Luzy w zawieszeniu odczuwane podczas hamowania.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Grzesiek080
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sie 20, 2007 17:33
Lokalizacja: Małopolska

Luzy w zawieszeniu odczuwane podczas hamowania.

Post autor: Grzesiek080 » czw wrz 25, 2008 10:22

Mam nowiutki problem.

Pojawił sie jakiś luz w przedniej częsci zawieszenia. wygląda to tak ze w czasie hamowania coś jakgdyby przeskakiwało to samo czuje podczas jazdy po nieróżnym podłozu. Wygląd to jakby przednie koło (prawe) miało luz (przód- tył).

Czy ma ktoś jakieś sugestie i ile by mogło mnie to kosztowac?



Gebi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sie 01, 2006 12:14
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Gebi » czw wrz 25, 2008 10:37

Oglądnij silent block (tuleje metalowo gumowe) przy wahaczu może tam zanajdziesz rozwiązanie no i swożeń też do sprawdzenia. Pozdro!
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 10:44 przez Gebi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw wrz 25, 2008 10:57

Gebi pisze:Oglądnij silent block (tuleje metalowo gumowe) przy wahaczu może tam zanajdziesz rozwiązanie no i swożeń też do sprawdzenia. Pozdro!
tak jak kolega napisał,

ja stawiam sworzeń albo górne mocowanie amora (talerzyk, łozysko guma)



mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » czw wrz 25, 2008 11:42

kumpel kiedyś pasatem III do mnie podjechał, mial podobne objawy, ...okazało się że mechanior jak mu silent block-ki wymieniał to śruby niedokręcił :panna:



Grzesiek080
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sie 20, 2007 17:33
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Grzesiek080 » czw wrz 25, 2008 15:04

Wielkie dzięki za odpowiedz.
Jeszcze pytanko ile naprawa takiej usterki może kosztować?



Gebi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sie 01, 2006 12:14
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Gebi » pt wrz 26, 2008 08:33

Do MKIV swożeń firmy TRW kosztował mnie 55 zeta za tuleje metalowo gumowe płaciłem coś niecałe 40 zeta więc na obie strony taka impra kosztowała mnie ok 200 zł no i własna robocizna jeżeli dojdzie Ci mechanior to pewnie za jedną stronę zkroi Ci ze 150 zeta. Musisz jeszcze doliczyć ustawianie zbieżności i kąta pochylenia koła. Mi się chyba udało bez ustawiania ponieważ dokładnie zaznaczyłem położenie swożnia i tak samo wstawiłem nowy. Przejechałem jakieś 5000 km i opon mi nie liże, pożyjemy zobaczymy :grin: pozdrawiam hej!
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 08:35 przez Gebi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt wrz 26, 2008 09:55

Wymienialem ostatnio tuleje na wahaczach oraz sworznie wahacza na przedzie i cal aimpreza( czesci firmy febi) kosztowala mnie cos kolo 140 zl. Wymiana we wlasnym zakresie bo nie jest to trudne choc przydala by sie prasa to posluzylem sie imadlem. Dodam jeszcze ze te tuleje gumowo-metalowe na wahaczu( pionowe- w ksztalcie dysku) znacznie mniej wytrzymuja niż te drugie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości