Strona 1 z 2
					
				Przeładowanie zobaczcie logi jaka przyczyna.
				: ndz mar 15, 2009 13:13
				autor: woj-tek
				Cały czas kłopot z przeładowaniem  golf ASZ turbina czysta  zaworek raczej sprawny w innym aucie działał . dodaję że turbina jest od ARL. 
 
  
  
  [ Dodano: 15 Mar 2009 12:17 ]
 
[ Dodano: 15 Mar 2009 12:17 ]
ta turbina jakby się sama rozkręcała . 
 [ Dodano: 15 Mar 2009 12:19 ]
 
[ Dodano: 15 Mar 2009 12:19 ]
jak skrócę sztangę to szybciej się przeładowuje  ajak wydłuzam to później tylko wtedy odczuwam spadek mocy. 
[ Dodano: 15 Mar 2009 12:19 ]
dodaje przepływomierz nówka z servisu.
 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 13:25
				autor: damcio151
				zrób normalne logi, pobierz vag 311.2 i zrób to jak należy
			 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 13:28
				autor: woj-tek
				Dodaję że to przeładowanie zdazrza się ciągle ale tylko podczas jazdy w trasie przy dłuższych odcinkach drogi około min. około 1km .  w mieście nigdy się tak nie stało nawet przy bardzo ostrej jeździe. 
[ Dodano: 15 Mar 2009 14:21 ]
czy o te logi chodzi. 
 
  [ Dodano: 15 Mar 2009 14:22 ]
 
[ Dodano: 15 Mar 2009 14:22 ]
jesli są złe to proszę opisać jak mam dokładnie te logi zrobić . 
[ Dodano: 15 Mar 2009 14:27 ]
teraz widzę sztanga zbyt krótka idę ją wydłużę i zrobie nowe. 
[ Dodano: 15 Mar 2009 15:46 ]
przestawiłem sztangę  już nie ma przeładowania ale nie przekroczy 3000 obr na piatce ani na 6 biegu . 
 [ Dodano: 15 Mar 2009 16:01 ]
 
[ Dodano: 15 Mar 2009 16:01 ]
nie ma siły powyzej 3000obr. 

 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 18:05
				autor: damcio151
				czyściłeś turbinę, że regulujesz sztangę ? sprawdzałeś n75 ? wężyki ? 
[ Dodano: Nie Mar 15, 2009 17:06 ]
no i kolejna sprawa , jak robisz logi to pedał gazu ma być wciśnięty ciągle 100%
			 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 18:42
				autor: woj-tek
				dobra ale nie da sie tak jechać w mojej okolicy  zobacz te logi jak nie mógł sie przebić przez te 3000 obr. 
[ Dodano: 15 Mar 2009 17:43 ]

 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 18:45
				autor: damcio151
				zrób logi na 3 biegu od 1200obr do 4000, grupa 010
			 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 18:46
				autor: woj-tek
				kupiłem golfa po chiptuningu zmieniłem mu silnik bo tamten był zajechany ale turbinę pozostawiłem starą jednak jest ona od silnika ARL a nie tak jak powinno być od ASZ  bo taki mam silnik.
			 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 18:49
				autor: rob555
				Cisnienia Ci faluja jak starej babie chusta na wietrze......
Po pierwsze zrob logi na IV bieg od 1400obr do 4500 z gazem w desce.
To co widze : turbo chce pompowac 1.5 bara a sterownik 1.35bar wiec zbija cisnienie. Robi to za mocno i pompuje 1.2 tu jest dziura tez w paliwie (przeplywka tnie za mocno) pozniej znowu powyzsza itd....trzeba zobaczy przy jakich obr wstaje turbina bo cos czuje ze jeszcze 2 obr sztangi by sie przydalo ruszyc albo zrobic porzadny program z uwglednieniem sterowania N75 pod turbine ARL i cisnieniem doladowania przewidzianym dla tej sprezarki.
I wez inna przeplywke bo ta jest szajsowata i moze wplywac na wynik
			 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 18:49
				autor: woj-tek
				oki poczekaj kilka minut już jadę 
[ Dodano: 15 Mar 2009 18:22 ]
kur.... jeszcze laptop padł . 
[ Dodano: 15 Mar 2009 19:08 ]
proszę logi na trójce. 
 [ Dodano: 15 Mar 2009 19:29 ]
 
