miasta.
Zatankowałem do 1 odbicia na wlocie do Wrocka od Strony Poznania - przejazd do A4 i jazda 120-130km/h. Na ostatniej stacji przed Olszyną ( na liczniku równe 198km ) znów akcja lania paliwka do 1 odbicia. Weszło tego całe 8,4 litra. Więc spalanie ok.

Silnik AGR-90PS bez modów itp. Autko variant MK IV.
Tak jak pisali koledzy - przy mocnym deptaniu możesz zobaczyć i 25l/100km heh ale to tylko chwilowe spalanie i nie przejmowałbym się tym tak bardzo.

Proponuję zrobić teścik z zalaniem do 1 odbicia i pośmigać 100km po mieście i znów na stację. Będziesz miał bardzie realne spalanie bo kompem bym się nie sugerował.
Jeśli nic się nie zmieni - to VAG i logi ..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Axel_1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sie 24, 2009 23:22
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: Axel_1 » pt paź 16, 2009 12:34

Skad wiadomo ze po pierwszym odbiciu jest zawsza taka sama ilosc paliwa w zbiorniku ? To ze jest tak napisane w instrukcji o tankowaniu do 1 odbicia sie zgodze ale na to ze jest to wiarygodna metoda pomiaru żużycia paliwa nie. Kazda niedokładnosc pomiaru tworzy pewne mity albo ze tak mało albo ze za duzo pali auto.
W dodatku dochodza takie zmienne jak stan techniczny auta, profil trasy, ukształtowanie terenu, temparatura i ciśnienie powietrza, styl jazdy, bład ilości nalanego z dystrybutora paliwa, bład ilości przejechanych km oraz niedoszacowanie ilosci paliwa w zbiorniku. Dlatego mozna raczej pisac o szacunkowym zuzyciu paliwa przez pojazd a nie rzeczywistym.


ekodriving 4.5

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt paź 16, 2009 14:47

Axel_1 pisze:Skad wiadomo ze po pierwszym odbiciu jest zawsza taka sama ilosc paliwa w zbiorniku ? To ze jest tak napisane w instrukcji o tankowaniu do 1 odbicia sie zgodze ale na to ze jest to wiarygodna metoda pomiaru żużycia paliwa nie. Kazda niedokładnosc pomiaru tworzy pewne mity albo ze tak mało albo ze za duzo pali auto.
W dodatku dochodza takie zmienne jak stan techniczny auta, profil trasy, ukształtowanie terenu, temparatura i ciśnienie powietrza, styl jazdy, bład ilości nalanego z dystrybutora paliwa, bład ilości przejechanych km oraz niedoszacowanie ilosci paliwa w zbiorniku. Dlatego mozna raczej pisac o szacunkowym zuzyciu paliwa przez pojazd a nie rzeczywistym.
Skoro wszystko bierzesz tak poważnie :bajer: to napisz 100% metodę sprawdzania spalania i napisz poradnik albo zapodaj do działu FAQ ,,, z przyjemnością poczytamy.

Kolega pytał więc każdy z nas odpowiedział o swoich spostrzeżeniach i sposobach mierzenia.
Ja się nie patrzę na warunki pogodowe , ciśnienie itp bzdety. Trasę opisałem i finito.
Ciśnienie to mi dopiero rośnie :green_fuck:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 30 gości