Strona 1 z 1

Czujnik kontroli poślizgu (zmiana pozycji tłoka)g149

: pt paź 31, 2008 18:42
autor: jaszczur
opisze cała historie auto na wolnych zaczęło dziwnie chodzić tak jakby z przerwami,czasami po dodaniu gazu,unormowało sie,zajechałem pod garaż i lipa juz odpalić nie chciał,przyjechał kolega od nas z grupy i podpięlismy go po vaga,i wyskoczył taki o to błąd Czujnik kontroli poślizgu (zmiana pozycji tłoka) – G149,i teraz moje pytanie,czy dobrze rozumuję czy potocznie się to zwie czujnik położenia wału korbowego,jeśli tak to wiem jak to sprawdzić,i czy to jest związane z uruchomieniem motoru,prosiłbym kogoś o wytłumaczenie,z góry dziękuję

: pt paź 31, 2008 20:58
autor: AFN140KM
jaszczur pisze:...czy dobrze rozumuję czy potocznie się to zwie czujnik położenia wału korbowego...
Nie. G149 to czujnik położenia mechanizmu wyznaczania dawki paliwa. Znajduje się w nastawniku pompy wtryskowej.

Obrazek

Zobacz tutaj, full pdf, tylko nie otwieraj pliku z linka. Prawy klawisz i zapisz jako...: http://volkswagen.msk.ru/engine/tdi-tech.pdf

: pt paź 31, 2008 22:07
autor: jaszczur
AFN140KM, a jest szansa przetłumaczyc to na pl z tej foty co dałes,i teraz pytanie,jak to ew naprawic

: sob lis 01, 2008 14:52
autor: jaszczur
nastawnik wytargałem rozebrałem na częsci 1 ,przy okazji kolejny raz wyczyszczony,oprócz tego n109 przedmuchany,jutro zakładam na auto,ciekaw jestem co wyjdzie z tego

: sob lis 01, 2008 14:54
autor: damcio151
ale była gdzieś przerwa :?: w drucikach :?: RSW się przycinał :?:

: sob lis 01, 2008 14:57
autor: jaszczur
damcio151, damek w samym nastawniku nie przy wtyczce tej co ci kiedyś gadałem ,rozizolowałem ja przewody na 3 włoskach sie trzymały(porawiłem to),obaczymy jutro co z tego wyjdzie