Powietrze w układzie paliwowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » śr mar 03, 2010 21:00

Nie znam rozmiaru o-ringu lecz temat ten jest znany na forum, nie ma problemów z porannym rozruchem bo paliwo nie cofa się


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » śr mar 03, 2010 21:23

Dzięki za info:) W weekend będę działał:)


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Re: Powietrze w układzie paliwowym

Post autor: Krakulec » pt sie 17, 2012 16:14

Witam! A nie można tego w salonie zamówić ?? Czy wkład jest jako jedna część ?


Krakulec

AgabrielA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lip 10, 2013 21:34
Lokalizacja: Europa Północna

Powietrze w układzie paliwowym

Post autor: AgabrielA » pn sty 18, 2016 14:01

Hei.
Wymieniałem przewody przelewowe, ponieważ rozstrzelniły się tak iż paliwo prawie, że tryskało z trzech miejsc jednocześnie.
Robiłem to podczas piątkowych mrozów.Po zakończeniu czynności, nie włączyłem silnika gdy był jeszcze ciepły, w sobotę tez nie włączyłem silnika a temperatura spadł poniżej -17 stopni. W Niedzielę chciałem zapalić silnik i niestety nie załapał, tak długo rzęził aż padł akumulator.
Po naładowaniu to samo do tego stopnia, że rozrusznik przestał się obracać.
Dopiero wtedy zobaczyłem iż w przezroczystych obu przewodach paliwowych, jest brak paliwa.
Co ja mam teraz zrobić? jak odpowietrzyć te przewody i dlaczego rozrusznik przestał się obracać?
Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są sprawne.
Proszę o szybką pomoc, ponieważ bez auta, nie mam jak dojechać do pracy i musiałem wziąć urlop.
Dzisiaj przy masce auta, jest minus 19 stopni.
Pozdrawiam Nowo Rocznie.


Całkiem Zielony w te klocki , jak Młoda Trawa na Łące ...! .

ciszewski64
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw paź 31, 2013 14:29

Powietrze w układzie paliwowym

Post autor: ciszewski64 » pn sty 18, 2016 16:01

pompa wtryskowa sama zasysa paliwo i sama się odpowietrza. skoro paliwa nie ma w przewodach przezroczystych to sprawdź co się dzieje przed i za filtrem paliwa. jeśli pompa nie zaciąga paliwa to albo łapie lewego powietrza (nieszczelny układ paliwowy) albo w układnie nie ma paliwa. ja tak sprawdzałem wężyk zasilający od zbiornika aż do pompy. wyrzuciłem też ten cud techniki jakim jest filtr paliwa z podgrzewaczem przy którym często pojawia się nieszczelność. zastosowałem filtr paliwa knecht kl41. paliwo jest, kąt statyczny ustawiony na 55 i przy np. -17 pali na pół obrotu jak wariat.



AgabrielA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lip 10, 2013 21:34
Lokalizacja: Europa Północna

Re: Powietrze w układzie paliwowym

Post autor: AgabrielA » pn sty 18, 2016 16:35

ciszewski64 pisze:pompa wtryskowa sama zasysa paliwo i sama się odpowietrza. skoro paliwa nie ma w przewodach przezroczystych to sprawdź co się dzieje przed i za filtrem paliwa. jeśli pompa nie zaciąga paliwa to albo łapie lewego powietrza (nieszczelny układ paliwowy) albo w układnie nie ma paliwa. ja tak sprawdzałem wężyk zasilający od zbiornika aż do pompy. wyrzuciłem też ten cud techniki jakim jest filtr paliwa z podgrzewaczem przy którym często pojawia się nieszczelność. zastosowałem filtr paliwa knecht kl41. paliwo jest, kąt statyczny ustawiony na 55 i przy np. -17 pali na pół obrotu jak wariat.
Dziękuję za szybką odpowiedź, niestety ja nie mogę zrobić to co proponujesz z prozaicznej przyczyny, nie znam się totalnie na takich zmianach, ponadto nie mam takiej możliwości tak na dzień dzisiejszy jak i na najbliższy miesiąc, po prostu pracuję w delegacji i auto stoi na parkingu przy kontenerze mieszkalnym.
Przewody pod autem są przejrzane, zresztą byłem w piątek normalnie w pracy, dopiero po powrocie zobaczyłem, że pod autem jest kałuża paliwa, myślałem,że to olej, dlatego zajrzałem pod maskę i zobaczyłem te wycieki z przewodów przelewowych jak opisałem wyżej.
Jakieś inne wypróbowane patenty?, boje się dalej grzebać bez konsultacji, a mam dostęp tylko do tego forum.
I dlaczego rozrusznik się dalej nie obraca, próbowałem dzisiaj już trzy razy i nadal nic, ani drgnie, a silnik jest dogrzewany farelką od wczorajszego dnia.


Całkiem Zielony w te klocki , jak Młoda Trawa na Łące ...! .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości