Pytanie odnosnie przełożenia garretta T3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

FoKa1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Kontakt:

Pytanie odnosnie przełożenia garretta T3

Post autor: FoKa1988 » sob paź 04, 2008 12:50

Od jakiegoś czasu zanosze się z przełożeniem garretta T3 w miejsce seryjnego garretta T2 i potrzebuje się zorientować czy wąż łączący turbo z filtrem powietrza będący w silniku SB bedzie pasować pod T3 czy muszę szukać innego i z jakiego silnika ??Prosże o jakies porady lub sugestje :food: :food: :food: Z góry dziekuję i pozdrawiam Michał :pub:


Piwo to moje paliwo

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob paź 04, 2008 15:16

szukaj od 70km td ten z T2 niebedzie pasowac jest za mała średnica



sebii78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:00
Lokalizacja: Żory

Post autor: sebii78 » ndz paź 05, 2008 12:52

Z tego co wiem to T2 jest dodatkowo chłodzone wodą a T3 nie sam mam taką wieć bedziesz musiał żaślepić przewody z wodą a pozostaje jeszcze czujnik załączania pompki elektrycznej jak jest w SB wT3 takowego niema . Szansa napewno jest tylko trzeba troszke po przerabiać .



FoKa1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Kontakt:

Post autor: FoKa1988 » ndz paź 05, 2008 23:14

sebii78, czyli musze szukac jakiegoś węża od JR?? I o jakim mówisz czujniku??


Piwo to moje paliwo

sebii78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:00
Lokalizacja: Żory

Post autor: sebii78 » pn paź 06, 2008 10:27

Chodzi o wąż łączący turbo z filtrem bo jest inna średnica wejścia do turbo ale napewno idzie temu zaradzić trzeba by było zmierzyć średnice tego kołnierz od turbo i ewentualnie coś nawinąć ,może obędzie bez wymiany tego węza ,następna sprawa to T2 jest chłodzone wodą więć trza zaślepić krućce żeby ci sie woda nie lała bo T3 tego niema , Na górze przy turbie w T2 tam przy przewodzie od smarowania olejem masz lub powinien byc czujnik od temperatury wody który załancza pompke elektryczną wody jest to taki bajer który po przekroczeniu pewnej temp załancza tą pompke zeby schłodzić turbo na postoju przy wyłączonym silniku. Wedłóg mnie jak masz zdrowe turbo to ja bym nie wymieniał no chyba że masz juz z tym T2 problemy . Ten układ chłodzenia powinien być w SB chyba ze masz tam już jakieś przeróbki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 41 gości