Powietrze w układzie paliwowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Powietrze w układzie paliwowym

Post autor: luzipower » pn kwie 21, 2008 14:39

Mam mały problem ! wymieniłem filtr i w wężyku, który idzie z filtra do silnika widać przelatujące bąbelki powietrza ! przy pompie (pod siedzeniem) wygląda na to, że jest ok (dobrze "skurczone" przewody ! przy filtrze zamieniłem na opaski metalowe zaciskowe (te na śrubokręt) i mocno skręciłem) niestety bąbelki jak były tak są ! dodam, że na postoju troszke mi drgają auto ! tzn. obroty niby nie spadają, ale co chwila jak jak by na ułamek nie dostał paliwa, że aż bujnie autem (takie odczucie) czasami lżej, czasami mocniej - najgorzej jak lecimy i zatrzymam się na światłach - silnik się uspokoji i wtedy zaczyna drgać !

co mam teraz sprawdzić, zeby to wyeliminować ? mam sprawdzić jakoś przewody paliwowe od pompy do filtra ? czy podejrzewać te kostki plastikowe "zakręty 90 stopni" ?
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 19:36 przez luzipower, łącznie zmieniany 2 razy.


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Marcus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Marcus » pn kwie 21, 2008 15:41

jesli ten filtr ma podgrzewacz to moze pod nim gumki ci sie zagiely albo cos
i czy te gumki wymeiniles na nowe



stanek90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 01, 2008 18:40
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stanek90 » pn kwie 21, 2008 17:34

Moze byc jeszcze taka opcja ze ktos przy zakladaniu fitra pomylil glowny paliwowy z powrotem,wtedy wlasnie beda szly babelki,mialem taki przypadek i zamiana przewodow rozwiazala problem.



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pn kwie 21, 2008 19:13

Obrazek

które zamienić, by to sprawdzić ?


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

stanek90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 01, 2008 18:40
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stanek90 » pn kwie 21, 2008 19:29

Odkrec wezyk ten od blotnika co idzie do srodka filtra i sproboj zassac rope,wiem ze dosc radykalne,ale jezeli nie poleci tzn,ze albo jest podmienione,albo jest duzy syf w baku i pompa nie wyrabia z natloczeniem paliwa.



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pn kwie 21, 2008 19:42

kurde od czasów WSK nie robiłem podobnych manewrów :-) nawet chyba nie musze zaciągać, bo jak zamieniałem opaski to skracałem wężyki o ok. 1 cm i ropsko ciekło z niego ! więc to nie to !


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Rafał 8657
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Rafał 8657 » pn kwie 21, 2008 19:58

Jakiej firmy założyłeś ten filtr i czy wymieniłeś również oring na zaworku zwrotnym?


Raf

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pn kwie 21, 2008 20:05

ja nie zmieniałem tylko znajomy mechanik - zaraz do niego dryndne !

[ Dodano: 21 Kwi 2008 20:40 ]
nie oring nie był wymieniany ! Ale znajomy mówi, że coś tam bąbelków zawsze się pojawi ! i że to nie od tego czasami bujnie na postoju ! twierdzi, że jeżeli miało by to być od babelków (cały czas sobie smykają) to cały czas by nierówno chodził i to było by widoczne na obrotach ! sam już nie wiem ! najchętniej bym gdzieś z tym podjechał ! może gdzieś w wawie ? będę 12 maja na extremmoto...


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Rafał 8657
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Rafał 8657 » pn kwie 21, 2008 21:40

Oring sobie sam wymienisz, można podobno kupić sam oring, to są grosze wyciąg tą zawleczkę od zaworku zwrotnego wyciąg go zmień tą gumeczkę i powinno być ok. Jakbyś mieszkał bliżej to bym Ci to zmienił w 2 minuty. Ja tak miałem jak Ty i po wymianie filtra na "Filtrona" (bo tamten to był 4max czyli mniej niż zero) i tego oringu wszystko wróciło do normy.

[ Dodano: 21 Kwi 2008 21:42 ]
Ps. do wymiany tego oringu nie musisz ściągać przewodów paliwowych, ani wyciągać filtra, tylko zawleczkę, zaworek w górę i wymiana.


Raf

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pn kwie 21, 2008 21:51

jutro postaram sie wymienić i dam znać ! aaa już wiem, gdzie to jest - dzieki


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn kwie 21, 2008 22:22

stawiam na podgrzewacz, mialem to samo w passacie , stary podgrzewazc + nowy filtr paliwa =powietrze wprzewodach.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pn kwie 21, 2008 22:29

oki - tylko powiedzcie gdzie to jest ten podgrzewacz


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pn kwie 21, 2008 22:31

Gdzie jest ten podgrzewacz? Ja mam passata B4 1.9 TD wymieniłem filtr, zaworek zwrotny w flitrze i nadal powietrze. Troche to irytujące już jest....



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pn kwie 21, 2008 22:35

a poza bąbelkami masz jakieś objawy ? jak nie to możesz zakleić wężyk izolacyjną i nie będziesz widział :bigok:


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości