Zmniejszenie spalania...co trzeba zrobic??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » ndz maja 10, 2009 18:47

Ludzie przecież to jest suchy azot inie ma ujemnego wpływu na felgi bynajmniej się z tym nie spotkałem-jeszcze a szwagier robi w tym od paru ładnych lat.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz maja 10, 2009 20:29

grandilodz, chyba cos Ci sie pomyrdalo. To wlasnie azot jest powietrzem suchym i nie powoduje korozji felgi. ALE zwykle powietrze zawiera w 78% azot wiec dla mnie roznica tych 22% nie robi zadnej roznicy. Owszem, jest jakas minimalna tolerancja rozszerzalnosci cieplnej gazu, ale bez przesady.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz maja 10, 2009 21:05

ludziska jak pytacie co zrobić żeby palił 4l i to jeszcze w górzystej trasie to śmiech mnie ogarnia.
co wy chcecie od starych klekotów??, żeby tyle paliły, najlepiej żeby paliły 2l/100km.
panowie 5,5 l to jest bdb wyczyn w takich silnikach, mój pali ok 6,5-7 w zimie nawet 8l.
styl jazdy mieszany do 3tyś.obr. no i w podkarpaciu.
w trasie może bym zszedł do 5,5l, dodam że wszystko jest ok.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz maja 10, 2009 21:14

Mnie pali srednio 6,5l (realne a nie to co pokazuje komputer) i jakos zyje. Samochod na powietrze nie jezdzi. A jak ktos pogina w trasie 70km/h zeby zaoszczedzic 0,5l paliwa... coz jego wybor :)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » ndz maja 10, 2009 22:31

Kolego piter_s a posiadasz Ty jeszcze katalizator??Moj przed wycieciem go palil ok 8-10l/100km...wiec moze warto by go wyciac



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn maja 11, 2009 06:34

mivhal_f pisze:Kolego piter_s a posiadasz Ty jeszcze katalizator??Moj przed wycieciem go palil ok 8-10l/100km...wiec moze warto by go wyciac
kata nie ma



Budda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lut 20, 2010 15:17
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Budda » sob cze 05, 2010 02:19

Koledzy a czy zatankowanie za 100 zl. to ok. 22 litry i zrobienie ok 220 km to normalne ? chyba nie ? jazda po miescie i bardzo krotkie trasy do pracy slinik aaz
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 02:19 przez Budda, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » ndz cze 06, 2010 05:37

spalanie 10l nie jest normą



Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » ndz cze 06, 2010 11:52

Tak jak czytam wasze wypowiedzi, to ile chcecie zeby wasze auta paliły? 2L/100? I tak diesle vw palą znikome ilości paliwa, ostatnio zaczynam sie rozglądać za innym autem (nie VAG) to oczy z orbit mi wychodzą ile palą np. diesle francuzy, czy inne wynalazki, to naprawde nasze 1.9tdi palą bardzo mało, takze ludziska nie przesadzajcie z tym spalaniem bo 5L na sto to super wynik, mój AFN w serii palił mi ok 5,5-6 na poczatku gdyż oszczędzałęm diesla. Później znuudziła mi sie jazda do 2400rpm i spalanie wychodziło 6-6,5L. Teraz przy 160KM jakie mam pali ok 7 moze ciut więcej, tak naprawde przestałem patrzyć ile :grin: Tylko ze ja robie krótkie odcinki przeważnie tylko do pracy po 12km i cisne pod 180km/h w gęstym ruchu :grin: takze jak dla mnie wynik extra, kolega ma A4 AFN seria i nie potrafi zejść poniżej 7L, tylko tak to jest jak sie wcześniej jezdziło BMW w benzolu hehe :grin:


Mój AFN-
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=307069

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3830
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz cze 06, 2010 12:10

Miasto bardzo któtkie odcinki 7 L

Trasa non toper 120km/h od pełnym załadunkiem 5.5 l na 100


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

caymer1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw cze 03, 2010 10:52
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: caymer1 » ndz cze 06, 2010 16:50

Panowie rozwińcie temat z tym azotem , jestem ciekawy czy to faktycznie cos daje i nie chodzi mi o spalanie niech pali ile chce byle jechał bardziej interesuje mnie komfort jazdy no bo chyba wiecie że te nasze golfiki trochę sie tłuką po naszych polskich drogach szczególnie na niskim profilu



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz cze 06, 2010 16:54

78% azotu masz w powietrzu. co ci da te 20%.
sam testowałem to na początku z ciekawości i jak dla mnie zero różnicy



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » ndz cze 06, 2010 17:16

ja zastosowałem rezystor na pompie zeby zwiększyć moc, w wagu pokazywało podniesioną dawkę paliwa. Na zbiorniku 55l robiłem 900km. po zastosowaniu rezystora zrobiłem 900km i jestem jeszcze przed rezerwą zrobie jeszcze na tym jakieś 150-200km. Dodam że auto to skoda octavia 1.9tdi 90ps



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz cze 06, 2010 23:01

KOSA1987 pisze:ja zastosowałem rezystor na pompie zeby zwiększyć moc, w wagu pokazywało podniesioną dawkę paliwa. Na zbiorniku 55l robiłem 900km. po zastosowaniu rezystora zrobiłem 900km i jestem jeszcze przed rezerwą zrobie jeszcze na tym jakieś 150-200km. Dodam że auto to skoda octavia 1.9tdi 90ps
Sorry chłopie ale nie ma takiej opcji żeby ci przy rezystorze właczonym na stałe palił mniej niż bez niego .Zmniejszenie spalania jest mozliwe ale po zmianie mapek w sterowniku ale na pewno nie na rezystorze .Piszę to z własnego doświadczenia bo mam i zmienione mapki i rezystor .A co do rezystora to nie wskazane jest używanie go na stałe


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości