Strona 1 z 2
					
				Zmiana turbo z K03 na K14 ....
				: śr lis 05, 2008 19:43
				autor: Capulet
				Witam. Posiadam silniczek aaz 1.9 TD... niestety padło turbo zaraz po kupnie auta :/ z racji tego ze regeneracja tej małej turbinki kosztuje 700 pln zastanawiam sie nad montażem innej.... z tego co wyczytałem to z T2 czy T3 będzie problem a jak będzie z KKK k14 ??? Potrzebne są jakieś inne części ? 
 
 
			 
			
					
				
				: śr lis 05, 2008 20:09
				autor: Bolekrsko
				siema. k14 to to samo co t2 ; ) 
[ Dodano: 05 Lis 2008 19:21 ]
kup t2 lub k14 z kolektorem chyba jest inny waz smarowania hmmm
			 
			
					
				
				: śr lis 05, 2008 21:14
				autor: Capulet
				Podejdzie do mojego AAZ 1.9 turbina k14 razem z kolektorem od 1.6 ?? 

 
			 
			
					
				
				: śr lis 05, 2008 21:47
				autor: kimon
				kolektory sa te same flansza pod turbine t2 t3 kkk14 to jest to samo
			 
			
					
				Re: Zmiana turbo z K03 na K14 ....
				: śr lis 05, 2008 21:58
				autor: MaxsteRR
				Capulet pisze:Witam. Posiadam silniczek aaz 1.9 TD... niestety padło turbo zaraz po kupnie auta :/ z racji tego ze regeneracja tej małej turbinki kosztuje 700 pln zastanawiam sie nad montażem innej.... z tego co wyczytałem to z T2 czy T3 będzie problem a jak będzie z KKK k14 ??? Potrzebne są jakieś inne części ? 
 
 
Ja jestem po prtzejściu z K03 na K14 
Musisz kupić ją wraz z kolektorem wydechowym, gumowym wężem do kolektora ssącego oraz "downpipe" . Reszta pasuje 

 
			 
			
					
				
				: śr lis 05, 2008 22:01
				autor: Capulet
				MaxsteRR  Dzięki kolego 

 punkcik poleciał... no to szukać muszę takiego kompletu.
 
			 
			
					
				
				: śr lis 05, 2008 22:19
				autor: MaxsteRR
				Capulet pisze:MaxsteRR  Dzięki kolego 

 punkcik poleciał... no to szukać muszę takiego kompletu.
 
Jeśli kupisz już K14 to zanim je założysz, rozkręć zawór "westgate" i przeczyść. Często są one zapieczone przez co ciśnienie doładowania jest za duże  

 
			 
			
					
				
				: śr lis 05, 2008 22:43
				autor: andrew.zbyrko
				MaxsteRR pisze:Jeśli kupisz już K14 to zanim je założysz, rozkręć zawór "westgate" i przeczyść.
apropos, ostatnio odkręcałem przewód od WG w k14 i zauważyłem w środku sadze 

  zawor jest sprawny, jest tam jakaś uszczelka czy oring?? na schematach widziałem coś ala zawór silnikowy,
 
			 
			
					
				
				: śr lis 05, 2008 23:00
				autor: Capulet
				MaxsteRR a nie wiesz gdzie będę mógł kupić ten "downpipe" ?? Na allegro pod jaka nazwą tego szukać i od jakiego silnika 
 
 
			 
			
					
				
				: śr lis 05, 2008 23:08
				autor: MaxsteRR
				Capulet pisze:MaxsteRR a nie wiesz gdzie będę mógł kupić ten "downpipe" ?? Na allegro pod jaka nazwą tego szukać i od jakiego silnika 
 
 
Ciężko będzie znaleźć to osobno, polskiej nazwy też to raczej nie ma 

 W dosłownym znaczeniu to "dolna rura". Łączy ona turbinę z rurą wydechową. Zaraz looknę na allegro bo wiem jak to wygląda  

 
			 
			
					
				
				: śr lis 05, 2008 23:14
				autor: Capulet
				MaxsteRR będę wdzięczny 

 
			 
			
					
				
				: śr lis 05, 2008 23:35
				autor: MaxsteRR
				Jeśli znajdziesz już K14 pytaj od razu o tą rurę. 
Poszukaj też na allegro całych MK III lub Passatów z silnikiem AAZ przeznaczonych na rozbiórkę. Podpytaj jakie mają turbiny i o tą właśnie rure 
Tu masz aukcje z tą rurą, ale nie wiem czy pasuje do K14. 
Downpipe (allegro). Wydaje mi się, że moja miała trochę inny kształt mocowania, ale możesz zapytać gościa o dokładne wymiary i rozstaw śrub a później porównać z danymi na rysunku 
 
[ Dodano: 06 Lis 2008 12:58 ]
To na 99% jest do K14 

 Przyjrzałem się dzisiaj mojej 

 
			 
			
					
				
				: czw lis 06, 2008 17:11
				autor: kimon
				
			 
			
					
				
				: pt lis 07, 2008 22:40
				autor: arwam
				Capulet, 
CZy po zmianie turbawki nie chciałbyś odsprzedać gruszki od zaworu upustowego?
jeśli tak to za ile?