Potrzebuje pomocy przy swapie garretta T3 w moim SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Kontakt:
Potrzebuje pomocy przy swapie garretta T3 w moim SB
Od dłuższego czasu zamierzam przełożyć garretta T3 w miejsce seryjnego T2 i napotykają mnie ciagle jakieś problemy > fundusz itd. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Garretta T3, lecz nigdzie nie moge dostac krućca ssącego łączącego turbo z filtrem powietrza Zjeździłem wszytskie sklepy motoryzacyjne i szroty w moich okolicach i nigdzie nie idzie tego dostać. Nie mam już zadnej koncepcji gdzie moge to dostać. Może da rade jakoś to dorobić lub przerobić z seryjnej rury?? Może ktoś mi podrzuci jakis pomysł Z gory dzięki za wszystkie sugestie oraz porady
Piwo to moje paliwo
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
na allegro masz laczniki
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... =1&order=p
do tego kawalek metalowej rury i znowu lacznik i masz dolot
inne wyjscie to jechac do sklepu z czesciami rolnicze/ciezarowe i tam maja rozne weze, moze bedzie cos tej srednicy
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... =1&order=p
do tego kawalek metalowej rury i znowu lacznik i masz dolot
inne wyjscie to jechac do sklepu z czesciami rolnicze/ciezarowe i tam maja rozne weze, moze bedzie cos tej srednicy
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 62 gości