[ Dodano: 15 Mar 2009 19:29 ]
jeszcze jeden log na trójce 
 [ Dodano: 15 Mar 2009 19:33 ]
 
[ Dodano: 15 Mar 2009 19:33 ]
przepływka jest nówka z servisu . 
[ Dodano: 15 Mar 2009 20:05 ]
zobaczcie jescze wirnik turbiny jakiś wytarty czy mi się zdaje. 
 
  
  [ Dodano: 19 Mar 2009 12:24 ]
 
[ Dodano: 19 Mar 2009 12:24 ]
damcio151 pisze:zrób logi na 3 biegu od 1200obr do 4000, grupa 010
  
     Jak logi zrobione to nie ma chętnego żeby coś podpowiedzieć zwróćcie uwagę na masę pobranego powietrza 
[ Dodano: 22 Mar 2009 23:10 ]
Kolego homsky jestes
 
			
					
				
				: pn mar 23, 2009 00:48
				autor: homsky
				Kurde juz mnie głowa rozbolała o tych twoich logów, narazie co widać to turbina nie moze ustabilizowac cisnienia, N-75 wysterowany na maksa a turbina przeładowuje , teraz nie wiadomo czy to twoja robota przez kręcenie sztanga, czy N-75 czy diabel wie co 
woj-tek pisze:zwróćcie uwagę na masę pobranego powietrza
No i co tu chcesz zobaczyć ??????
Zrób proszę chociaż jedne porządne logi , kanały 008+011 , 3-bieg od 1500 do ponad 4000
 
			
					
				
				: pn mar 23, 2009 01:02
				autor: woj-tek
				właśnie powiedz co mam zrobić teraz po wydłuzeniu sztangi juz się nie przeładowuje ale przy 3000 obr zaczyna się dziura w mocy . 
[ Dodano: 23 Mar 2009 00:04 ]
czemu ze wzrostem obrotów ilosć pobranego powietrza tak spada faluje a nie idzie proporcjonalnie 
[ Dodano: 23 Mar 2009 00:09 ]
Dobrze jak sobie życzysz logi zrobię jutro według twojego polecenia.  dodaję że jak jade na 3000 obr to czuję jakby falowanie mocy silnika. czyli ciagnie i odpuszcza i tak na zmianę.
			 
			
					
				
				: pn mar 23, 2009 09:49
				autor: homsky
				woj-tek pisze:czemu ze wzrostem obrotów ilosć pobranego powietrza tak spada faluje a nie idzie proporcjonalnie
Faluje odczyt z przepływki bo faluje ci cisnienie doładowania , a ze zrpstem obrotów wartości mierzone przez przepływke tez zawsze mają tendencje do malenia , taka jest charakterystyka przepływki , dlatego do oceny przepływomierza najwygodniej analizować jenoczesnie kanały 008+011.
Jak bedziesz robił logi zrób 008+011 oraz 001+011
 
			
					
				proszę oto te logi
				: czw mar 26, 2009 23:54
				autor: woj-tek
				
			 
			
					
				
				: pt mar 27, 2009 09:55
				autor: GoF
				Dokładnie kanał 008 i 011 coś więcej może powiedzieć. Znajdź kawałek prostej i wio bo takie dodawanie gazu i ujmowanie nic w logach nie mówi. Nie potrzeba autostrady żeby na 4 biegu zrobić logi, ASZ się nawet zbiera (kiedyś robiłem logi na 5 biegu 

 ) Przeładowanie jest niewielkie, u mnie jak ładowało to po 2 bary a okazało się że N75 coś niedomaga.